Feed
Άρθρα
Σχόλια
       Στις 8 Οκτώβρη και 5 Νοέμβρη 2018 οι μαθητές μας των τμημάτων Α1 και Α2 συμμετείχαν σε βιωματικό πρόγραμμα με θέμα το κάπνισμα και στόχο τη διαμόρφωση αντικαπνιστικής στάσης και θετικής στάσης προς την υγεία και τη ζωή.
Με το πρόγραμμα δεν επιδιώκεται μόνο η παροχή γνώσεων, αλλά και η καλλιέργεια προσωπικών δεξιοτήτων και η ανάπτυξη αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης.
Το πρόγραμμα είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας και υλοποιείται από την κ. Μπουσίου Δήμητρα, Πνευμονολόγο Υπεύθυνη των προγραμμάτων πρόληψης “Αναπνέω καθαρό αέρα” και “ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ” της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρίας.

       Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με το Απόσπασμα Πρακτικού 49/18-10-2018 του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π., εγκρίνουμε τη διεξαγωγή του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου (SaferInternet4Kids) του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ) με τίτλο “Μαζί για ένα καλύτερο Διαδίκτυο” στο πλαίσιο του εορτασμού της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2019 για μαθητές/τριες Π.Ε. και Δ.Ε. σχολικού έτους 2018-2019. Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου διοργανώνεται κάθε χρόνο από το Πανευρωπαϊκό Δίκτυο Εθνικών Κέντρων Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης INSAFE (https://www.betterinternetforkids.eu ), με στόχο την προώθηση της ασφαλέστερης και πιο υπεύθυνης χρήσης των Online τεχνολογιών και των κινητών τηλεφώνων.
    Δείτε όλη την πρόσκληση  ΕΔΩ
        Το Πολεμικό Ναυτικό, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τον Προστάτη του Άγιο Νικόλαο και μετά την επιτυχημένη δράση του 2017 όπου 12 μαθητές βίωσαν την εμπειρία πλου με υποβρύχιο, προσκαλεί για το έτος 2018 μαθητές της Γ’ Λυκείου να γίνουν ένα με τα στελέχη του ΠΝ, συμμετέχοντας σε έναν πλου με φρεγάτα του στόλου, καθώς και πτήση με ελικόπτερο ΠΝ (S70B AEGEAN HAWK).
        H κλήρωση για την επιλογή των εικοσιπέντε (25) «τυχερών» μαθητών /μαθητριών θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018, στο Θέατρο PIERCE Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, κατά τη διάρκεια συναυλίας που διοργανώνει το Πολεμικό Ναυτικό προς τιμήν των οικογενειών του προσωπικού του.
        Ο πλους της Φρεγάτας και η πτήση Ε/Π  θα πραγματοποιηθεί κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων – Νέου Έτους, προκειμένου να μη συμπέσει με το πρόγραμμα των σχολικών μαθημάτων.
        Για τη συμμετοχή στην κλήρωση απαιτείται η συμπλήρωση αίτησης και Υπεύθυνης Δήλωσης έως την Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018 (ΕΔΩ). Όσοι κληρωθούν και διαμένουν σε απόσταση άνω των 200χλμ από την Αθήνα, θα φιλοξενηθούν την παραμονή του απόπλου με μέριμνα του Πολεμικού Ναυτικού.
  Δείτε το πρόγραμμα  ΕΔΩ
     Το σχολείο προτίθεται να πραγματοποιήσει τις παρακάτω εκπαιδευτικές επισκέψεις – δράσεις στο διάστημα Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου 2018:
                                            Νοέμβριος 2018
5/11/2018:  Παρέμβαση για το κάπνισμα από την Ιατρό Πνευμονολόγο, κ. Μπουσίου στο τμήμα Α2 (2η – 3η ώρα)
12/11/2018:  Επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Πειραιά «14 Ιστορίες Αντίστασης» για τα τμήματα Α3 – Α4
13/11/2018: Βιωματικό εργαστήρι για Επαγγελματικό Προσανατολισμό από την κ. Παπαδοπούλου [Γ3 – Γ4 (8-10), Β1 – Β2 (10-12), Β3 – Β4 (12-2)]
14/11/2018: Προβολή της ταινίας “TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ» για όλες τις τάξεις(12-2).
15/11/2018:  Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο για τα τμήματα Γθετ – Βθετ
19/11/2018:  Επίσκεψη στο Αστεροσκοπείο για τη Β΄ Λυκείου
19/11/2018:  Παρέμβαση για το κάπνισμα από την Ιατρό Πνευμονολόγο, κ. Μπουσίου  στα τμήματα  A3Α4 (1η  – 2η ώρα)
20/11/2018:Επίσκεψη στο Σκοπευτήριο Καισαριανής για την Α΄, Β΄, Γ΄  Λυκείου                                                   
                          Δεκέμβριος 2018
4/12/2018: Επίσκεψη στο Μουσείο Ηρακλειδών για τα τμήματα Α2 – Α4
7/12/2018 – 12/12/2018: Εκδρομή Γ’ τάξης στην Κρήτη
11/12/2018:  Επίσκεψη στο Μουσείο Σχολικής Ζωής για την Α΄ Λυκείου
15/12/2018: Παρακολούθηση της Θεατρικής παράστασης «Από την Αντιγόνη στη Μήδεια» στο θέατρο «Άλφα» για τη Β’ τάξη
17/12/2018:  Επίσκεψη στο Ιστορικό αρχείο της Εθνικής Τράπεζας για τα τμήματα Γανθρ – Γοικ1 – Γοικ2
17/12/2018: Επίσκεψη στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο για τη Β’ τάξη
    Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις 8-10 Νοεμβρίου 2018 (Πέμπτη-Σάββατο) στο Πνευματικό Κέντρο Κωνσταντινουπολιτών, Δημητρίου Σούτσου 46 (Στάση Μετρό: Αμπελόκηποι).
    Δείτε το πρόγραμμα του συνεδρίου  ΕΔΩ
       Ο μαθητής της Α΄τάξης του σχολείου μας Νανούσης Παναγιώτης είναι πια πρωταθλητής Ελλάδος αλλά και βαλκανιονίκης στο άθλημα της αναρρίχησης.
          Καταρχάς έγινε μέλος της Εθνικής Ομάδας Αγωνιστικής Αναρρίχησης 2018, της ΕΟΟΑ (Ελληνική Ομοσπονδία Ορειβασίας – Αναρρίχησης) μετά την κατάκτηση της 1ης θέσης με 2 Χρυσά Μετάλλια (Combined & Lead) και 1 Αργυρού Μεταλλίου (Speed), με τη συμμετοχή του στο 29ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αγωνιστικής Αναρρίχησης, που πραγματοποιήθηκε στον Βόλο και στον Αλμυρό στις 13-15/4/2018. Σχετικό link και αποτελέσματα http://www.eooa.gr/?p=3548  και https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vRGGgnS7wqz6kPCkZrAf6pr4VRD_V6B0DdxvcoCtMRtI3911Lwxg4Tql5Y65rOeilsRoKAHLAK_YFXq/pubhtml# .
Κατόπιν κατέκτησε τη 2η θέση με το Αργυρό Μετάλλιο στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Νέων Boulder 2018 (Balkan Boulder Championship 2018), που πραγματοποιήθηκε στην Προσοτσάνη 7-8/9/2018. Σχετικό link και αποτελέσματα   http://www.eooa.gr/?p=3740 και https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vR2uQlSmc9iErTtDzCHS6UE0FnwQE7FqICgLTuuLiAkjq5GNegGcbjkjZhbDHg_ZX0xkDuoa7uqS17D/pubhtml
Στη συνέχεια κατέκτησε τη 2η θέση με το Αργυρό Μετάλλιο στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Νέων Αγωνιστικής Αναρρίχησης 2018 (αγώνισμα δυσκολίας), (ATOMSKA MRAVKA 2018, Lead Climbing Balkan kids Championship and Youth Cup Skopje, 22-23 September 2018), που πραγματοποιήθηκε στα Σκόπια 22-23/9/2018. Σχετικό link και αποτελέσματα http://www.eooa.gr/?p=3773 και http://www.eooa.gr/wp-content/uploads/2018/09/ATOMSKA_MRAVKA_2018_COMPLETE-RESULTS.pdf
Στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Νέων που πραγματοποιήθηκε στην Προύσα της Τουρκίας 20-21.10.2018 (BALKAN YOUTH CHAMPIONSHIP / LEADER BURSA / TURKEY 20-21/10/2018) κατέκτησε την 4η θέση.
Σχετικός σύνδεσμος αγώνα http://www.eooa.gr/wp-content/uploads/2018/09/ProusaValkaniko2018.pdf

     Κατά το διάστημα από 22/10 – 26/11/2018 πραγματοποιείται στην αίθουσα Η/Υ του σχολείου μας σεμινάριο, με θέμα «Αξιοποίηση κώδικα για αρχαρίους».
Στόχος του σεμιναρίου είναι να μπορούν οι εκπαιδευόμενοι, να μιλήσουν στους μαθητές για τις βασικές αρχές και τους στόχους του προγραμματισμού, αλλά και να εμπνεύσουν τους μαθητές στη χρήση κώδικα στις εργασίες τους, ώστε να αποκτήσουν τις δεξιότητες που απαιτούνται στο πλαίσιο των στόχων της Αειφόρου Ανάπτυξης της UNESCO.
Όπως αναγνωρίζει η σχετική μελέτη που δόθηκε στη δημοσιότητα τον Σεπτέμβριο του 2015, η παραγωγή κώδικα σχετίζεται άμεσα με βασικούς στόχους, όπως η ποιοτική εκπαίδευση και η μείωση των ανισοτήτων, αλλά και με γενικότερα κοινωνικά ζητήματα, όπως η ισότητα των φύλων, η δικαιοσύνη, η ενδυνάμωση των θεσμών.
Εισηγητής στο σεμινάριο είναι ο Δρ. Κώστας Καρπούζης, Πρόεδρος της Ένωσης Μηχανικών Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας και Διευθυντής Ερευνών στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών του ΕΜΠ.

       Την Παρασκευή, 26/10/2018 πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας η γιορτή για την εθνική επέτειο. Τη γιορτή παρακολούθησαν οι μαθητές του σχολείου μας, οι καθηγητές και  γονείς. Προηγήθηκε η παράδοση της σημαίας στη μαθήτρια Δέσποινα Καλύβα, ορίστηκαν οι παραστάτες και επιδόθηκαν τα αριστεία και τα βραβεία προόδου στους μαθητές.
   Οι μαθητές που συμμετείχαν στη γιορτή, με την καθοδήγηση της φιλολόγου, κ. Γεωργιοπούλου Αφροδίτης, επέλεξαν να δώσουν έμφαση σε ορισμένα γεγονότα της περιόδου της Κατοχής και της Αντίστασης, τα οποία δραματοποίησαν με πολύ επιτυχή τρόπο.
    Η χορωδία τραγούδησε με πολύ μεγάλη επιτυχία. Έπαιζαν βιολί ο μαθητής μας Νίκος Σοφός και μπουζούκι οι καθηγητές Νταφόπουλος Στέφανος και Καλογεράκος Πέτρος. Ο μαθητής μας Άρης Βούρος έπαιζε κιθάρα και  τραγούδησε πολύ ενθουσιαστικά τραγούδια.
   Τη γιορτή έκλεισε η χορευτική ομάδα του σχολείου. Οι μαθητές μας έμαθαν τους χορούς με την αλληλοδιδακτική μέθοδο και καταχειροκροτήθηκαν, γιατί χόρευαν με ψυχή, επεδείκνυαν μεγαλείο και απέπνεαν μαζί με όλους τους υπόλοιπους συμμαθητές τους εθνική υπερηφάνεια.

 

      Κατά το σχολικό έτος 2018-2019 και κατά το δίμηνο Σεπτεμβρίου –  Οκτωβρίου, πραγματοποίησε στο σχολείο μας η φοιτήτρια του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Άννα Γερακίνη την πρακτική της άσκηση στα πλαίσια της κατεύθυνσης Ψυχολογίας.
   Η Άννα  παρακολούθησε διδασκαλίες εκπαιδευτικών στα φιλολογικά μαθήματα, πραγματοποίησε δίωρη ατομική διδασκαλία και γραμματειακή υποστήριξη δύο μηνών
Την περιβάλαμε με αγάπη, καθώς είναι παλιά μας μαθήτρια και αποφοιτήσασα το 2014.

Δελτίο τύπου

         Σήμερα, 24 Οκτώβρη 2018, διανεμήθηκε σε όλους τους μαθητές του σχολείου μας το εγχειρίδιο με τίτλο: « Αρχαιολογικοί περίπατοι στον Άλιμο» της Κωνσταντίνας Καζά – Παπαγεωργίου, το οποίο εξέδωσε ο Δήμος Αλίμου με την πρόθεση να αναδείξει τους αρχαιολογικούς θησαυρούς της περιοχής μας.
   Η κ. Κωνσταντίνα Καζά – Παπαγεωργίου, αρχαιολόγος με μεγάλη προσφορά στις αρχαιολογικές ανασκαφές των νοτίων προαστίων, προτείνει πολύ γοητευτικούς περιπάτους, με ιδιαίτερο αρχαιολογικό ενδιαφέρον στην πόλη του Αλίμου.
                         Από τη Διεύθυνση


Δείτε το πρόγραμμα των εκδηλώσεων  
ΕΔΩ

           Στις 18-10-2018, το σχολείο μας επισκέφθηκε τις αθλητικές εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά με αφορμή  την ημέρα  του αθλητισμού. Οι μαθητές συμμετείχαν σε αθλητικές δράσεις, απόλαυσαν τον ήλιο και τη θάλασσα που τους προσφέρθηκε σε πολύ κοντινή απόσταση από το σχολείο και τη γειτονιά τους.
   Οι καθηγητές απόλαυσαν – εκτός από τα παραπάνω – και το πικ –νικ , το οποίο οργάνωσε η καθηγήτρια φυσικής αγωγής κ. Φώκου, που είχε την τιμητική της.

          Στις 22-10-2018, στην αίθουσα εκδηλώσεων  του σχολείου μας συγκεντρώθηκαν οι μαθητές της Α΄ τάξης σε μια «αναγνωριστική» συνάντηση  καταγραφής εντυπώσεων, παραστάσεων από το Λύκειο αλλά ενημέρωσης σχετικά με το νέο τους σχολείο, τον τρόπο λειτουργίας του, τις δυσκολίες , τις απαιτήσεις και φυσικά τον τρόπο αντιμετώπισης τους. Στόχος του Λυκείου είναι η ψυχική υγεία και η προαγωγή του πνεύματος των μαθητών του. Με την εξωστρέφεια που επιδεικνύει το σχολείο μας επιδιώκουμε τη γενικότερη συγκρότηση των μαθητών μας , τον εμπλουτισμό των εμπειριών τους , την καλλιέργεια της σκέψης και της κρίσης τους.
   Επιθυμούμε και τη συνεργασία των γονέων τους στην ανωτέρω κατεύθυνση.
                                                         Από τη Διεύθυνση
          Στον σύγχρονο διεπιστημονικό κλάδο της Αστροβιολογίας, που μελετά την ύπαρξη της ζωής πέρα από τη Γη, δηλαδή εξωγήινης ζωής, θα μας εισάγει ο Καθηγητής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου κ. Χατζηθεοδωρίδης Ηλίας, εντεταλμένο μέλος για την Ελλάδα του European Astrobiology Network Association. Θα μας μυήσει, μέσω της επιστημονικής μεθοδολογίας, στα μυστικά της γενέσεως της ζωής στο σύμπαν καθώς και στην  αναζήτηση αυτής πέρα από τη Γη. Ένα ταξίδι αναζήτησης ζωής στο συμπάν σας καλεί… στον πολυχώρο Αίτιον!
Ημερομηνία: Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2018, 6:00 μ.μ.
Είσοδος: Ελεύθερη (Η κατανάλωση ποτών/τροφίμων δεν επιβαρύνει  την  οργανωτική επιτροπή.)
Χώρος: Πολυχώρος Αίτιον
Οδός: Τζιραίων 8-10, Ακρόπολη (Σταθμός Μετρό: Ακρόπολη, Έξοδος: Αθ. Διάκου)

         Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με το Απόσπασμα Πρακτικού 46/04-10-2018 του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π., εγκρίνουμε τον 33ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Χημείας (Π.Μ.Δ.Χ.) που προκηρύσσει η Ένωση Ελλήνων Χημικών (Ε.Ε.Χ.) το Σάββατο 16 Μαρτίου 2019 και ώρα 8.30 π.μ.
Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές/τριες των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων των Γενικών Λυκείων, καθώς και των ΕΠΑ.Λ., Δημοσίων και Ιδιωτικών, χωρίς να αποκλείεται η συμμετοχή μαθητών/τριών από άλλη τάξη της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
   Δείτε όλη την προκήρυξη  ΕΔΩ
         Το Μουσείο Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τo Μουσείο του Τμήματος Οδοντιατρικής του Ε.Κ.Π.Α., διοργανώνει τον 4ο Μαθητικό Διαγωνισμό για μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (γυμνάσιο-λύκειο) του νομού Αττικής (συμπεριλαμβανομένων και των νησιών του Αργοσαρωνικού).
       Στα χνάρια της Οδοντιατρικής Επιστήμης: από τα θεραπευτικά βότανα, στα βιοϋλικά, τη βιοτεχνολογία, την ψηφιακή τεχνολογία και στα laser
    Διαβάστε περισσότερα στην προκήρυξη  ΕΔΩ
         Αφορμή της παρούσας επιστολής αποτελεί η ενημέρωση σας σχετικά με την έναρξη της λειτουργίας του Κοινωνικού Φροντιστηρίου του Δήμου Αλίμου για το σχολικό έτος 2018-2019 και κατ’ επέκταση η γνωστοποίηση του σε μαθήτριες και μαθητές οικονομικά αδύναμων οικογενειών του σχολείου σας. Επιπλέον, πολύτιμη καθίσταται η γνωστοποίηση της αναζήτησης εθελοντών καθηγητών που θα μπορούσαν να στελεχώσουν ακόμα καλύτερα την κοινωνική δομή του Δήμου μας.
Όπως ήδη θα γνωρίζετε, στόχος του Κοινωνικού Φροντιστηρίου είναι να στηρίξει τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και να παράσχει πρόσθετη  διδακτική βοήθεια σε μαθητές οικονομικά αδύναμων οικογενειών που  κατοικούν στο Δήμο μας. Η παρεχόμενη εκπαιδευτική αρωγή γίνεται  αφιλοκερδώς από εθελοντές εκπαιδευτικούς, που επιθυμούν να συνδράμουν στη λειτουργία της Κοινωνικής αυτής δομής, συμβάλλοντας στην παροχή ίσων ευκαιριών στη μάθηση σε όλες τις μαθήτριες και τους μαθητές και  ταυτόχρονα στην προώθηση της εθελοντικής προσφοράς και της κοινωνικής αλληλεγγύης. Στους εθελοντές καθηγητές/τριες στο τέλος της σχολικής χρονιάς, χορηγείται Βεβαίωση Παροχής Εθελοντικού Διδακτικού Έργου.
Τα μαθήματα κάθε χρόνο λαμβάνουν χώρα από τις 15:00 έως τις 20:00, καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, σε σχολικές αίθουσες του 1ου ΓΕΛ  Αλίμου (Υψηλάντου και Θησείου, Καλαμάκι) και του 3ου Γυμνασίου Αλίμου (Κουμουνδούρου 19, Άνω Καλαμάκι). Ωστόσο, εφέτος τα μαθήματα του Κοινωνικού Φροντιστηρίου γίνονται, προς το παρόν, μόνο στο 1ο ΓΕΛ ελλείψει εθελοντών καθηγητών στο 3ο Γυμνάσιο Αλίμου.
Το Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου ξεκίνησε τη λειτουργία του για το  σχολικό έτος 2018-2019 τη Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου, οπότε και διεξάγονται οργανωμένα και με συνέπεια βάσει ωρολόγιου προγράμματος μαθήματα ενισχυτικής διδασκαλίας όλων των τάξεων του Γυμνασίου και του Λυκείου, καθώς και μαθήματα ξένων γλωσσών (Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά). Επιπροσθέτως, πραγματοποιούνται και μαθήματα προετοιμασίας Πανελλαδικών Εξετάσεων 2019.
Συνημμένα θα βρείτε:
Αίτηση συμμετοχής εθελοντών καθηγητών
Αίτηση συμμετοχής-εγγραφής μαθητών/-τριών
Κανονισμός λειτουργίας του Κοινωνικού Φροντιστηρίου
Κοινωνικά κριτήρια ένταξης
Εβδομαδιαίο πρόγραμμα για μαθητές Γυμνασίου- Λυκείου (1ου ΓΕΛ).
       * στο πρόγραμμα ενδέχεται να προστεθούν επιπλέον μαθήματα, ενώ, εφόσον δηλώσουν διαθεσιμότητα εθελοντές καθηγητές για το 3ο Γυμνάσιο Αλίμου, θα διαμορφωθούν νέα τμήματα και στο εν λόγω σχολείο.
Σχετικές αναρτήσεις για το τρέχον έτος:
ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΙΜΟΥ:
https://www.notia.gr/2018/07/xekinisan-oi-eggrafes-sto-koinoniko-frontistirio-toy-dimoy-alimoy/
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ για το ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΙΜΟΥ:
http://www.alimos.gov.gr/el-gr/News.aspx?ElementID=395dbec9-d55c-4f10-8349-858056c229fe
Για περισσότερες πληροφορίες οι γονείς μαθητριών και μαθητών που  επιθυμούν να εγγράψουν τα παιδιά τους στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του  Δήμου, αλλά και οι ενδιαφερόμενοι εθελοντές εκπαιδευτικοί, μπορούν να  καλούν στο 213. 2008043 ή να επικοινωνήσουν μέσω της ηλεκτρονικής  διεύθυνσης: koinoniko.frontistirio@alimos.gr. Υπεύθυνη/Συντονίστρια:  κα Δήμητρα Αιγινίτη.
Με εκτίμηση,
Η Αρμόδια Αντιδήμαρχος
Λουκία Μελισσαράτου

            Στο πλαίσιο της προαγωγής της φιλολογικής επιστήμης και έρευνας το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών σε συνεργασία με το ΚΕΔΙΒΙΜ, θα πραγματοποιήσει πρόγραμμα επιμόρφωσης e-learning για τα Φιλολογικά μαθήματα, με επιστημονική υπεύθυνη την καθηγήτρια Μαρία-Ζωή Φουντοπούλου.

Παρακαλούμε να ενημερώσετε τους συναδέλφους σας, καθώς το πρόγραμμα προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα μεταξύ των οποίων:
•    Εξ αποστάσεως διδασκαλία
•    Σημαντικές εκπτωτικές δυνατότητες
•    Μοριοδοτήσεις σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
•    Πιστοποιητικό εξειδικευμένης επιμόρφωσης από Δημόσιο Πανεπιστήμιο.
•    Προετοιμασία για μετέπειτα φοίτηση σε μεταπτυχιακό Πρόγραμμα.
• Διδάσκοντες και επιστημονικά υπεύθυνοι των μαθημάτων αναγνωρισμένοι καθηγητές ελληνικών Πανεπιστημίων που εγγυώνται την υψηλή ποιότητα των μαθημάτων.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα: www.epimorfosifilologon-ekpa.webnode.gr
Για την Γραμματεία του προγράμματος Γιώργος Κέκερης 6948578638- 210 727 7520
Δείτε το πρόγραμμα σπουδών  ΕΔΩ
           Στις 10/10/2018 πραγματοποιήθηκε συνάντηση των καθηγητών με τους γονείς – κηδεμόνες των μαθητών μας, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου. Η συνάντηση είχε ενημερωτικό χαρακτήρα για τις νέες εγκυκλίους καθώς και για τον τρόπο γενικότερης λειτουργίας του σχολείου.
   Απαντήθηκαν απορίες των γονέων , υποβλήθηκαν προτάσεις για την καλύτερη και πιο έγκαιρη ενημέρωσή τους για δράσεις του σχολείου.
                                                   Από τη Διεύθυνση

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων