Την Παρασκευή 31/10/2025 πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνεδρία της φετινής σχολικής χρονιάς με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό The Tipping Point, σε συνεργασία και με την υποστήριξη του Συνδέσμου Υποτρόφων του Ιδρύματος Ωνάση, από τον κλάδο Επιστήμη και Δράση, με τη συμμετοχή των μαθητριών και μαθητών του τμήματος Γ1 του σχολείου μας.
Ομιλήτρια ήταν η κυρία Παυλίνα Προτέου, Ιδρύτρια & Διευθύνουσα Σύμβουλος της BeyondCSR, καθώς και Αντιπρόεδρος του Οργανισμού Καταναλωτών Ελλάδας (New Inka). Η κ. Προτέου έχει διατελέσει σε σημαντικές θέσεις στην Ευρώπη στον τομέα της Βιώσιμης Ανάπτυξης, της Κοινωνικής Καινοτομίας και της Επιχειρηματικότητας.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίας, οι μαθητές ενημερώθηκαν για την έννοια της επιχειρηματικότητας και για τις startup — τις νεοσύστατες επιχειρήσεις που βασίζονται σε καινοτόμες ιδέες — καθώς και για τον τρόπο λειτουργίας τους. Η ομιλήτρια τόνισε ότι η καινοτομία και η τόλμη αποτελούν βασικά στοιχεία της επιτυχίας και ενθάρρυνε τους μαθητές να σκέφτονται δημιουργικά και να ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα.
Πρόσκληση
Οκτ 25 23
Συγχαρητήρια στον μαθητή μας!
Οκτ 25 22
Το σχολείο μας εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στον μαθητή της Γ΄τάξης Πέτρο Γεωργακάκο για την κατάκτηση της δεύτερης θέσης στο Corinth Canal Tennis Cup U16, μια ευρωπαϊκή διοργάνωση της Tennis Europe Junior Tour για αθλητές 14–16 ετών.
Η Tennis Europe αποτελεί τη μεγαλύτερη περιφερειακή ένωση της Διεθνούς Ομοσπονδίας Τένις (ITF), στην οποία συμμετέχουν 48 ευρωπαϊκά κράτη. Το συγκεκριμένο τουρνουά φιλοξένησε αθλητές υψηλού επιπέδου από 18 χώρες και από παγκοσμίως γνωστές ακαδημίες τένις.
Η επιτυχία του Πέτρου να φτάσει στον τελικό και να κατακτήσει τη δεύτερη θέση είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς αγωνίστηκε απέναντι σε αντιπάλους μεγαλύτερης ηλικίας και υψηλότερης βαθμολογίας, ενώ μόλις πρόσφατα ξεκίνησε να συμμετέχει σε αυτή την κατηγορία, προερχόμενος μάλιστα από τραυματισμό δύο μηνών.
Με τη διάκρισή του αυτή, ο Πέτρος ανέβηκε στην ελληνική κατάταξη αγοριών κάτω των 14 ετών στο Νο 7, συνεχίζοντας με αφοσίωση, επιμονή και δυναμισμό την προσπάθειά του.
Μπράβο, Πέτρο! Μας έκανες όλους υπερήφανους και σου ευχόμαστε ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον!
Πρόγραμμα από 20/10/2025
Οκτ 25 19
Την Τετάρτη 8 Οκτωβρίου, οι μαθητές της Γ΄ τάξης πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή εκπαιδευτική επίσκεψη στο πλωτό Ναυτικό Μουσείο, Θωρηκτό “Γεώργιος Αβέρωφ”.
Το θωρηκτό «Γ. Αβέρωφ», που καθελκύστηκε το 1910, υπήρξε πρωταγωνιστής της νεότερης ελληνικής ιστορίας, συμμετέχοντας στους Βαλκανικούς Πολέμους, στη Μικρασιατική Εκστρατεία και στους δύο Παγκόσμιους Πολέμους.

Μετά τον παροπλισμό του το 1952, μετατράπηκε το 1984 σε πλωτό μουσείο και αγκυροβολεί έκτοτε στο Φάληρο, ως ζωντανό σύμβολο της ναυτικής μας παράδοσης.
Έχει τιμηθεί με το Χρυσό Μετάλλιο της Ακαδημίας Αθηνών (2003) και το Παράσημο του Ανώτερου Ταξιάρχη του Τάγματος του Σωτήρος (2017), ενώ από το 2010 αποτελεί πλοίο έδρας του Αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού.
Από το 2010 αποτελεί πλοίο έδρας του Αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού και στον ιστό του είναι επηρμένος ο επισείοντας του Αρχηγού με τα 4 αστέρια.
Διαβάστε περισσότερα: https://averof.hellenicnavy.gr/

Πηγές: https://averof.hellenicnavy.gr/
Την Πέμπτη, 9 Οκτωβρίου, στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν οι εκλογές για την ανάδειξη του 15μελούς Μαθητικού Συμβουλίου.
Συγχαίρουμε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν, είτε ως υποψήφιοι είτε ως ψηφοφόροι, για το ήθος και το ενδιαφέρον τους, και ευχόμαστε στο νέο 15μελές Μαθητικό Συμβούλιο μια δημιουργική, υπεύθυνη και συλλογική πορεία, γεμάτη πρωτοβουλίες που θα εκφράζουν τις ανάγκες, τις ιδέες και τα όνειρα όλων των μαθητών του σχολείου μας.
Τετάρτη 1η Οκτωβρίου 2025

Ενδοσχολική επιμόρφωση με θέμα τη «Διαχείριση πένθους» και εισηγήτρια την ψυχολόγο κ. Στάμου, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας.
Η παρουσίαση επικεντρώθηκε σε πρακτικές στρατηγικές και τρόπους υποστήριξης των μαθητών σε καταστάσεις απώλειας, καθώς και στην αναγνώριση των συναισθημάτων που συνοδεύουν το πένθος.
Η επιμόρφωση ολοκληρώθηκε με εποικοδομητικό διάλογο και ανταλλαγή ιδεών, ενισχύοντας τη συνεργασία μεταξύ των μελών του σχολείου για τη φροντίδα και την πρόοδο των μαθητών.

































