Με μεγάλο ενθουσιασμό, περιβαλλοντική ευαισθησία και ομαδικό πνεύμα, το σχολείο μας συμμετείχε φέτος στο 1ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανακύκλωσης που διοργανώθηκε από την ΤΕΧΑΝ υπό την αιγίδα των Υπουργείων Παιδείας και Περιβάλλοντος και εστιάζει στην ευαισθητοποίηση των μαθητών για την ανακύκλωση και την προστασία του πλανήτη.
Στο πλαίσιο της εν λόγω δράσης οι μαθητές μας συνέλεξαν πλαστικά, μεταλλικά και γυάλινα υλικά και τα ανακύκλωσαν σε κατάλληλα οργανωμένα πολυκέντρα, ώστε να εκδώσουν τα ειδικά κουπόνια συμμετοχής στο διαγωνισμό. Η ανακύκλωση λοιπόν, μετατράπηκε από θεωρητική γνώση σε καθημερινή βιωματική εμπειρία και “παιχνίδι”.
















