Η θεατρική παράσταση της Γ τάξης: “ Ηρακλής , ένας Θηβαίος- πανανθρώπινος ήρωας”

Την Τρίτη 13 Ιουνίου, στην αυλή του σχολείου μας, οι μαθητές της Γ΄ τάξης παρουσίασαν το θεατρικό έργο που έγραψε και επιμελήθηκε ο δάσκαλος της Θεατρικής Αγωγής κ. Γιάννης Παναγόπουλος με τίτλο «Ηρακλής, ένας Θηβαίος – πανανθρώπινος ήρωας».

Τα εντυπωσιακά σκηνικά, που ήταν απαραίτητα για την πραγματοποίηση της θεατρικής παράστασης, δημιουργήθηκαν από τη δασκάλα των Εικαστικών κ. Φαίδρα Εγγλέζου και τον δάσκαλο της Θεατρικής Αγωγής κ. Γιάννη Παναγοπουλο. Η θεατρική παράσταση πήρε σάρκα και οστά από τις δασκάλεςτων τμημάτων της Γ΄ τάξης κ. Νανάς Μικροπούλου και κ. Ασπασίας Τζέβου, οι οποίες μοίρασαν επιτυχώς τους ρόλους σύμφωνα με την προσωπικότητα κάθε μαθητή και έφτασαν στο  ολοκληρωμένο αυτό αποτέλεσμα μετά από πολύωρες και απαιτητικές πρόβες. Οι μαθητές κατέβαλαν τη μεγαλύτερη δυνατή προσπάθεια, ξεπερνώντας τον εαυτό τους και πετυχαίνοντας ένα άψογο αποτέλεσμα. Στην επίτευξη του στόχου συνέβαλε ο απόλυτος συγχρονισμός των παιδιών και η πολύ καλή συνεργασία τους, δίνοντας της αίσθηση επαγγελματικής θεατρικής ομάδας.

Μπορείτε να πάρετε μια γεύση από το βίντεο που ακολουθεί:

 

Επιμέλεια βίντεο: Βούλα Διονυσιώτη (δασκάλα Πληροφορικής)

Διήμερο πολιτιστικών εκδηλώσεων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Θήβας

 

Την Τρίτη 13/6/2017,στις 7:30 μ.μ, στον αύλειο χώρο του σχολείου μας, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ τάξης θα παρουσιάσουν     τη θεατρική παράσταση:

“ Ηρακλής , ένας Θηβαίος- πανανθρώπινος ήρωας”Hercules

σε κείμενα και επιμέλεια του θεατρολόγου του σχολείου μας κυρίου Γιάννη Παναγόπουλου.

Tην Τετάρτη 14/6/2017 και ώρα 7:30 μ.μ, σας προσκαλούμε  να παρακολουθήσετε τις μουσικοκινητικές  δραστηριότητες, με θέμα τη θάλασσα,που ετοίμασαμε εμείς οι μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Θήβας.   Ελάτε  όλοι μαζί να αποχαιρετίσουμε τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης.

Η γιορτή θα πραγματοποιηθεί στην αυλή του σχολείου μας!!!

 

Σας περιμένουμε με χαρά!

 

Συμμετοχή στην πολιτιστική εκδήλωση των Δημοτικών Σχολείων με το συντονισμό της Σφίγγας

Το σχολείο μας έλαβε μέρος στην εκδήλωση των δημοτικών σχολείων της πόλης μας με θέμα το μυθικό ήρωα τον Ηρακλή.

Οι μαθητές της Γ΄τάξης παρουσίασαν τον άθλο ” Τα μήλα των Εσπερίδων” πάνω σε κείμενο που έγραψε ο θεατρολόγος του Σχολείου μας κ, Γιάννης Παναγόπουλος και επιμελήθηκε η κ. Νανά Μικροπούλου και η κ. Ασπασία Τζέβου. Τα παιδιά με τα κουστούμια τους και την ερμηνεία των ρόλων τους ενθουσίασαν τους θεατές και εισέπραξαν  θερμό χειροκρότημα.

 

Επίσκεψη στο 2ο Νηπιαγωγείο Θήβας(στα πλαίσια του προγράμματος μετάβασης)

Την Πέμπτη 8-06-2017 το τμήμα Β’2 του σχολείου μας ανταπέδωσε την επίσκεψη στους μαθητές του 2ου Νηπιαγωγείου Θήβας στα πλαίσια του προγράμματος μετάβασης.

Οι μαθητές του Δημοτικού  καθώς και τα παιδιά του Νηπιαγωγείου που ετοιμάζονται να ανέβουν τα σκαλιά του Δημοτικού το φθινόπωρο, συμμετείχαν σε ομαδικά  μουσικο- κινητικά παιχνίδια και έδειξαν να έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό.

Επίσης , οι μαθητές του Δημοτικού σχολείου περιηγήθηκαν στους χώρους του Νηπιαγωγείου ,πρόσφεραν τις ζωγραφιές που είχαν φτιάξει στα παιδιά,  δίνοντας υπόσχεση στους μικρούς μαθητές πως θα τους περιμένουν τον Σεπτέμβρη στο Δημοτικό με μεγάλη ανυπομονησία .

 

 

Επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων

Αποτέλεσμα εικόνας για βουλη κτιριο

Σήμερα, Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017, οι μαθητές της Στ ΄τάξης επισκέφθηκαν τη Βουλή των Ελλήνων.

Εκεί παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο σε ειδική αίθουσα με θέμα την ιστορία του κτιρίου της Βουλής, τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας της, καθώς και την αξία της Βουλής και της Δημοκρατίας.

Επίσης, ξεναγήθηκαν στην έκθεση για τον Κυβερνήτη Ιωάννη Καποδίστρια, που παρουσιάζεται στην αίθουσα « Ελευθερίου Βενιζέλου » και επισκέφθηκαν την αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής.

Οι μαθητές, τέλος, παρακολούθησαν για λίγα λεπτά τη συνεδρίαση, επειδή η επίσκεψη συνέπεσε με τις ώρες λειτουργίας του Κοινοβουλίου.

 

20170608_113923[1]

20170608_112306[1]

20170608_112235[1]

20170608_112007[1]

20170608_105646[1]

«Ομαλή Μετάβαση των μαθητών από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο»

Αποτέλεσμα εικόνας για μεταβαση απο το δημοτικο στο γυμνασιο

Σήμερα,Παρασκευή 26 Μαΐου, οι μαθητές της Στ΄ τάξης επισκέφτηκαν το 1ο Γυμνάσιο Θήβας.

Σκοπός της επίσκεψης ήταν η προετοιμασία των μαθητών της ΣΤ΄ Τάξης του Δημοτικού για την Ομαλή τους «Μετάβαση» στο Γυμνάσιο, που συμπίπτει χρονικά και με τη μετάβαση στην Εφηβεία, ώστε:
• να αντιμετωπιστούν οι πιθανές ανησυχίες, οι φοβίες και το άγχος
• να προετοιμαστούν οι μαθητές για την αλλαγή χώρου τρόπου και συνθηκών εκπαίδευσης στη νέα φάση της φοίτησής τους στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
• να υποστηριχθεί και να προαχθεί η κοινωνικοποίηση στο νέο σχολικό περιβάλλον
• να προληφθούν φαινόμενα Ενδοσχολικής Βίας και Εκφοβισμού ή/ και παραβατικών συμπεριφορών των μαθητών.

Οι μαθητές, αρχικά, συγκεντρώθηκαν στην αίθουσα εκδηλώσεων του Γυμνασίου και ενημερώθηκαν σχετικά με τις αρχές και τον τρόπο λειτουργίας του.Μίλησαν για τα συναισθήματά τους και εξέφρασαν ερωτήσεις και απορίες. Επίσης, αναφέρθηκαν στον τρόπο οργάνωσης της μελέτης και την επαφή με τους καθηγητές για την επίλυση δυσκολιών γύρω από τα μαθήματα κι όχι μόνο. Έπειτα, ξεναγήθηκαν στο κτίριο, τις αίθουσες, τα εργαστήρια, τη βιβλιοθήκη και γενικά τις εγκαταστάσεις του σχολείου.

Ήταν μια ζεστή, φιλόξενη υποδοχή και μια πολύ ωραία εμπειρία! Σας ευχαριστούμε πολύ!

20170526_093545[1]20170526_093553[1]20170526_094132[1]20170526_094652[1]                                                                                                                                                      20170526_093054[1]

20170526_093025[1]

Αθλητικές γιορτές ποδοσφαίρου δημοτικών σχολείων

Η Στ΄τάξη του σχολείου μας πήρε μέρος για μια ακόμη χρονιά στις αθλητικές γιορτές ποδοσφαίρου των σχολείων της Α/θμιας Εκπαίδευσης. Συμμετείχε με δύο ομάδες αγοριών. Οι μαθητές μας αγωνίστηκαν με ενθουσιασμό και πάθος. Ξεχώρισαν για την ευγενή αγωνιστική τους διάθεση και την άψογη συνεργασία τόσο μεταξύ τους όσο και με τις ομάδες των άλλων σχολείων.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά! Ευχόμαστε να αγωνίζονται πάντα έχοντας στον νου ότι η ευγενής άμιλλα είναι από τους βασικότερους συντελεστές προσωπικής και συλλογι20170524_121414[1]κής προκοπής!

20170524_121331[1]20170524_121335[1]20170524_121402[1]

 

20170524_114611[1]20170524_114553[1]

 

Αρχαιολογικό Μουσείο Θηβών. Εκπαιδευτικό πρόγραµµα: «Από τον µύθο στον άνθρωπο. Το γυµνό στην Τέχνη»

IMG_6028[1]IMG_6031[2]IMG_6032[1]IMG_6033[1]IMG_6035[1]IMG_6034[1]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η 18η Μαΐου έχει καθιερωθεί από το 1977 ως ∆ιεθνής Ηµέρα Μουσείων από το ∆ιεθνές Συµβούλιο Μουσείων, σε μια προσπάθεια να αναδειχθεί ο ρόλος τους στη σύγχρονη κοινωνία.  Το µήνυµα αυτής της επετείου είναι να γίνουν τα µουσεία φορείς πολιτισµικών ανταλλαγών “µε σκοπό την ενίσχυση της µόρφωσης, την προώθηση της αµοιβαίας κατανόησης, την ειρήνη και τη συνεργασία µεταξύ των λαών”
Η 18η Μαΐου είναι αφιερωµένη κάθε χρόνο σε ένα συγκεκριµένο θέµα που αφορά στα µουσεία και στην προστασία της πολιτιστικής κληρονοµιάς. Για το 2017 το ∆ιεθνές Συµβούλιο Μουσείων (ICOM) έχει επιλέξει το θέµα «Μουσεία και αµφιλεγόµενες ιστορίες: τα µουσεία µιλούν για εκείνα που δεν λέγονται». Τη 18η Μαΐου, η είσοδος σε όλα τα µουσεία είναι ελεύθερη.

Στο πλαίσιο, λοιπόν, των εκδηλώσεων για τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων, η Στ΄ τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκε σήμερα το Αρχαιολογικό Μουσείο Θηβών, για να παρακολουθήσει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Από τον μύθο στον άνθρωπο.Το γυμνό στην Τέχνη»
Το γυµνό ανθρώπινο σώµα υπήρξε ένα πολύτιµο εργαλείο στα χέρια των καλλιτεχνών. Αποτελεί ένα από τα πιο δηµοφιλή και πολυσυζητηµένα θέµατα στην τέχνη. Η θέα του προκαλεί τους περισσότερους συνειρµούς και τα πιο ανάµεικτα συναισθήµατα από οποιοδήποτε άλλη εικόνα. Όµως η τέχνη συµπληρώνει ό,τι η φύση δεν µπορεί να δώσει στην τέλεια µορφή του.
Μια αρχαιολογική, καλλιτεχνική και κοινωνική προσέγγιση στην εξέλιξη της αποτύπωσης του γυµνού σώµατος µέσα στην πάροδο των αιώνων.

Ευχαριστούμε θερμά τις αρχαιολόγους κα Εύη Τσώτα και κα Αθηνά Παπαδάκη για την ωραία παρουσίαση του εκπαιδευτικού προγράμματος και το ταξίδι στον χρόνο, καθώς και για το έντυπο υλικό με δραστηριότητες που δόθηκε στους μαθητές, οι οποίοι ευχαριστήθηκαν πραγματικά την επίσκεψη στο Μουσείο Θηβών.

 

 

 

 

 

 

Ενίσχυση της φιλαναγνωσίας – βιβλιοπαρουσιάσεις

χχχζζζζ

 

 

 

 

 

 

 

Το συγγραφέα, δάσκαλο , φιλόλογο και δημοσιογράφο, Γεώργιο Κατσέλη,  προσκαλέσαμε στο σχολείο μας την Πέμπτη 11 Μαϊου για να ενισχύσει τη φιλαναγνωσία των μαθητών μας , στόχο που είχαμε θέσει από την αρχή της χρονιάς.

Ο βοιωτός συγγραφέας που ασχολείται με την  παιδική λογοτεχνία, το παιδικό θέατρο και την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική πράξη, παρουσίασε το ” Γελαστό μπαλόνι ” στους μικρούς μαθητές και ” Η δέκατη τρίτη θεά και τα κλεμμένα γλυπτά ” των εκόσεων  Ψυχογιός στους μεγαλύτερους .

Ο κ. Γιώργος Κατσέλης παρουσίασε τα βιβλία του στα παιδιά του σχολείου μας με ένα διαδραστικό και διασκεδαστικό τρόπο,μας  υπενθύμισε ότι η γνώση ξεκινά με την αναζήτησή της . Καρπός της φιλαναγνωσίας είναι η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, δηλαδή σε μαθαίνει όχι μόνο τι να σκέπτεσαι αλλά και πως να σκέπτεσαι, αναπτύσσει δηλαδή την κριτική σου σκέψη, σε κάνει ανοιχτόμυαλο και επικοινωνιακό, σου δίνει το οπλο που σε κάνει να αισθάνεσαι ελεύθερος!

Τον ευχαριστούμε πάρα πολύ!

IMG_5998IMG_6002IMG_5995

 

Παρουσίαση του εκπαιδευτικού προγράμματος του Μουσείου μας για τον Ηρακλή

Hercules_big

 

Την Τρίτη 4/5/2017 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ τάξης του σχολείου μας είχαν τη χαρά να παρακολουθήσουν, στον χώρο του σχολείου, την παρουσίαση του εκπαιδευτικού προγράμματος του Μουσείου της Θήβας :

«Ηρακλής, ένας ήρωας γεννιέται στη Θήβα» από την αρχαιολόγο του Μουσείου κ. Κουρούνη με την επικουρία της συντηρήτριας αρχαιοτήτων κ. Βεργιώτη, τις οποίες και ευχαριστούμε πολύ.

Το πρόγραμμα ενθουσίασε τα παιδιά καθώς το θέμα του ήταν απολύτως συμβατό με ενότητες του μαθήματος της Ιστορίας που φέτος διδάχτηκαν αλλά και με το θέμα της θεατρικής παράστασης , που μ’ ενθουσιασμό ετοιμάζουν για τις γιορτές λήξης του σχολικού έτους, η οποία αναφέρεται στον Θηβαίο ήρωα.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση