Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Γ’ και Δ’ τάξεων σας προσκαλούν στη γιορτή που θα κάνουν για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Θα παρουσιάσουν το θεατρικό δρώμενο “Η ιστορία μίας νύχτας”, την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου και ώρα 9:00 π.μ στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.
Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης
Νοέ 17 2
Την Τετάρτη 1 Νοεμβρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α΄, Β΄και Γ΄τάξεων του σχολείου μας παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση “Το χρυσό Αρισμαρί” στο θέατρο Ήβη.
«Το Χρυσό Αρισμαρί» είναι ένα σπάνιο και μοναδικό βότανο με θεραπευτικές ιδιότητες. Ο ήρωας του παραμυθιού μας οπλισμένος με ανδρεία και θέληση ξεκινά να το ανακαλύψει για να θεραπεύσει τον πατέρα του. Παραμερίζει τους τεράστιους κινδύνους του εγχειρήματός του και χωρίς να το καταλάβει βρίσκεται μέσα σε μια λυτρωτική περιπέτεια αυτογνωσίας. Στο ταξίδι αυτό δεν είναι μόνος… Έχει συμπαραστάτη τον καλύτερό του φίλο και μαζί ζούνε τις πιο απίθανες περιπέτειες και έντονες δοκιμασίες μέχρι τον τελικό τους προορισμό που δεν είναι άλλος από το Αθάνατο Αρισμαρί.
Η διαδραστική παράσταση αναδεικνύει την ανιδιοτέλεια ως ύψιστη αρετή, δίνοντας νόημα στην αγάπη, στη φιλία και στη σχέση μεταξύ γονιών και παιδιών, την αρμονική σχέση των ανθρώπων με τα ζώα, πλέκοντας αριστοτεχνικά τις έννοιες της ατόφιας αγάπης και της αλληλεγγύης.
Η ζωντανή μουσική με πλήθος μουσικών οργάνων επί σκηνής (Άρπα, πιάνο, τσέλο, ακορντεόν, λαούτο, βιολί, κρουστά, τρομπέτες, φλογέρες κλπ.), δημιουργούν ένα διαδραστικό υπερθέαμα που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον κάθε παιδιού!!
Το 2ο Δημοτικό παρελαύνει
Οκτ 17 29
Συγχαρητήρια στα παιδιά μας για την όμορφη παρουσία τους στην παρέλαση, πάντα με την καθοδήγηση της γυμνάστριας του σχολείου μας κας Καπέλιου Σωτηρίας!!!
Και του χρόνου!!!
“Απρόσκλητοι επισκέπτες στην Ελλάδα του σαράντα” ήταν ο τίτλος του θεατρικού που παρουσίασαν
οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ τάξης του σχολείου μας για να τιμήσουν την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940.
Μας μίλησαν για την κατοχή, τα δεινά του πολέμου και τις αρετές της ειρήνης περνώντας μας έτσι τα δικά τους
μηνύματα στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.
Η αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας πλημμύρισε από τα τραγούδια τους και όλοι τους καμαρώσαμε και τους
χειροκροτήσαμε θερμά!!!
Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης
Οκτ 17 14
Την Τετάρτη 11 Οκτωβρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Δ’ , Ε’ και Στ’, παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση “Το αγόρι με τη βαλίτσα” στο θέατρο Κάππα.
Μια περιπέτεια σαν του Σεβάχ του Θαλασσινού με πολλούς ηθοποιούς, σκιές και ζωντανή μουσική.
Ένα νεαρό αγόρι, που ζει κάπου στη Μέση Ανατολή, φαντάζεται ταξίδια σαν του Σεβάχ του Θαλασσινού. Όταν ξεσπά πόλεμος, ο μικρός Ναζ ξεκινά το δικό του διαφορετικό ταξίδι. Διασχίζει ερήμους, βουνά και θάλασσες με μόνη συντροφιά την Κρίσια, ένα κορίτσι που έχει και αυτό τον ίδιο προορισμό, ώσπου να φτάσει στο Βερολίνο και να συναντήσει το μεγαλύτερο αδελφό του, έχοντας στη βαλίτσα του μοναδικό όπλο τις ιστορίες του.
Το έργο έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει σχετικά με το προσφυγικό ζήτημα, με τρόπο συγκινητικό αλλά και συχνά διασκεδαστικό. Τη μουσική και τα τραγούδια της παράστασης ερμηνεύει ζωντανά στη σκηνή η Αρετή Κετιμέ, ενώ η μετάφραση-διασκευή είναι της Ξένιας Καλογεροπούλου.
Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, γιορτάζεται φέτος στα σχολεία της χώρας η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, αντικαθιστώντας τα μαθήματα με δράσεις και αθλητικές δραστηριότητες.
Με το σύνθημα «Αθλούμαι – ΧαράΖΩ το μέλλον», η 4η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να συμμετέχουν σε οργανωμένες αθλητικές δράσεις και δραστηριότητες, καθώς επίσης και την ευκαιρία να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση, συνηθίζοντας σ’ έναν τρόπο ζωής και άσκησης που, ιδανικά, θα συνεχίσουν και στην ενήλικη ζωή τους.
Σημειώνεται, ότι Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού ορίζεται κάθε χρόνο η πρώτη Δευτέρα του Οκτωβρίου και έτσι, φέτος στα σχολεία η 2α Οκτωβρίου είναι αφιερωμένη στον αθλητισμό.
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!
Σεπ 17 8
Και στο εργαστήρι πληροφορικής οι μαθητές ζωγράφισαν εικόνες με το αγαπημένο τους θέμα: το καλοκαίρι!
Παρουσιάζουμε μερικές μόνο από αυτές και ευχόμαστε σε όλους καλό και ξεκούραστο καλοκαίρι!!!
Τη δεύτερη μέρα των πολιτιστικών εκδηλώσεων, Τετάρτη 14 Ιουνίου, πραγματοποιήθηκαν στην αυλή του σχολείου μας μουσικοκινητικές δραστηριότητες με θέμα τη θάλασσα, που ετοίμασαν οι μαθητές όλων των τάξεων. Η μέρα αυτή ήταν αφιερωμένη στον αποχαιρετισμό των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης.
Τις μουσικοκινητικές δραστηριότητες επιμελήθηκαν οι γυμνάστριες κ. Σωτηρία Καπέλιου και κ. Σπυριδούλα Παλαντζά. Για την Α΄ και Γ΄ τάξη επέλεξαν νησιώτικους χορούς, τους οποίους οι μαθητές παρουσίασαν με ιδιαίτερη χάρη. Δημιούργησαν χορογραφίες με πανιά και κορδέλες για τα κορίτσια της Β΄ και Δ΄ τάξης, τις οποίες συμπλήρωσαν τα αγόρια των τάξεων αυτών με παραδοσιακούς χορούς. Η αυλή μας θύμιζε μια θάλασσα. Η Ε΄ τάξη παρουσίασε με τη συνοδεία ρυθμού, γυμναστικές επιδείξεις στίβου και μπάσκετ. Εντυπωσιακό ήταν το Συρτάκι που χόρεψαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης.
Οι δασκάλες των τμημάτων της ΣΤ΄ τάξης κ. Αλεξία Σελέκου και κ. ΒίκυΜουχτούρη, μαζί με τη μουσικό κ. Θωμαή Ντάφη, οργάνωσαν τη χορωδία με τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, οι οποίοι τραγούδησαν καλοκαιρινά τραγούδια με θέμα τη θάλασσα κατά τη διάρκεια των μουσικοκινητικών δραστηριοτήτων και αποχαιρετιστήρια τραγούδια λίγο πριν το κλείσιμο της γιορτής. Η εκδήλωση έκλεισε με την παρουσίαση του βίντεο που ετοίμασε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, για τους μαθητές που αποχαιρέτησαν το σχολείο μας και με την απονομή αναμνηστικών σε αυτούς. Επίσης, δόθηκαν δώρα από τα παιδιά της ΣΤ΄ τάξης στις δασκάλες που είχαν σε όλη τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο.
















