Μας …στόλισαν και φέτος!!

Το σχολείο μας “φόρεσε” τα χριστουγεννιάτικά του. Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

που και φέτος επιμελήθηκε τον όμορφο στολισμό του σχολείου μας και μας έβαλε σε κλίμα εορταστικό!!

Καλές γιορτές σε όλους λοιπόν!

Και του χρόνου!!!

 

 

 

Πρόσκληση στη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας!

 Οι μαθητές της Α΄τάξης  σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε τη χριστουγεννιάτικη γιορτή που ετοιμάσαμε, με τίτλο “Η χριστουγεννιάτικη μάχη του Ζαχαροπλαστείου”, την Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2017, στις 18:00, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.  Σας περιμένουμε!!!!

Επίδοση βαθμολογίας Α΄ τριμήνου

Η βαθμολογία του Α’ τριμήνου θα δοθεί την Τετάρτη 20-12-2017 στις 13.15  Κατά τις ίδιες ώρες μπορούν να προσέρχονται και οι γονείς/κηδεμόνες των τάξεων Α’ & Β’, για τις οποίες δεν προβλέπεται βαθμολογική αξιολόγηση των μαθητών, προκειμένου να ενημερωθούν περιγραφικά για την επίδοση των παιδιών τους.

Πρόσκληση για τη γιορτή του κατηχητικού της ενορίας μας

Την Κυριακή 17/12/17 ώρα 18:00 σας περιμένουμε στην Χριστουγεννιάτικη εορτή των Κατηχητικών μας, που θα

γίνει στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.

Επίσκεψη στη Δημοτική βιβλιοθήκη

Την Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου οι μαθητές της Γ’ τάξης πραγματοποίησαν επίσκεψη στη Δημοτική βιβλιοθήκη καθώς

και στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου στο παλαιό δημαρχείο της Θήβας.

 

 

“Ο Μολυβένιος στρατιώτης”, ένα παραμύθι για τους μικρούς μας μαθητές

Τη θεατρική παράσταση με τίτλο “Ο Μολυβένιος στρατιώτης” παρακολούθησαν την Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου οι μαθητές της Α’ και Β’ τάξης. Μια συγκινητική ιστορία του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν που πραγματεύεται τη δύναμη της αγάπης και της θυσίας σε μουσικο-θεατρική διασκευή της Μαριάννας Τόλη.

 

Ενημέρωση για τη φοίτηση των παιδιών προσφύγων στα σχολεία

Είναι γνωστό ότι το σχολείο μας έχει επιλεγεί να λειτουργήσει ως Δομή Υποδοχής για την Εκπαίδευση Προσφύγων (ΔΥΕΠ).

Για την ενημέρωσή σας, σας παραθέτουμε απαντήσεις του  ΚΕΕΛΠΝΟ αναφορικά με την φοίτηση των προσφύγων στα σχολεία.

 

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ- ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

paidia-prosfyges-sto-sxoleio-kai-ygeia_2017-09-2

Κοντά στους πλημμυροπαθείς της ΜΑΝΔΡΑΣ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ

2ου 12ΘΕΣΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 

               ΘΗΒΑΣ

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι στο σχολείο μας θα συγκεντρωθούν διάφορα είδη για τους πλημμυροπαθείς της Μάνδρας.

Ο Σύλλογος, κατόπιν επικοινωνίας με το αρμόδιο τμήμα του Δήμου Μάνδρας, πληροφορήθηκε ότι υπάρχει ανάγκη

για τα παρακάτω είδη:

  • Τρόφιμα(μακαρόνια, κονσερβοειδή, γάλατα και άλλα με μεγάλη διάρκεια ζωής)
  • Είδη καθαρισμού(κουβάδες, σκούπες, σφουγγαρίστρες, σακούλες απορριμμάτων, χλωρίνες, καθαριστικά πατωμάτων/τζαμιών, σφουγγάρια και άλλα)
  • Πάνες για μωρά και ενήλικες
  • Φάρμακα για μικρούς και μεγάλους (ενδεικτικά : Depon, Ponstan, αντιβιώσεις, ασπιρίνες κ.α)  

Τα είδη πρέπει να συγκεντρωθούν μέχρι την Παρασκευή 08/12/2017, προκειμένου να τα ομαδοποιήσουμε, να τα

συσκευάσουμε και να τα μεταφέρουμε. 

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε με τα μέλη του Συλλόγου του σχολείου.

Επίσκεψη στο Εθνικό Ιστορικό Μουσείο

Το Εθνικό Ιστορικό Μουσείο επισκέφτηκαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄τάξης την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου.

Οι μαθητές με την υπέροχη ξενάγηση της κ. Αθανασοπούλου Βιολέττας, περιηγήθηκαν στους ζεστούς και

φιλόξενους χώρους του μουσείου και ενημερώθηκαν με μεγάλο ενδιαφέρον για τα εκθέματά του.

Ήταν μία μοναδική εμπειρία!!!

 

 

 

Εδώ Πολυτεχνείο…Εδώ Πολυτεχνείο!

 

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση