Το αποκριάτικο πάρτι μας

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 10 Φεβρουαρίου στις 12:30 το μεσημέρι

το αποκριάτικο πάρτι που διοργάνωσε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας στο κέντρο

Τζάκι.

Γονείς,  παιδιά και εκπαιδευτικοί φόρεσαν τις στολές τους και με κέφι και αποκριάτικη διάθεση γέμισαν

την αίθουσα του κέντρου.

Τη διασκέδαση των παιδιών ανέλαβαν   οι «Ατζάμπαλοι» με face paintingπαιχνίδια, διαγωνισμό τραγουδιού και

χορού! 

​​Προσφέρθηκε πλούσιος μπουφές και  λαχειοφόρος αγορά με πολλά και πλούσια δώρα!!!!
 

Συγχαρητήρια στο Σύλλογό μας για την υπέροχη διοργάνωση!!!

Και του χρόνου!!

Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας!!!

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος γιορτάσαμε την Τσικνοπέμπτη με έναν ξεχωριστό τρόπο στο σχολείο μας.

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων για άλλη μια φορά ετοίμασε μία ιδιαίτερη ημέρα για όλους μας!!

Γλεντήσαμε με παραδοσιακά αποκριάτικα τραγούδια και μπήκαμε για τα καλά στους ξέφρενους

ρυθμούς του καρναβαλιού!!

Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογό μας και ιδιαίτερα τον πρόεδρο κ. Βοργιανίτη Χρήστο για την υπέροχη γιορτινή

ατμόσφαιρα που μας ετοίμασαν και ευχόμαστε από καρδιάς::: “Και του χρόνου στο μέτρο”!!!

 

Επίσκεψη στο πλανητάριο

Την Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου η Ε’ και η Στ΄ τάξη του

σχολείου μας παρακολούθησε την ψηφιακή παράσταση

“Παράξενοι κόσμοι στο Ηλιακό μας Σύστημα” στο

Ευγενίδιο Ίδρυμα(Πλανητάριο).  Είχαν την ευκαιρία

να ταξιδέψουν   σε όλους τους πλανήτες και τους δορυφόρους τους και για πρώτη φορά να δουν πώς είναι και τί συνθήκες επικρατούν εκεί με τη βοήθεια διαστημικών οχημάτων της NASA.

Το πρόγραμμα ενθουσίασε τους μαθητές, οι οποίοι το παρακολούθησαν με εξαιρετικό ενδιαφέρον, και

τους έδωσε κίνητρο για περαιτέρω μελέτη του μαγικού κόσμου του ηλιακού μας συστήματος!!!

 

Ελάτε στο πάρτι μας!!!

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας

Τις Πέμπτες 11/1 και 18/1/2018, οι μαθητές των δύο τμημάτων της Δ΄τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν

το Αρχαιολογικό Μουσείο Θήβας, συμμετέχοντας στο πρόγραμμα “Ανακαλύπτοντας το παρελθόν“.

Οι μαθητές αρχικά ξεναγήθηκαν από την αρχαιολόγο κ. Οικονόμου στην ανασκαφή που βρίσκεται στον

στεγασμένο χώρο στο υπόγειο του μουσείου.

Στη συνέχεια έγιναν και οι ίδιοι αρχαιολόγοι, καθώς έκαναν “ανασκαφές” σε ειδικά διαμορφωμένες κατασευές

του μουσείου. Ύστερα έμαθαν για το έργο του συντηρητή αρχαιοτήτων από τη συντηρήτρια κ. Πέγκυ Βεργιώτη.

Ευχαριστούμε τις κυρίες Οικονόμου και Βεργιώτη για τη φιλοξενία και για όσα ενδιαφέροντα πράγματα μας

έμαθαν!!

Οι ηλεκτρονικές μας ευχετήριες κάρτες

Τα παιδιά για μία ακόμη φορά έφτιαξαν στο εργαστήριο της πληροφορικής τις δικές τους χριστουγεννιάτικες

κάρτες και στέλνουν σε όλους τις ευχές τους για καλές και ευλογημένες γιορτές!!!

 

Η χριστουγεννιάτικη γιορτή μας

Οι μικροί μαθητές μας της Α΄τάξης παρουσίασαν την Πέμπτη 21/12 το απόγευμα τη χριστουγεννιάτικη γιορτή τους

με τίτλο “Η χριστουγεννιάτικη μάχη του ζαχαροπλαστείου”.

Μας πασπάλισαν με ανθόνερο και άχνη ζάχαρη και μας γλύκαναν με την υπέροχή τους εμφάνιση.

Μπράβο σας παιδιά!!

Καλές γιορτές!!!

 

Έτοιμα και τα χριστουγεννιάτικα στεφάνια μας

Τα παιδιά του τμήματος Β2 με τη δασκάλα τους κ. Σαρακατσιάνου Μαρία, αντάλλαξαν ευχές φτιάχνοντας

πανέμορφα στεφάνια με γιρλάντες, στολίδια και πολλή αγάπη!!

Ο Αϊ – Βασίλης ήρθε ξανά….

Και φέτος ο Αϊ- Βασίλης επισκέφτηκε το σχολείο μας. Μοίρασε δώρα στα παιδιά και είπανε όλοι μαζί τα κάλαντα. Ευχόμαστε σε όλο το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που τόσο μας στηρίζετε, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. Πάντα με υγεία και ότι επιθυμείτε! Σας ευχαριστούμε!!!

Κλειστά 22/12 όλα τα σχολεία του Δήμου Θηβαίων λόγω χιονόπτωσης

Ο Δήμος Θηβαίων ανακοινώνει ότι με απόφαση Δημάρχου όλα τα

σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

του Καλλικρατικού Δήμου, καθώς και οι Παιδικοί Σταθμοί Θήβας και

Βαγίων, την Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2017 10 θα είναι

κλειστά, λόγω της χιονόπτωσης και των χαμηλών θερμοκρασιών που

επικρατούν.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση