“Τρεις ήλιοι , τρεις αυγερινοί, τρία λαμπρά αστέρια”Συνεχίστε την ανάγνωση
Εορτή των Τριών Ιεραρχών
Σας ενημερώνουμε ότι την 30η Ιανουαρίου, ημέρα εορτασμού των Τριών Ιεραρχών, στις σχολικές μονάδες (δημόσιες και ιδιωτικές) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης πραγματοποιούνται εορταστικές εκδηλώσεις και εκκλησιασμός( 1008/ΓΔ4/05-01-2024 εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.)
Τη Θεία Λειτουργία που θα τελεστεί στον Ι. Ναό Αγίου Νικολάου θα παρακολουθήσει αντιπροσωπεία μαθητών του σχολείου αποτελούμενη από τη σημαιοφόρο, τους παραστάτες και τους μαθητές/τριες του Ε1 οι οποίοι έχουν αναλάβει και τη γιορτή προς τιμήν των Τριών Ιεραρχών. Η γιορτή θα ξεκινήσει στις 10.30 π.μ.
Κατά τα λοιπά θα τηρηθεί το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων της ημέρας. Η Πρωινή Ζώνη και το Ολοήμερο θα λειτουργήσουν κανονικά.
“Παραμύθι χωρίς όνομα”- Θέατρο Αριστοτέλειο
Τη θεατρική παράσταση “Παραμύθι χωρίς όνομα” παρακολούθησαν χθες οι μαθητές της , Γ, Δ, Ε και ΣΤ τάξης του σχολείου.Συνεχίστε την ανάγνωση
Επιλογή Ταξιδιωτικού Πρακτορείου για την Εκδρομή του Σχολείου στην Αθήνα
Σύμφωνα με την Πράξη 4/22-12-2023, η διοργάνωση της τριήμερης εκπαιδευτικής εκδρομής του σχολείου στην Αθήνα – Βουλή των Ελλήνων κατακυρώθηκε στο Γραφείο Τουρισμού «HERODOTUS TRAVEL».
Ακολουθώντας όλες τις νόμιμες διαδικασίες, η επιτροπή αξιολόγησης άνοιξε τις σφραγισμένες προσφορές που έλαβε από τα πρακτορεία για την συγκεκριμένη εκδρομή, μετά από προκήρυξη, η οποία αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης. Τα πρακτορεία που κατέθεσαν προσφορές ήταν τέσσερα (4). Η επιτροπή αποφάσισε την ανάθεση της εκδρομής στο πρακτορείο «HERODOTUS TRAVEL» για τους εξής λόγους:Συνεχίστε την ανάγνωση
«Ενημέρωση για τη λήψη μέτρων προστασίας για τη μείωση μετάδοσης λοιμώξεων του αναπνευστικού»
Σύμφωνα με τις από 04-01-2024 οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), και
προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος μετάδοσης των λοιμώξεων του αναπνευστικού (λοιμώξεις από τον ιό
SARS-CoV-2, γρίπη κ.α.) στο σχολικό περιβάλλον συστήνεται η τήρηση των ακόλουθων βασικών μέτρων από
εκπαιδευτικούς, μαθητές και λοιπό προσωπικό των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης:
➢ Τακτικό πλύσιμο των χεριών
• Όταν τα χέρια είναι εμφανώς λερωμένα (σαπούνι και νερό)
• Πριν και μετά: -Την προετοιμασία ή χορήγηση γεύματος – Το γεύμα – Τη χρήση της τουαλέτας
• Το πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό, για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, θα
ακολουθείται από προσεκτικό στέγνωμα με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και
απόρριψή τους στους κάδους απορριμμάτων.
• Εναλλακτικά, συστήνεται η εφαρμογή αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος.
➢ Καλός αερισμός των εσωτερικών χώρων διδασκαλίας. Συστήνεται να ανοίγονται τα παράθυρα
τακτικά για τη βελτίωση του αερισμού.
➢ Αποφυγή ανεπαρκώς αεριζόμενων χώρων με συνωστισμό ατόμων (π.χ. διάδρομοι, σκάλες, χρήση
ασανσέρ).
➢ Αποφυγή συγκεντρώσεων πολλών ατόμων – τήρηση φυσικών αποστάσεων.
➢ Αποφυγή αγγίγματος προσώπου, μύτης, ματιών και στόματος και πλύσιμο των χεριών καλά πριν και
μετά από αυτό.
➢ Βήχας ή φτέρνισμα στον αγκώνα ή σε χαρτομάντιλο. Αν χρησιμοποιηθεί χαρτομάντιλο, θα πρέπει να
πεταχτεί προσεκτικά μετά από μία μόνο χρήση και να ακολουθήσει πλύσιμο των χεριών.
➢ Εάν κάποιος/α μαθητής/τρια παρουσιάζει συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού (πονόλαιμο,
βήχα, καταρροή) ή έχει θετικό αποτέλεσμα εργαστηριακού ελέγχου για αναπνευστικό παθογόνο
όπως SARS-CoV-2, ιό γρίπης ή RSV, συστήνεται να παραμένει στο σπίτι και να περιορίσει τις επαφές
του με άλλα άτομα.
➢ Η παραμονή στο σπίτι συστήνεται μέχρι την υποχώρηση ή βελτίωση των συμπτωμάτων και την
ολοκλήρωση τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη
αντιπυρετικών σκευασμάτων).
ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ
Εικόνες και μελωδίες Χριστουγέννων
Μικροί και μεγάλοι ήταν ασίγαστοι και αυτή την εβδομάδα!
Οι μαθητές και μαθήτριες της Α΄τάξης έφτιαξαν ποπ κορν και είδαν ταινία, διάβασαν χριστουγεννιάτικα παραμύθια κι ήπιαν ζεστή σοκολάτα!
Οι μαθητές του Τμήματος ένταξης έγραψαν γράμμα στον Άι-Βασίλη και έπαιξαν Χριστουγεννιάτικα παιχνίδια!
Τα μικρά αστέρια του Β1 παρουσίασαν μία πολύ όμορφη γιορτή στους γονείς τους. Δυστυχώς μία ίωση κράτησε μακριά από το σχολείο πολλά από τα παιδιά του Β2 κι έτσι η δική τους γιορτή αναβλήθηκε.
Μία άκρως κατανυκτική γιορτή γεμάτη από τα μηνύματα των Χριστουγέννων μας χάρισαν οι μαθητές και μαθήτριες του Ε1!
Τέλος την Παρασκευή σε όλα τα τμήματα είχαμε προβολή ταινίας. Αντί “εισιτηρίου” τα παιδιά προσέφεραν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για τους σκοπούς του Κοινωνικού Ιατρείου Αλληλεγγύης Θέρμης, κάνοντας πράξη την ΑΓΑΠΗ.
Χρώματα κι αρώματα Χριστουγέννων γέμισαν το σχολείο!
Η εβδομάδα που πέρασε ήταν γεμάτη χρώματα κι αρώματα Χριστουγέννων: κάρτες, τραγούδια, κουλουράκια, παιχνίδια….. Όλο το σχολείο κινείται στους ρυθμούς των εορτών που πλησιάζουν.
Το σύνθημα έδωσαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄οι οποίοι στα πλαίσια ενός ευρωπαϊκού προγράμματος etwinning έφτιαξαν κι έστειλαν στους συνεργάτες τους χριστουγεννιάτικες κάρτες και τους τραγούδησαν τα κάλαντα μέσω τηλεδιάσκεψης. Την Τετάρτη, δουλεύοντας όλοι μαζί στο χώρο του γυμναστηρίου, έφτιαξαν πεντανόστιμα κουλουράκια. Μαζί τους η κ. Στέλλα, ο κ. Παύλος, ο κ. Κώστας, η κ. Χαρά, η κ. Αλεξία, η κ. Ολυμπία και η κ. Χρύσα.
Κάρτες ετοίμασαν και οι μαθητές/τριες του Δ1 οι οποίοι επίσης συμμετέχουν σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα etwinning. Κι όταν τελείωσαν έψαξαν να βρούν τον κρυμένο χριστουγεννιάτικο θησαυρό σε ένα πολύ όμορφο παιχνίδι που έστησαν για χάρη τους η κ. Στέλλα, η κ. Κατερίνα, η κ. Ντίνα και η κ. Ηλιάννα. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες, στάθηκαν στη γραμμή εκκίνησης και το κυνήγι ξεκίνησε! Ακολουθώντας τα στοιχεία και λύνοντας τους γρίφους, οδηγήθηκαν στην ανακάλυψη ενός διαφορετικού θησαυρού: της συνεργασίας, της τήρησης των κανόνων και του σεβασμού στους αντιπάλους. Στο τέλος όλοι φόρεσαν περήφανα τα μετάλλιά τους.
Και το πιο απίθανο! Την Παρασκευή με τη συνδρομή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, επισκέφτηκε το σχολείο μας ο Αϊ-Βασίλης και μοίρασε στα παιδιά συμβολικά δωράκια και μπόλικη χαρά! Τον ευχαριστούμε από καρδιάς!
Περιμένουμε με ανυπομονησία τις ευχάριστες εκπλήξεις που ετοιμάζουν οι υπόλοιπες τάξεις για την εβδομάδα που μας έρχεται!
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3D PRINTING
Μια ξεχωριστή εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν τα παιδιά της Δ΄τάξης την Τρίτη 12/12/2023. Στα πλαίσια των χριστουγεννιάτικων δράσεων, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ1΄ και του Δ2΄ φιλοξενήθηκαν στην αίθουσα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Θέρμης. Εκεί οι υπεύθυνοι της βιβλιοθήκης σε συνεργασία με τον εξειδικευμένο και διαχρονικό τους συνεργάτη, κ. Δημήτριο Βερβερίδη, μύησαν τα παιδιά στις τεχνικές και τις δυνατότητες της Τρισδιάστατης Εκτύπωσης & Σχεδίασης και τα βοήθησαν να δημιουργήσουν το πρώτο τους χριστουγεννιάτικο τρισδιάστατο έργο. Τους ευχαριστούμε όλους θερμά !
Τους μαθητές/τριες συνόδευαν οι εκπαιδευτικοί κες Κοβάτση, Καρυά, Σαββοπούλου, Φράγκου, Φιλίππου και Γιώργη.
Επίδοση ελέγχων προόδου – ενημέρωση
Σας ενημερώνουμε ότι η επίδοση των ελέγχων προόδου για την Γ-Δ-Ε-ΣΤ τάξη και η ενημέρωση για την πρόοδο των μαθητών/τριών της Α΄ και Β΄τάξης του σχολείου μας θα γίνει την Τρίτη 19 Δεκεμβρίου από τις 13.15 μέχρι τις 14.00 (σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 14 του ΠΔ 79/2017).
Σας υπενθυμίζουμε ότι την ημέρα αυτή για να περιοριστεί, κατά το δυνατόν, ο χρόνος αναμονής, πραγματοποιείται ΜΟΝΟ επίδοση ελέγχων/περιγραφικής αξιολόγησης. Για αναλυτική και προσωπική ενημέρωση που αφορά στη φοίτηση των παιδιών σας, ισχύουν οι ημέρες ενημέρωσης γονέων, όπως αυτές έχουν ανακοινωθεί από τους/τις εκπαιδευτικούς των τάξεων.
Από τη Διεύθυνση του σχολείου


















