1775190134403 1image0 2

Στο πλαίσιο της γνωριμίας με τα πασχαλινά έθιμα, οι μαθητές της Ε΄ τάξης με την επίβλεψη των εκπαιδευτικών τους κ. Γκόγκου Στέλλας, κ. Κοβάτση Στέλλας και κ. Ανδρουλάκη Βασιλικής πραγματοποίησαν μια όμορφη και δημιουργική δράση. Οι μαθητές έβαψαν πασχαλινά αυγά, χρησιμοποιώντας τεχνική με μαρκαδόρους και στη συνέχεια κατασκεύασαν χειροποίητα καλαθάκια για να τα τοποθετήσουν.

Οι μαθητές/τριες του Α1 με τις δασκάλες τους κ. Καρρά Αθηνά και κ. Ραμματά Ειρήνη έφτιαξαν πανέμορφες λαμπάδες για το Πάσχα.

Παρόμοιες δράσεις έγιναν σε όλα τα τμήματα. Μέσα από τις καλλιτεχνικές και εικαστικές δραστηριότητες τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν δημιουργικά, να συνεργαστούν και να έρθουν πιο κοντά στις παραδόσεις του Πάσχα με τρόπο βιωματικό και ευχάριστο.

 

moyseio akropolhkallimarmaro1000016332

Από τις 27 έως τις 29 Μαρτίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα, ζώντας μια μοναδική εμπειρία γεμάτη εικόνες, γνώσεις και όμορφες αναμνήσεις.

Συνεχίστε την ανάγνωση

2o Dhmotiko Scholeio THermhs 1a9d498e9 0ef4 4304 9809 f36adb97717f 1

Το απόγευμα της Τετάρτης 1 Απριλίου πραγματοποιήθηκε η 4η συνάντηση της Ομάδας Γονέων του σχολείου μας.

Η συνάντηση είχε τη μορφή βιωματικού σεμιναρίου με θέμα «Τα όρια στο σπίτι και στο σχολείο». Εισηγήτριες ήταν τα μέλη της ΕΔΥ του σχολείου μας, κυρία Σταματίου Ευτυχία, ψυχολόγος, και κυρία Σαρηγιαννίδου Χριστίνα, κοινωνική λειτουργός.

Συνεχίστε την ανάγνωση