Τη Δευτέρα 30 Μαρτίου, μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν στον 7ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ελληνικής Γλώσσας «Κλείταρχος και Βερενίκη».
Μήνας: Μάρτιος 2026
Συμμετοχή του σχολείου μας στις εορταστικές εκδηλώσεις της 25ης Μαρτίου
Το σχολείο μας συμμετείχε με υπερηφάνεια στις εορταστικές εκδηλώσεις του Δήμου για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου, τιμώντας τον αγώνα των ηρώων του 1821 και το μήνυμα της ελευθερίας.
Μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί παρευρέθηκαν στις εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν με αφορμή τη μεγάλη αυτή ημέρα, αποδίδοντας φόρο τιμής σε όσους αγωνίστηκαν για την πατρίδα. Ιδιαίτερη στιγμή της ημέρας αποτέλεσε η μαθητική παρέλαση, στην οποία οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν με άψογη παρουσία, πειθαρχία και περηφάνια, εκπροσωπώντας επάξια τη σχολική μας κοινότητα.
Υπεύθυνη της παρέλασης ήταν η κ. Γραφιαδέλλη Ιωάννα, εκπ/κός Φ.Α του σχολείου. Τους μαθητές και τις μαθήτριες συνόδευσαν επίσης οι εκπαιδευτικοί ΠΕ70 κ. Λεβάκου Αφροδίτη, Ψωμαθιανού Άννα και Κουσίδου Δέσποινα.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εξαιρετική τους παρουσία, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην προετοιμασία και τη συμμετοχή του σχολείου μας στις εκδηλώσεις.
Χρόνια πολλά σε όλους!
Ο εορτασμός της εθνικής επετείου στο σχολείο
Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η γιορτή για την 25η Μαρτίου, την οποία παρουσίασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης.
Τα παιδιά, με ενθουσιασμό και σεβασμό, μας ταξίδεψαν στις σημαντικές στιγμές της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 και μας θύμισαν τη σπουδαιότητα του αγώνα των προγόνων μας για την ελευθερία. Μέσα από ποιήματα, αφηγήσεις, θεατρικά δρώμενα και τραγούδια, απέδωσαν με όμορφο και συγκινητικό τρόπο το νόημα της εθνικής μας επετείου.
Η παρουσίαση των παιδιών ήταν εξαιρετική και γέμισε όλους μας περηφάνια. Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς κ. Καλονικολάου Σωτήρη και Φιλίππου Αγάπη της Δ’ τάξης και την μουσικό κ. Τανούρη Αλεξία!
Χρόνια πολλά σε όλους!
Ευχαριστήρια επιστολή του WinCancer προς το σχολείο για την προσφορά των μαθητών του.
Παρατίθεται παρακάτω η ευχαριστήρια επιστολή που λάβαμε από τους εθελοντές του WinCancer για τη συμμετοχή του σχολείου μας στη δράση “Επισκεπτήριο Αγάπης” που αφορούσε την κατασκευή και αποστολή χριστουγεννιάτικων καρτών σε συνανθρώπους μας που νοσηλεύονταν κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.
https://blogs.sch.gr/2dimtherm/files/2026/03/WinCancer-EYCHARISTHRIA-EPISTOLH.pdf
Στη δράση συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες του Γ1 και του Ολοήμερου προγράμματος υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους.
Συνεχίζουμε να φυτεύουμε αγάπη και καλοσύνη.
ΕΠΙΔΟΣΗ ΕΛΕΓΧΩΝ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΟΔΟΥ Β ΤΡΙΜΗΝΟΥ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
Με πλατιά χαμόγελα και… βρεγμένα μαλλιά, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Τρίτης Τάξης ολοκλήρωσαν με απόλυτη επιτυχία τον κύκλο των 10 μαθημάτων κολύμβησης.Από την πρώτη ημέρα που οι μικροί μας κολυμβητές μπήκαν δειλά-δειλά στο νερό μέχρι την τελευταία τους βουτιά, η πρόοδος ήταν θεαματική. Δεν έμαθαν μόνο πώς να «σκίζουν» το νερό, αλλά και πώς να λειτουργούν ως ομάδα, να πειθαρχούν και να ξεπερνούν τους φόβους τους.
Αποχαιρετισμός
Με βαθιά θλίψη η σχολική μας κοινότητα αποχαιρετά μια μικρή μαθήτρια του σχολείου μας, η οποία έφυγε από τη ζωή ύστερα από πολύμηνη και γενναία μάχη.
Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους της και στεκόμαστε με σεβασμό και συμπαράσταση δίπλα τους σε αυτή τη δύσκολη στιγμή.
Η Δ/νση και ο ΣΔ
6 Μαρτίου: Πανελλήνια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού
Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, την Παρασκευή 6 Μαρτίου, στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν ποικίλες δράσεις με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών γύρω από την αξία του σεβασμού, της φιλίας και της αποδοχής.
Κάθε τάξη συμμετείχε με τη δική της ξεχωριστή δραστηριότητα.
Ενημέρωση για την ομάδα “Λάμψη” και το έργο της
Την Τρίτη 3 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενημέρωση των μαθητών και μαθητριών σχετικά με το έργο της «Λάμψης», της Ομάδας Γονέων Παιδιών με Νεοπλασματικές Ασθένειες.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη σημαντική δράση της οργάνωσης, η οποία στηρίζει παιδιά που αντιμετωπίζουν νεοπλασματικές ασθένειες, καθώς και τις οικογένειές τους, προσφέροντας βοήθεια, συμπαράσταση και ελπίδα.
Επίσκεψη της ΣΤ΄ τάξης στο Goethe-Institut
Την Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2026, οι μαθητές της Στ΄ τάξης, με συνοδούς την εκπαιδευτικό Γερμανικών κ. Κυμιωνάκη Μαρία και τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων κ. Ψωμαθιανού Άννα, κ. Σταγκώνη Παύλο και κ. Λιάντζη Αναστασία, επισκέφθηκαν το Goethe-Institut Θεσσαλονίκης, όπου είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Kinder-Uni».












