Τρεις ξεχωριστές δράσεις της Στ’ τάξης του σχολείου μας: Γνωρίζοντας τα Γυμνάσια Υποδοχής

Οι μαθητές και οι μαθήτριες  της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας στο πλαίσιο του προγράμματος ομαλής μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, συμμετείχαν  σε τρεις πολύ εποικοδομητικές  δράσεις γνωριμίας με τα γυμνάσια που θα τους/τις υποδεχτούν τον Σεπτέμβριο.

Τη Δευτέρα, 5 Μαΐου 2026 ο μαθηματικός του Γυμνασίου Αμυνταίου, κος Βογλίδης, πραγματοποίησε μια δειγματική διδασκαλία μαθηματικών στην αίθουσα της ΣΤ΄τάξης του σχολείου μας. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια μικρή γεύση του πώς θα είναι τα μαθηματικά την επόμενη σχολική χρονιά και τα χαμόγελά τους έδειξαν πως κάθε φόβος και αγωνία που μπορεί να τους απασχολούσε έφυγε μακριά.

0cee28e6 6edb 4016 8497 2ec7442adbf8 6ee398a4 80d2 48f2 8e3f a72e0e61d3de 775a35fa 95b9 4f4b a1a3 eb80ce44c992

99516604 8834 4f74 ae2d 4b5b8bf3a9119737ee1d 401d 4e7f a001 9b7a8e175961

Η γνωριμία με το Μουσικό Γυμνάσιο πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 6 Μαΐου 2026, όταν  μαθητές/τριές  μας ενημερώθηκαν από το Μουσικό Γυμνάσιο Αμυνταίου μέσα από μια όμορφη  εκδήλωση, που εκτός από τη σχετική ενημέρωση για τη δομή και λειτουργία του Μουσικού Γυμνασίου είχε όμορφες μελωδίες και  παρουσιάσεις μουσικών συνόλων. Τα  παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν έναν ξεχωριστό σχολείο, όπου η γνώση συναντά τη μουσική και την τέχνη.

94175770 0ae8 4e2d 918e 5fea1e48410d        268109da fcab 4e33 b28a 9aba279559ee

781c26e0 a2c0 48b8 9532 31ba1145dca6

Τέλος, με μια πολύ ξεχωριστή επίσκεψη οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αμυνταίου  γνώρισαν και  το Γυμνάσιο Αμυνταίου την Τρίτη , 19 Μαΐου 2026. Η δράση αυτή υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος ομαλής μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, με στόχο την εξοικείωση των παιδιών με το νέο τους εκπαιδευτικό περιβάλλον.
 850eb596 5138 408e ad8a 11dda76f1200
60952766 b360 422c 8a1a 26f09c2f8dfb8af49d95 6f5d 4e13 9e76 15ea6c55407b
5fe321cb 66bd 4300 bada c5a9a594128b
Η επίσκεψη αποτέλεσε μια γέφυρα ανάμεσα στις δύο βαθμίδες, βοηθώντας τους μελλοντικούς μαθητές του Γυμνασίου να διαχειριστούν τη μετάβαση αυτή με αυτοπεποίθηση και ενθουσιασμό.
Οι κυριότεροι σταθμοί της επίσκεψής μας:
  • Θερμή υποδοχή: Η διεύθυνση και το εκπαιδευτικό προσωπικό του Γυμνασίου υποδέχθηκαν τα παιδιά με θέρμη.
  • Ξενάγηση στους χώρους του Γυμνασίου: Οι μαθητές/τριες περιηγήθηκαν στις αίθουσες διδασκαλίας, στα εργαστήρια και στους κοινόχρηστους χώρους  του σχολικού συγκροτήματος.
  • Εργαστήρια Χημείας και Φυσικών Επιστημών: Τα παιδιά επισκέφθηκαν τους ειδικούς εργαστηριακούς χώρους, όπου ήρθαν σε επαφή με τον κόσμο των θετικών επιστημών και των πειραμάτων, γεγονός που κέντρισε ιδιαίτερα το ενδιαφέρον τους.
  • Ενημέρωση και Επίλυση Αποριών: Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις αλλαγές στα μαθήματα, το ωρολόγιο πρόγραμμα και τους κανόνες λειτουργίας, ενώ έλυσαν κάθε απορία τους μέσα από έναν ζωντανό διάλογο.
Ευχαριστούμε θερμά τη διεύθυνση και τους καθηγητές των  Γυμνασίων  Αμυνταίου για τη φιλοξενία και την άψογη συνεργασία. Ευχόμαστε στους μαθητές  και τις μαθήτριές μας  της Στ’ τάξης καλή πρόοδο και ένα όμορφο νέο ξεκίνημα στο επόμενο σχολικό τους ταξίδι!