Τρεις ξεχωριστές δράσεις της Στ’ τάξης του σχολείου μας: Γνωρίζοντας τα Γυμνάσια Υποδοχής
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας στο πλαίσιο του προγράμματος ομαλής μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, συμμετείχαν σε τρεις πολύ εποικοδομητικές δράσεις γνωριμίας με τα γυμνάσια που θα τους/τις υποδεχτούν τον Σεπτέμβριο.
Τη Δευτέρα, 5 Μαΐου 2026 ο μαθηματικός του Γυμνασίου Αμυνταίου, κος Βογλίδης, πραγματοποίησε μια δειγματική διδασκαλία μαθηματικών στην αίθουσα της ΣΤ΄τάξης του σχολείου μας. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια μικρή γεύση του πώς θα είναι τα μαθηματικά την επόμενη σχολική χρονιά και τα χαμόγελά τους έδειξαν πως κάθε φόβος και αγωνία που μπορεί να τους απασχολούσε έφυγε μακριά.
Η γνωριμία με το Μουσικό Γυμνάσιο πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 6 Μαΐου 2026, όταν μαθητές/τριές μας ενημερώθηκαν από το Μουσικό Γυμνάσιο Αμυνταίου μέσα από μια όμορφη εκδήλωση, που εκτός από τη σχετική ενημέρωση για τη δομή και λειτουργία του Μουσικού Γυμνασίου είχε όμορφες μελωδίες και παρουσιάσεις μουσικών συνόλων. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν έναν ξεχωριστό σχολείο, όπου η γνώση συναντά τη μουσική και την τέχνη.
- Θερμή υποδοχή: Η διεύθυνση και το εκπαιδευτικό προσωπικό του Γυμνασίου υποδέχθηκαν τα παιδιά με θέρμη.
- Ξενάγηση στους χώρους του Γυμνασίου: Οι μαθητές/τριες περιηγήθηκαν στις αίθουσες διδασκαλίας, στα εργαστήρια και στους κοινόχρηστους χώρους του σχολικού συγκροτήματος.
- Εργαστήρια Χημείας και Φυσικών Επιστημών: Τα παιδιά επισκέφθηκαν τους ειδικούς εργαστηριακούς χώρους, όπου ήρθαν σε επαφή με τον κόσμο των θετικών επιστημών και των πειραμάτων, γεγονός που κέντρισε ιδιαίτερα το ενδιαφέρον τους.
- Ενημέρωση και Επίλυση Αποριών: Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις αλλαγές στα μαθήματα, το ωρολόγιο πρόγραμμα και τους κανόνες λειτουργίας, ενώ έλυσαν κάθε απορία τους μέσα από έναν ζωντανό διάλογο.










