ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΠΡΟΝΗΠΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-25
Σας ενημερώνουμε ότι όλες οι αιτήσεις εγγραφής προνηπίων για το σχολικό έτος 2024-25 στο 22ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων έχουν γίνει δεκτές.
Εργαστήριο «Turlututú and Tarlatata» στα πλαίσια του προγράμματος e-Twinning, Space Voyagers
Στα πλαίσια του προγράμματος e-Twinning, Space Voyagers τη Δευτέρα, 8/4/2024, το τμήμα 3 συμμετείχε μαζί με τα συνεργαζόμενα σχολεία σε διαδικτυακή εκδήλωση που διοργανώθηκε από το νηπιαγωγείο ICS “G. Macherione-G. Galilei” di Calatabiano της Ιταλίας και την εκπαιδευτικό Nunzia Spanò.
Στην εκδήλωση αυτή, τα παιδιά έλαβαν μέρος σε ένα εργαστήριο εικαστικών. Το εργαστήρι εμψύχωσε η Ιταλίδα παιδαγωγός και εικαστικός, Micol Blanchard και βασίζεται στη μέθοδο Tullet Herve ( https://herve-tullet.com/ ) και στην τεχνική της γραφικής δικτύωσης .
Η γραφική δικτύωση είναι μια δραστηριότητα όπου ο εκπαιδευτικός δίνει οδηγίες στα παιδιά για να σχεδιάσουν συγκεκριμένα σχήματα, χρώματα, χαρακτήρες ή στοιχεία, χρησιμοποιώντας μόνο λεκτικές οδηγίες χωρίς να δείχνει οπτικά παραδείγματα. Τα παιδιά πρέπει να ακολουθήσουν αυτές τις οδηγίες και να αναπαραστήσουν αυτά που ακούν σε μορφή σχεδίου. Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά αναπτύσσουν τη δημιουργικότητά τους και τις ικανότητές τους στην αντίληψη και την απεικόνιση των οδηγιών μέσω της τέχνης τους.
Το εργαστήριο έχει τίτλο «Turlututú and Tarlatata» και αναφέρεται σε δύο φανταστικούς, διαστημικούς χαρακτήρες, που ο ίδιος ο Tullet Herve δημιούργησε και παραχώρησε στην εκπαιδεύτρια Micol Blanchard για να τους χρησιμοποιήσει στην εκδήλωσή μας!
Ένα Σχολείο Για Όλους
Συμμετοχή του σχολείου στο 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών: “Ενεργός Πολιτειότητα” Πολίτης στο Σχολείο – Πολίτης του κόσμου
Επιμορφωτική συνάντηση με τους γονείς των μαθητών του σχολείου μας
Συμμετοχή του σχολείου στο 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών: “Ενεργός Πολιτειότητα” Πολίτης στο Σχολείο – Πολίτης του κόσμου
Το Εργαστήριο Κοινωνικών Επιστημών και Εκπαίδευσης στο πλαίσιο του εορτασμού των 40 χρόνων από την ίδρυση του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης διοργανώνει με την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου το 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών με θέμα:
Ενεργός Πολιτειότητα
Πολίτης στο Σχολείο – Πολίτης του Κόσμου
5-7 Απριλίου 2024
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Το σχολείο μας και συγκεκριμένα το Τμήμα Ένταξης συμμετέχει με τη παρακάτω βιντεοπαρουσίαση που αφορά τον σεβασμό στην διαφορετικότητα.’Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στους μαθητές μας και στους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας που συνέβαλαν στην πραγματοποίηση αυτής της δράσης.
Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ:
Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2024: Διασχίζοντας θάλασσες με τα φτερά της φαντασίας!
Κάθε χρόνο, στις 2 Απριλίου, ανήμερα των γενεθλίων του Δανού λογοτέχνη και συγγραφέα παραμυθιών Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου (ICBD – International Children’s Book Day). Από τότε, κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της οργάνωσης αυτής ετοιμάζει ένα μήνυμα και μια αφίσα, που διανέμονται σε όλο τον κόσμο, με σκοπό να τονίσουν την αξία των βιβλίων και της ανάγνωσης και να ενθαρρύνουν τη διεθνή συνεργασία για την ανάπτυξη και τη διάδοση της λογοτεχνίας για παιδιά και νέους.Το 2024 υπεύθυνο για το υλικό του εορτασμού είναι το Τμήμα της Ιαπωνίας. Το μήνυμα γράφτηκε από τη συγγραφέα Eiko Kadono, η οποία έχει γράψει πολλά βιβλία που έχουν μεταφραστεί σε 10 γλώσσες. Η αφίσα φιλοτεχνήθηκε από τη συγγραφέα και εικονογράφο NanaFuriya,που γεννήθηκε στο Τόκιο.
Σήμερα για να τιμήσουμε την ημέρα αυτή, οι μαθητές μας δημιούργησαν την δική μας αφίσα, καταγράφοντας τις εντυπώσεις τους από βιβλία που έχουμε διαβάσει.
Επίσης φτιάξανε και σελιδοδείκτες για τα βιβλία που θα διαβάζουνε στο σπίτι τους…
5ος Μαραθώνιος Ανάγνωσης για το Νηπιαγωγείο
Το σχολείο μας συμμετέχει στο ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα φιλαναγνωσίας με τη μορφή διαγωνισμού για τα παιδιά του Νηπιαγωγείου που διοργανώνουν οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ για πέμπτη συνεχή χρονιά Ο Μαραθώνιος Ανάγνωσης αποτελεί ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που προάγει τη φιλαναγνωσία και δίνει αφορμή στον εκπαιδευτικό να εργαστεί με την ομάδα του διαθεματικά, ενώ παράλληλα ενθαρρύνει τα παιδιά να ανταλλάξουν σκέψεις και απόψεις, να αναπτύξουν διάλογο και να γίνουν ενεργητικοί αναγνώστες.
Στόχοι του προγράμματος
- Να καλλιεργήσουν τα παιδιά μια φιλική σχέση με τη λογοτεχνία και την ανάγνωση βιβλίων, και να γνωρίσουν το έργο Ελλήνων και ξένων λογοτεχνών.
- Να μπουν στη θέση των ηρώων, να αφουγκραστούν τα συναισθήματά τους, να ακούσουν τις εμπειρίες τους και να εκφράσουν τα δικά τους συναισθήματα και βιώματα.
- Να συνειδητοποιήσουν την αξία του σχολείου, της εκπαίδευσης, της μάθησης και της κοινωνικής επαφής.
- Να δημιουργούν προσωπικές σχέσεις, να αλληλεπιδρούν θετικά μεταξύ τους και να συνεργάζονται.
- Να ασκηθούν σε βιωματικές διαδραστικές προφορικές αναδιηγήσεις, αφηγήσεις παραμυθιών και ιστοριών, φανταστικών και πραγματικών.










