Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα MissionX



Λήψη αρχείου

Τι είναι η Αποστολή Χ;

Αποστολή X: εκπαιδεύσου σαν αστροναύτης είναι ένα δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα για νέους (έως 14 ετών) από το Ευρωπαϊκός Οργανισμός Διαστήματος (ESA) και το Διαστημική Υπηρεσία του Ηνωμένου Βασιλείου (UKSA), που διευκολύνεται σε εθνικό επίπεδο από το Γραφεία Ευρωπαϊκών Διαστημικών Εκπαιδευτικών Πόρων (ESEROs) και εθελοντές εθνικούς διοργανωτές. Από την έναρξή του το 2011 από τους αρχικούς προγραμματιστές του έργου, τη NASA, το Mission X έχει εμπλέξει πάνω από μισό εκατομμύριο μαθητές σε όλο τον κόσμο.

Αναπτυγμένο από διαστημικούς επιστήμονες και επαγγελματίες του fitness που συνεργάζονται με αστροναύτες και διαστημικές υπηρεσίες παγκοσμίως, το Mission X χρησιμοποιεί τον ενθουσιασμό της εξερεύνησης του διαστήματος για να εμπνεύσει τους μαθητές να μάθουν για την επιστήμη, τη διατροφή, την άσκηση και το διάστημα.

Κάθε χρόνο, από τον Σεπτέμβριο έως τον Μάιο, ομάδες μαθητών μπορούν να συμμετέχουν στο Περίπατος στο φεγγάρι Πρόκληση. Κατά τη διάρκεια της πρόκλησης, οι ομάδες ολοκληρώνουν τις δραστηριότητες της Αποστολής Χ και τις υποβάλλουν για να κερδίσουν βαθμούς. Τα βήματα που κερδίζουν όλες οι συμμετέχουσες ομάδες βοηθούν τις μασκότ της Αποστολής Χ, τη Luna και τον Leo, να διανύσουν 384 400 χιλιόμετρα – την απόσταση από τη Γη στη Σελήνη.





Ευρωπαϊκό Πιστοποιητικό Άριστης Χρήσης Κώδικα για 700 νήπια του Ν. Ιωαννίνων

700 νήπια από 20 Νηπιαγωγεία του Ν. Ιωαννίνων μαζί με 30 εκπαιδευτικούς βραβεύτηκαν με το Ευρωπαϊκό Πιστοποιητικό Άριστης Χρήσης Κώδικα από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Κώδικα (European Commission/ CodeWeek.eu), για τις δράσεις προγραμματισμού και κωδικοποίησης που υλοποίησαν με τις νηπιαγωγούς τους.

Οι δράσεις συνδιοργανώθηκαν από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών Ιωαννίνων κα. Τάλλου Κωνσταντίνα και την Code Week Leading teacher κα. Πήττα Γεωργία, νηπιαγωγό του Αρσάκειου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων σε μια προσπάθεια συνεργασίας και αλληλοδιαπλοκης των νηπιαγωγείων και των νηπίων του Νομού.

Η πρόκληση για τα νήπια ήταν να ταξιδέψουν στο διάστημα με όχημα ένα επιδαπεδιο ρομπότ Beebot και να συμμετέχουν σε 10 δράσεις για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2023- Code Week 4 All.

Τα μικρά παιδιά, αφού αρχικά έγιναν και εκείνα για λίγο μικρά ρομποτάκια που έπρεπε να κινηθούν σε διαδρομές μέσα στον χώρο, κατάφεραν να ταξιδέψουν ανάμεσα στα αστέρια, από τη Γη στη Σελήνη, να φτιάξουν κώδικες με χρώματα, αλλά και τις δικές του αυτοσχέδιες πίστες ρομποτικής, να κατασκευάσουν αστερισμούς και να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με την κωδικοποίηση, τον προγραμματισμό και τον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης «γράφοντας» και τους πρώτους τους κώδικες.

Ξεχωριστή δράση του προγράμματος ήταν μία διαφορετική “ναυμαχία” ανάμεσα σε διαστημόπλοια και όχι καράβια, με τα παιδιά να χωρίζονται σε δύο ομάδες και να προσπαθούν να εντοπίσουν τους πυραύλους των συμμαθητών τους σε μία πρωτότυπη παραλλαγή του κλασσικού παιχνιδιού.

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν τα Νηπιαγωγεία:

•             1ο Νηπιαγωγείο Κατσικά

•             1ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων (2ο τμήμα)

•             1ο Νηπιαγωγείο Χρυσοβίτσας

•             2ο Νηπιαγωγείο Κόνιτσας

•             3ο Νηπιαγωγείο Ανατολής

•             3ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων (3ο τμήμα)

•             7ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων

•             8ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων

•             22o Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων

•             25ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων

•             28ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων

•             29ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων

•             Αρσάκειο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης

•             Αρσάκειο Νηπιαγωγείο Πάτρας

•             Αρσάκειο Νηπιαγωγείο Ψυχικού

•             Νηπιαγωγείο Αγίου Ιωάννη Ιωαννίνων

•             Νηπιαγωγείο Βουτσαρά

•             Νηπιαγωγείο Ελεώνα

•             Νηπιαγωγείο Κουτσελιού

•             Νηπιαγωγείο Λογγάδων

•             Νηπιαγωγείο Μεταμόρφωσης Ιωαννίνων

•             Νηπιαγωγείο Νεοχωρόπουλου

•             Νηπιαγωγείο Σταυρακίου

Θερμά συγχαρητήρια στους μικρούς μαθητές και στους εκπαιδευτικούς τους, αλλά και στους γονείς τους που στήριξαν την όλη προσπάθεια!

Ευρωπαϊκό Πιστοποιητικό Άριστης Χρήσης Κώδικα για 700 νήπια του Ν. Ιωαννίνων

 

https://epirusgate.gr/evropaiko-pistopoiitiko-aristis-chrisis-kodika-gia-700-nipia-tou-n-ioanninon/



‘Επαινος για τη συμμετοχή στον δημιουργικό διαγωνισμό του προγράμματος Αστέρι της Ευχής για το σχολικό έτος 2023 – 2024 στην κατηγορία Σχεδίασε το Αστέρι σου!



Λήψη αρχείου



e-Twinning: SPACE VOYAGERS: Δημιουργία Συνεργατικού Βιβλίου με Δημιουργία Εικόνων Τεχνητής Νοημοσύνης: “Το Μαγικό Φίλτρο”


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

https://www.storyjumper.com/book/read/173785481/UZAY-YOLCULUKLARI-KOZMOSUN-YANKILARI

Η δημιουργία ενός συνεργατικού βιβλίου είναι πάντα μια συναρπαστική διαδικασία, ειδικά όταν συνδυάζεται με την τεχνολογία και τη φαντασία. Ένα τέτοιο εντυπωσιακό παράδειγμα είναι το νέο βιβλίο των Space Voyagers με τίτλο “Το Μαγικό Φίλτρο”. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Ν3 συνδύασαν τη δημιουργική γραφή, την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) και τη συνεργασία και δημιούργησαν  ένα μοναδικό και συναρπαστικό αποτέλεσμα.

Η Ιστορία του Βιβλίου

Η ιστορία περιστρέφεται γύρω από το Space Dog, Luna, ένα θαρραλέο σκυλάκι του διαστήματος που θέλει να επιστρέψει σπίτι του στη Γη. Ωστόσο, η Luna βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν τρελό επιστήμονα που προσπαθεί να την εμποδίσει. Ευτυχώς, οι μασκότ των Space Voyagers αναλαμβάνουν δράση για να βοηθήσουν τη Luna. Ανακαλύπτουν ότι ένα μαγικό φίλτρο, που βρίσκεται στη Σελήνη, μπορεί να μαλακώσει την καρδιά του αυστηρού επιστήμονα που κρατά τη Luna στο διάστημα και δεν της επιτρέπει να επιστρέψει σπίτι.

Για να φτιάξουν το φίλτρο, οι μασκότ πρέπει να μαζέψουν συστατικά από διάφορα σχολεία στη Γη. Με την υποστήριξη των μαθητών και των δασκάλων τους, καταφέρνουν να συγκεντρώσουν όλα τα απαραίτητα υλικά. Τελικά, δίνουν το φίλτρο στον επιστήμονα, και εκείνος αλλάζει στάση. Μαζί με τη Luna, ταξιδεύουν πίσω στη Γη, ξεκινώντας μια νέα ζωή γεμάτη φιλία και αγάπη.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 07 182503

Η Χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης

Ένα από τα πιο καινοτόμα στοιχεία αυτού του βιβλίου είναι η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για τη δημιουργία των εικόνων. Χρησιμοποιώντας προηγμένα μοντέλα ΑΙ, οι εικόνες του βιβλίου δημιουργούνται με βάση τις περιγραφές και τις ιδέες των μαθητών. Αυτή η διαδικασία όχι μόνο κάνει το βιβλίο πιο ελκυστικό οπτικά, αλλά επίσης ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα και τη συμμετοχή.

Συνεργασία και Εκπαίδευση

Η δημιουργία του “Μαγικού Φίλτρου” ήταν μια συνεργατική προσπάθεια που ενσωμάτωσε τη συμβολή μαθητών, καθηγητών και ειδικών στην τεχνητή νοημοσύνη. Οι μαθητές από διάφορα σχολεία κλήθηκαν να συμμετάσχουν στη συγγραφή και την εικονογράφηση του βιβλίου, ενθαρρύνοντας έτσι την ομαδικότητα και την καινοτομία. Μέσω αυτής της διαδικασίας, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να μάθουν για τις δυνατότητες της ΑΙ, να εκφράσουν τη φαντασία τους και να δουν τις ιδέες τους να ζωντανεύουν στις σελίδες του βιβλίου.

Συμπέρασμα

Το συνεργατικό βιβλίο “Το Μαγικό Φίλτρο” των Space Voyagers είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς η τεχνολογία μπορεί να ενσωματωθεί στην εκπαίδευση και τη λογοτεχνία για να δημιουργήσει κάτι μοναδικό. Μέσα από την ιστορία της Luna και τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, το βιβλίο αυτό διδάσκει την αξία της συνεργασίας, της δημιουργικότητας και της κατανόησης.

Συγχαρητήρια παιδιά!

Και εις ανώτερα!!!



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση