ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ
Την Δευτέρα 21 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή ημερίδα με θέμα:
« Η σημασία της οριοθέτησης των παιδιών στο οικογενειακό
και σχολικό περιβάλλον ».
Στόχος της διαδικτυακής ημερίδας ήταν να ενημερωθούν οι γονείς και
οι εκπαιδευτικοί για καλές πρακτικές που συντελούν στην οριοθέτηση
των παιδιών της προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας. Δόθηκε
έμφαση στην συνεργασία σχολικού και οικογενειακού περιβάλλοντος
για την επίτευξη και προαγωγή των στόχων που τίθενται κάθε φορά για
τους μαθητές.
Ευχαριστούμε τις ομιλήτριες κ. Ιωάννου Σοφία Κοινωνική Λειτουργό και κ. Τσώνη Ασημίνα Ψυχολόγο (ΕΔΥ του 12ου Νηπιαγωγείου Λιβαδειάς) για την άψογη ενημέρωση που μας έκαναν και τις καλές πρακτικές που παρουσίασαν για την οριοθέτηση των παιδιών στο οικογενειακό και σχολικό περιβάλλον.
Ευχαριστούμε την προϊσταμένη και τις εκπαιδευτικούς του 12ου Ν/Γ Λιβαδειάς για την συνδιοργάνωση καθώς και όλους τους γονείς των νηπιαγωγείων που συμμετείχαν.


