Κοπή Βασιλόπιτας 2025

Σήμερα στο Νηπιαγωγείο μας κόψαμε τις βασιλόπιτες και μοιραστήκαμε όμορφες στιγμές με χαμόγελα και ευχές για μια χαρούμενη νέα χρονιά!
Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τις γευστικές βασιλόπιτες καθώς και για τα δώρα για τους τυχερούς που κέρδισαν το φλουρί.
Ας είναι λοιπόν η Νέα Χρονιά γεμάτη Υγεία, Αγάπη, Τύχη, Δημιουργικότητα και πολλές όμορφες στιγμές για όλο τον κόσμο!🥰

Πιστοποιητικό υιοθεσίας “Κάνε Μια Ευχή Ελλάδος”

Αγαπητοί εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς,

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την πολύτιμη στήριξή σας στο πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής κατά το σχολικό έτος 2024-2025. Με τη δωρεά σας συμμετείχατε και εσείς ώστε να εκπληρωθούν ευχές παιδιών που πάσχουν από σοβαρές για τη ζωή τους ασθένειες.

Το πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής, εδώ και 26 χρόνια, αποτελεί ένα από τα βασικά προγράμματα εξεύρεσης πόρων του οργανισμού μας ώστε να μπορούν να υλοποιηθούν ευχές παιδιών που έχουν στερηθεί την παιδική ανεμελιά.

Καταγραφή

 

40c040cd 4a95 4f8c 9946 9a0080c79ec4

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη!!!

Με ενθουσιασμό και πολλή χαρά, πραγματοποιήσαμε τη δράση  «ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ» που διοργάνωσαν   τα ΕΛΤΑ .

Οι μικροί μας φίλοι έμαθαν πώς γράφουμε και πώς ταχυδρομούμε ένα γράμμα και ένιωσαν ακόμα περισσότερο τη μαγεία των Χριστουγέννων.

Ευχαριστούμε τους  γονείς που ταχυδρόμησαν μαζί με τα παιδιά τα γράμματα,  ενισχύοντας τη συνεργασία σχολείου-γονέων,  συμβάλλοντας ενεργά  σε δραστηριότητες και πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει το σχολείο.