Σήμερα είχαμε την τιμή και τη χαρά να υποδεχτούμε στο Νηπιαγωγείο μας τη Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Βοιωτίας κ. Γιώτα Σιδερά-Χουλιάρακαι την Υπεύθυνη Εκπαιδευτικών Θεμάτων κ. Αλεξάνδρα Γερογιάκομου.
Στο πνεύμα των Χριστουγέννων τραγουδήσαμε Χριστουγεννιάτικα τραγούδια και ανταλλάξαμε ευχές.
Ευχαριστούμε από καρδιάς την Διευθύντρια Εκπαίδευσης, την υπεύθυνη Εκπαιδευτικών Θεμάτων καθώς και όλο το προσωπικό της διεύθυνσης που είναι δίπλα μας στο απαιτητικό διοικητικό και παιδαγωγικό μας έργο.
Καλά Χριστούγεννα! Ευτυχισμένο το Νέο Έτος!

