Με χελιδονίσματα υποδεχτήκαμε το Μάρτη
Τα χελιδονίσματα είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έθιμα της πρώτης Μαρτίου, η συνήθεια δηλ. να γυρίζουν το πρωί της ημέρας αυτής τα παιδιά της σχολικής ηλικίας τα σπίτια κρατώντας ένα ξύλινο ομοίωμα χελιδονιού και να τραγουδούν τον ερχομό της ανοίξεως και την επιστροφή των χελιδονιών.
Με χαρά υποδεχτήκαμε στο Νηπιαγωγείο μας την κυρία Ελένη Παπανικολάου, Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Βοιωτίας, την κυρία Αλεξάνδρα Γερογιάκομου, Προϊσταμένη Εκπαιδευτικών Θεμάτων στην ΔΠΕ Βοιωτίας καθώς επίσης και την κυρία Κυριακή Σολάκη, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Προσχολικής Αγωγής του Ν. Βοιωτίας.
Ευχαριστούμε πολύ για την τιμή που μας έκαναν και αποδέχτηκαν την πρόσκλησή μας για την αναβίωση του εθίμου της «Χελιδόνας».
Οι μικροί μας μαθητές έψαλαν με θέρμη και χαρά τα κάλαντα της Άνοιξης τα γνωστά «Χελιδονίσματα» καλωσορίζοντας τον Μάρτιο και την Άνοιξη ευελπιστώντας σε καλύτερες μέρες χαράς, αγάπης, αλληλεγγύης, Ειρήνης μεταξύ των λαών στον κόσμο …







