17 Νοέμβρη στο Νηπιαγωγείο μας – Η Τενεκεδούπολη μας μίλησε για την Ειρήνη και την Ελευθερία
Η 17η Νοεμβρίου είναι μια σημαντική ημέρα μνήμης και προβληματισμού. Στο νηπιαγωγείο μας την προσεγγίσαμε με τρόπο απλό και κατανοητό για τα παιδιά, μέσα από το αγαπημένο έργο «Η Τενεκεδούπολη» της Ευγενίας Φακίνου.
Μέσα από το θεατρικό που τους παίξαμε, οι μικροί μας μαθητές γνώρισαν τους ήρωες της Τενεκεδούπολης, μια πόλη φτιαγμένη από τενεκέδες, όπου κυριαρχούν η συνεργασία, η φιλία και η χαρά. Όταν όμως εμφανίζεται η αδικία και η βία, οι κάτοικοι ενώνουν τις δυνάμεις τους και με όπλα τους την αγάπη, την αλληλεγγύη και την ελευθερία καταφέρνουν να υπερασπιστούν το δικαίωμά τους να ζουν ειρηνικά.
Τα παιδιά παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον, συμμετείχαν, προβληματίστηκαν και εξέφρασαν τα συναισθήματά τους μέσα από συζήτηση, ζωγραφική και παιχνίδι. Μέσα από το θέατρο, η επέτειος της 17ης Νοεμβρίου έγινε αφορμή να μιλήσουμε για αξίες διαχρονικές και τόσο σημαντικές.
Γιατί μα και μια πόλη από τενεκέδες μπορεί να μας θυμίσει πόσο πολύτιμες είναι η ειρήνη και η ελευθερία.







