Πασχαλινό Παιδικό Εργαστήριο!
Το Σάββατο 5 Απριλίου ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων σε συνεργασία με τις εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου πραγματοποίησε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου Πασχαλινό παιδικό εργαστήριο. Τα παιδιά σε συνεργασία με τους γονείς και με την καθοδήγηση της καθηγήτριας εικαστικών Μονάχου Αντιγόνης, διακόσμησαν τη δική τους λαμπάδα και έφτιαξαν φαναράκια σε γυάλινα βάζα με την τεχνική découpage.Ήταν ένα όμορφο δημιουργικό απόγευμα για παιδιά και γονείς.


