Το σώμα μας …εκ των έσω!!!!!

 

Αυτή την εβδομάδα ασχοληθήκαμε με τα όργανα που βρίσκονται εσωτερικά στο σώμα μας και μιλήσαμε για τις σπουδαίες λειτουργίες που επιτελούν.  Eστιάσαμε την προσοχή μας στην ονομασία τους και τη θέση που λαμβάνουν. Η καρδιά στο κέντρο του στήθους, τα πνευμόνια δεξιά κι αριστερά πίσω από το θώρακα, στο κάτω μέρος  του θώρακα στο κενό που δημιουργείται είναι το συκώτι και το στομάχι μας,  μετά το παχύ και λεπτό έντερο, τα νεφρά, η ουροδόχος κύστη.

Συζητήσαμε για τη λειτουργία της καρδιάς, για τα ερυθρά και λευκά αιμοσφαίρια(τους γιατρούς του σώματός μας). Τοποθετήσαμε τα δάκτυλά μας στα σημεία που αισθανόμαστε τον παλμό(λαιμό, καρπό και στη μέση του στήθους).Βιωματικά ακούσαμε τον χτύπο της καρδιάς.

Είδαμε εικόνες των οργάνων(καρδιά, πνεύμονες, συκώτι, νεφρά, στομάχι, έντερο).

Τα κατονομάσαμε και στη συνέχεια γράψαμε το όνομα του καθενός.

  • Αναφέραμε τη σημαντική εργασία που κάνει το κυκλοφοριακό σύστημα, που με τη βοήθεια της καρδιάς, των φλεβών και των αρτηριών στέλνουν το αίμα σε ολόκληρο το σώμα.
  • Το πεπτικό σύστημα από την άλλη είναι υπεύθυνο για το ταξίδι της τροφής μας από το στόμα στο στομάχι. Σκληρή δουλειά πιάνουν και το στόμα, τα δόντια, ο οισοφάγος, το στομάχι, το συκώτι, το λεπτό και το παχύ έντερο.

  • Για να μπορέσουμε να πάρουμε ανάσα, μας βοηθάνε οι πνεύμονες μας .

Ακολούθως παίξαμε ένα παιχνίδι αντιστοίχισης των οργάνων στη σωστή θέση. Τα παιδιά το χάρηκαν πολύ!!

Επίσης φτιάξαμε μια μεγάλη αφίσα του ανθρώπινου σώματος με τα βασικά εσωτερικά όργανα.

Ένα παιδί ξάπλωσε σε χαρτί μέτρου και φτιάξαμε το περίγραμμά του.

Για εμπέδωση των όσων μάθαμε παρακολουθήσαμε βίντεο και παίξαμε παιχνίδια στον υπολογιστή.

         ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

         Η ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ

         ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ

         ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ

         ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

Εσωτερικά Όργανα 

 

Πηγές φωτογραφιών:ιστολόγιο νηπιαγωγείου Αγίου Λουκά

ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

Δανειστική βιβλιοθήκη σε ψηφιακή μορφή!

Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών τη φετινή σχολική χρονιά δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε τη δανειστική βιβλιοθήκη με τον τρόπο που την λειτουργούσαμε τα προηγούμενα χρόνια.

Για το σκοπό αυτό μια καινούρια δραστηριότητα ξεκινά μέσα από το blog του νηπιαγωγείου μας.

Σκεφτήκαμε να δημιουργήσουμε μια ψηφιακή βιβλιοθήκη με ιστορίες και παραμύθια που μπορείτε να διαβάζετε ή ακόμα και να ακούτε.

Η ενασχόληση των παιδιών είναι καθοριστικής σημασίας για την εισαγωγή τους στο προφορικό και γραπτό λόγο, στην ενδυνάμωση και άσκηση της φαντασίας τους, αλλά και για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να μάθουν τα παιδιά να αγαπούν το βιβλίο και να εδραιώσουν σταδιακά μια φιλική σχέση.

Μπορείτε λοιπόν να περιηγηθείτε στο νέο μας ψηφιακό τοίχο, όπου θα βρείτε συγκεντρωμένα παραμύθια αξιόλογων συγγραφέων, κατάλληλα για την προσχολική ηλικία!

Όλα τα παραμύθια που χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία της ψηφιακής βιβλιοθήκης είναι ελεύθερα και διαθέσιμα στο διαδίκτυο.

Η ψηφιακή μας βιβλιοθήκη θα εμπλουτίζεται ανάλογα με τα θέματα που θα επεξεργαζόμαστε στο σχολείο και τα ενδιαφέροντα των παιδιών.

“Ψηφιακή βιβλιοθήκη”

“Αν θέλετε το παιδί σας να γίνει έξυπνο, διαβάστε του παραμύθια. Αν θέλετε να γίνει πιο έξυπνο διαβάστε του περισσότερα παραμύθια”

                   ALBERT  EINSTEIN 

                                 Καλές  αναγνώσεις!!!!!

 

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Αγαπητοί γονείς,

Την Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2021 και ώρα 18:00 μ.μ. θα έχουμε τη χαρά να σας φιλοξενήσουμε διαδικτυακά στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της Webex όπου η Ψυχολόγος του σχολείου Ευαγγελίου Ζωή θα παραθέσει Ομιλία- Συζήτηση με θέμα: Οριοθέτηση παιδιών προ-νηπιακής και νηπιακής ηλικίας (4 – 6 ετών) στην εποχή της πανδημίας.

Η ομιλία – συζήτηση θα πραγματοποιηθεί στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της Webex. Το link θα αποσταλεί στο προσωπικό σας email.

                       Σας περιμένουμε όλους

                                             Οι νηπιαγωγοί                                                    

 

ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ – ΟΙ 5 ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ

 ΟΙ 5 ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ

Την Δευτέρα 15/02 και Τρίτη 16/02 τα σχολεία του δήμου Λεβαδέων παρέμειναν κλειστά λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και η διδασκαλία πραγματοποιήθηκε μέσω της μεθόδου της τηλεκπαίδευσης. Το θέμα που ξεκινήσαμε με την τηλεκπαίδευση και συνεχίσαμε στην σχολική μας αίθουσα αυτήν την εβδομάδα αφορούσε στο σώμα μας και τις πέντε αισθήσεις.

Είδαμε εικόνες και βίντεο με το ανθρώπινο σώμα, τον σκελετό και τα βασικά όργανα του σώματος.

“Πρώτες γνώσεις- Ο Σκελετός και τα βασικά όργανα του σώματός μας”

ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ 

Κατονομάσαμε τα εξωτερικά μέρη του σώματος μας, συνθέσαμε τα οστά του «Σκελετούλη» και μάθαμε τραγούδια για το σώμα μας

“Κεφάλι, ώμοι, γόνατα και πόδια”

“Εγώ είμαι εγώ”

Παρακολουθήσαμε βίντεο με τη λειτουργία του εγκεφάλου «Ο Εγκέφαλος» και μάθαμε για τις πέντε αισθήσεις του ανθρώπινου σώματος (Όραση, Αφή, Όσφρηση, Ακοή, Γεύση)H κυρία Αφή

Ψηλαφίσαμε τα αντικείμενα και προσπαθήσαμε να τα αναγνωρίσουμε μόνο με την αφή και τα χαρακτηρίσαμε (σκληρό, μαλακό, απαλό, τραχύ, μαλακό, κρύο, λείο κ.α.)

Φορέσαμε γάντια και ανακαλύψαμε ότι η αφή μας είναι αδύναμη.

Τσιμπήσαμε τα χέρια μας και συζητήσαμε για το αίσθημα του πόνου.

 

 

Η κυρία ΄Οραση

Μέσα στα μάτια μας ζει η κυρία Όραση. Ο κύριος εγκέφαλος μας πληροφόρησε ότι τα μάτια μας μοιάζουν με φωτογραφική μηχανή η οποία συλλέγει φωτογραφίες και αυτός τις αναγνωρίζει. Η κυρία όραση  είπε ότι την κάθε εικόνα την φωτογραφίζει ανάποδα και ο εγκέφαλος τη φέρνει στη σωστή της θέση κάτι που μας φάνηκε πολύ αστείο….

Τοποθετήσαμε στο κέντρο της ολομέλειας αντικείμενα και ζητήσαμε από τα παιδιά να τα παρατηρήσουν καλά. Ένα παιδί κάθε φορά γυρνούσε την πλάτη και τότε κάποιο άλλο αφαιρούσε ένα αντικείμενο. Το παιδί που είχε γυρίσει την πλάτη έπρεπε να ανακαλύψει ποιο αντικείμενο λείπει.

Για να κατανοήσουμε πόσο σημαντικά είναι τα μάτια μας κάναμε τα εξής πειράματα:

Ζητήσαμε από τα παιδιά να κοιτάξουν γύρω τους και να μας πουν τι βλέπουν…… τα παιδιά διακρίνουν  τα αντικείμενα , το χρώμα, το μέγεθός τους…..κλείνουν τα μάτια και διαπιστώνουν ότι δεν βλέπουν τίποτα.

Τοποθετήσαμε τις παλάμες μας στο ύψος των ματιών μας ……με τα μάτια μας ανοιχτά τις βλέπαμε, όταν όμως κλείσαμε το ένα μάτι η παλάμη που βρισκόταν δίπλα του εξαφανίστηκε.

Για να βλέπουμε χρειαζόμαστε φως.

Κλείσαμε τα μάτια μας και δεν βλέπαμε τίποτα. Με ένα σκούρο πανί φτιάξαμε σπηλιά μπήκαμε μέσα και πραγματικά, χωρίς φως δεν βλέπαμε τίποτα.

Περιγράψαμε αντικείμενα που βρίσκονταν κοντά , μακριά και βγάλαμε τα συμπεράσματά μας.

Η κυρία Γεύση

Πάνω στη γλώσσα μας ζει η κυρία γεύση…..δοκιμάσαμε τις τέσσερις γεύσεις και τα παιδιά ανακάλυψαν ότι αισθάνονται την πικρή γεύση στην πίσω περιοχή της γλώσσας, την αλμυρή στην πίσω και πλάγια, την ξινή στα πλάγια και τη γλυκιά στο μπροστινό μέρος της γλώσσας. Είδαμε την καρτέλα με το χάρτη της γλώσσας και κουβεντιάσαμε ……δε βάζουμε αντικείμενα στο στόμα μας είπαν τα παιδιά γιατί μπορεί να το μολύνουμε ή ακόμα και να τα καταπιούμε και να πνιγούμε….πρέπει μετά από κάθε γεύμα να πλένουμε  τα δόντια μας για να μην τα επισκεφτεί η κυρία Τερηδόνα.

Παιχνίδι:

Τοποθετήσαμε στην αίθουσα τρόφιμα όλων των γεύσεων και το παιχνίδι ξεκίνησε. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε 4 ομάδες όσες και οι γεύσεις. Η κάθε ομάδα έπρεπε σε συγκεκριμένο χρόνο να βρει τα τρόφιμα που αντιστοιχούν σε αυτή. Έπειτα ακολούθησε καταμέτρηση για να βρούμε τον νικητή.

Η κυρία ΄Οσφρηση

Πήραμε μια βαθιά ανάσα και ανακαλύψαμε σε τι μας χρησιμεύει η μύτη….περνάει ο αέρας, είπαν τα παιδιά, ο οποίος κουβαλάει το οξυγόνο που χρειάζεται το σώμα μας για να ζει. Λόγω των περιοριστικών μέτρων κατά της πανδημίας Covid-19 δεν κατέστη δυνατόν να μυρίσουμε ευχάριστες ή δυσάρεστες μυρωδιές. Μιλήσαμε όμως για τις όμορφες και τις άσχημες μυρουδιές και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι οι όμορφες μυρουδιές μας κάνουν χαρούμενους και οι άσχημες μας φέρνουν αηδία.

Υποσχεθήκαμε να μην βάζουμε το δάκτυλο στη μύτη ή κάποιο αντικείμενο γιατί μπορεί να την πληγώσουμε.

Η κυρία Ακοή

 

Μέσα στο αυτί  ζει η κυρία ακοή.

Αναγνωρίσαμε το φίλο μας μόνο από τη φωνή του, και διαπιστώσαμε ότι ακούμε καλύτερα τον ήχο που είναι κοντά μας από τον ήχο που είναι μακριά μας.

Αναγνωρίσαμε ήχους από εδώ.

“Ήχοι ανθρώπινου σώματος”

“Φυσικοί ήχοι-ήχοι περιβάλλοντος”

“Ήχοι σπιτιού”

“Ήχοι μουσικών οργάνων”

Ευχαριστούμε την Γερμανού Ελισάβετ, Νίκου Βασιλική για το εποπτικό υλικό.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΑΛΚΥΟΝΗΣ

Τις τελευταίες μέρες ο καιρός μας θύμιζε περισσότερο Άνοιξη παρά Χειμώνα, οπότε ήταν ευκαιρία να μάθουμε για τις «Αλκυονίδες μέρες». Το όνομά τους το πήραν από την αλκυόνα, ένα θαλασσοπούλι που εκμεταλλεύεται τις λιγοστές αυτές ημέρες της χειμωνιάτικης καλοκαιρίας για να κατασκευάσει τη φωλιά της πάνω στα βράχια και να γεννήσει τα αυγά της.

Παρακολουθήσαμε τον  “Μύθο της Αλκυόνης”  και μάθαμε για την Αλκυόνη, την κόρη του Αίολου, του θεού των ανέμων.

Βρήκαμε και γράψαμε λέξεις από τη φωνούλα Αα

Ακούσαμε το Κελάηδισμα της Αλκυόνης, παρατηρήσαμε τα χρώματα που έχει στα φτερά και την κοιλιά της και το μακρύ της ράμφος.

Αναζητήσαμε εικόνες στο διαδίκτυο από άλλα πουλιά που ξέρουμε (χελιδόνια, παπαγάλους, περιστέρια) και τα συγκρίναμε ως προς το χρώμα, το ράμφος, το μέγεθος και ψηφίσαμε ποιο μας αρέσει περισσότερο

Και φυσικά έπρεπε να κάνουμε τη δική μας Αλκυόνη, στη φωλιά της με τα αυγουλάκια της φτιαγμένα από πηλό.

ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ

Η τάξη μας ευωδίασε από τα άνθη της  αμυγδαλιάς. Είναι το μοναδικό δεντράκι που ανθίζει στην καρδιά του χειμώνα και την αποκαλούν “Η Νύφη του Χειμώνα”

Παρατηρήσαμε με το μεγεθυντικό φακό τα άνθη της αμυγδαλιάς, το σχήμα των πετάλων, το χρώμα τους, τα κλαδιά.

Χρησιμοποιήσαμε το εποπτικό υλικό της εξαιρετικής συναδέλφου Ανθή Ζήση και είδαμε τα μέρη τη αμυγδαλιάς και τον καρπό της καθώς και τι φτιάχνουμε με τα αμύγδαλα.  

Διαβάσαμε το μύθο για την αμυγδαλιά.

Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΑΜΥΓΔΑΛΙΑΣ

Μια φορά κι έναν καιρό, στην αρχαία Ελλάδα στη Θράκη, ζούσε μια πανέμορφη πριγκίπισσα, η Φυλλίς.

Η πριγκίπισσα ερωτεύτηκε έναν νέο από την Αθήνα, τον Δημοφώντα, ο οποίος ήταν γιος του ήρωα Θησέα. Οι δύο νέοι γνωρίστηκαν όταν το καράβι του νεαρού Δημοφώντα επέστρεφε από την Τροία. Παντρεύτηκαν αλλά μετά από λίγο καιρό ο νεαρός Αθηναίος νοστάλγησε την πατρίδα του. Η ερωτευμένη πριγκίπισσα, μην αντέχοντας να τον βλέπει στεναχωρημένο και λυπημένο τον άφησε να γυρίσει πίσω πιστεύοντας ότι αν την αγαπούσε πραγματικά θα ξαναγύριζε και τότε θα ήταν πραγματικά και ειλικρινά δικός της.

Έτσι κι έγινε και η ερωτευμένη Φυλλίς έμεινε μόνη της  να τον  περιμένει να γυρίσει…..  ώσπου στο τέλος μαράζωσε και πέθανε από τη θλίψη της.

Όμως οι θεοί του Ολύμπου, που ήξεραν την ιστορία της, την μεταμόρφωσαν σε δέντρο για να μπορεί να περιμένει για περισσότερα χρόνια τον αγαπημένο της.

Έτσι η ερωτευμένη κοπέλα δεν πέθανε αλλά έγινε το δέντρο, που έμελλε να γίνει σύμβολο της ελπίδας και της αγάπης.

Κι αυτό γιατί ύστερα από πάρα πολλά χρόνια, έναν χειμώνα ο Δημοφώντας επέστρεψε στη Θράκη και βρήκε την αγαπημένη του και πιστή γυναίκα, να είναι ένα ξερό δέντρο δίχως φύλλα στη μέση του παγωμένου τοπίου.

Απελπισμένος και γεμάτος τύψεις, ο Δημοφώντας αγκάλιασε τον κορμό της και τότε εκείνη πλημμύρισε ανθούς στη μέση του χειμώνα.

 “μύθος της αμυγδαλιάς”

“Η μυγδαλιά και το φεγγάρι” Ένα παραμύθι που μας μιλά για την αφοσίωση και την αγάπη. Στη ζωή δεν μπορεί κανείς να τα έχει όλα……….όμως μέσα στο όνειρο όλες οι επιθυμίες μπορούν να ζωντανέψουν!!!!!!!!!!

Ανασυνθέσαμε τη λέξη «ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ»  με τη βοήθεια των μαγνητικών γραμμάτων και τη γράψαμε με το μαρκαδόρο.

Η αμυγδαλιά έδωσε έμπνευση σε πολλούς ζωγράφους, είδαμε πίνακες  του Vincent van Gogh και του Henri Martin. Παρατηρήσαμε τα χρώματα ……..και ζωγραφίσαμε την δική μας αμυγδαλιά.

 

 

Δημιουργήσαμε τις δικές αμυγδαλιές με ποπ κορν!

Χορέψαμε και τραγουδήσαμε το τραγούδι: “Ετίναξε την ανθισμένη αμυγδαλιά” σε ποίηση Γεωργίου Δροσίνη.

 

ΖΩΑ ΤΩΝ ΠΟΛΩΝ-ΕΣΚΙΜΩΟΙ

Διαβάσαμε το βιβλίο “Το μεγάλο κόλπο του Φρέντι” και αναρωτηθήκαμε γιατί αυτή η αρκούδα είναι λευκή και για ποιο λόγο ζει στους πάγους.

Σε αντίθεση με τα ζώα που το χειμώνα πέφτουν σε χειμερία νάρκη γιατί δεν αντέχουν το κρύο και δεν βρίσκουν τροφή υπάρχουν και τα ζώα που ζουν στους πάγους. Αποφασίσαμε να μάθουμε περισσότερα ….βρήκαμε πληροφορίες, εικόνες και βίντεο στον Η/Υ.  Εντοπίσαμε στην Υδρόγειο Σφαίρα την Αρκτική και την Ανταρκτική δηλαδή το Βόρειο και το Νότιο Πόλο. Μάθαμε ποια είναι τα ζώα αυτά, μιλήσαμε για τις συνήθειες τους για το πως ζουν, τι τρώνε και γιατί έχουν άσπρο χρώμα…..

 

Μάθαμε λεπτομέρειες για την πολική αρκούδα.

ΠΟΛΙΚΗ ΑΡΚΟΥΔΑ (1)

Αναγνωρίσαμε και φωνάξαμε δυνατά  το γραμματάκι Αα, το σχεδιάσαμε με χαρτοταινία στην ολομέλεια ,το σχηματίσαμε με το σώμα μας, με διάφορα αντικείμενα και βρήκαμε λεξούλες που φωνάζουν από Αα.

Είδαμε βιντεάκια με τη ζωή των πολικών ζώων.

 Ταξίδι στους πάγους 1 Τα ζώα των πάγων.

 Ταξίδι στους πάγους 14 Πιγκουίνοι.

 Ταξίδι στους πάγους 15 Φώκια Ανταρκτικής.

 Πιγκουίνοι, Ο μαγικός κόσμος των ζώων.

Είδαμε φωτογραφίες και βίντεο των ανθρώπων που ζουν γύρω από τον Αρκτικό κύκλο (Εσκιμώοι-Ινουίτ), παρατηρήσαμε ομοιότητες και διαφορές με εμάς στην εμφάνιση, τα ρούχα, τα σπίτια (ιγκλού), τα μέσα μεταφοράς στον πάγο και στο νερό (έλκηθρα, καγιάκ). Ακούσαμε τραγούδια στη γλώσσα τους και μάθαμε πως χτίζουν τα ιγκλού.

 Η ζωή των Εσκιμώων.

 Πως χτίζονται τα Ιγκλού.

Και αφού μάθαμε τόσα πράγματα ήρθε η ώρα για παιχνίδι! 

Στην ολομέλεια, παίξαμε όλοι μαζί το παιχνίδι “Πόσα ψάρια θα φάει η αρκουδίτσα μας “. Ρίχναμε με το ζάρι και ταΐζαμε την αρκουδίτσα μας με τα αντίστοιχα ψαράκια που έφερνε το ζάρι. Μετρήσαμε πόσα έφαγε όλα μαζί πράσινα και πορτοκαλί……..και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι ο αριθμός των πορτοκαλί ψαριών είναι ίσος με τον αριθμό των πράσινων ψαριών.

Τα πεινασμένα πιγκουινάκια τα ταΐσαμε με τόσα ψάρια όσα μας έλεγε ο αριθμός στην κοιλίτσα τους.
Περπατήσαμε σαν πιγκουίνοι, μπήκαμε στην σειρά ο ένας πίσω από τον άλλο, προσπαθήσαμε να κρατήσουμε με τα πόδια μας το αυγό όπως ο αυτοκρατορικός πιγκουίνος , παίξαμε με τον αγαπημένο μας τροχό,  τραγουδήσαμε και χορέψαμε το τραγούδι τους (Πιγκουίνοι, τραγούδι μουσικοκινητικής αγωγής).

Δημιουργήσαμε υπέροχα έργα.

Φτιάξαμε τα δικά μας ιγκλού αλλά και πολικές αρκούδες  με πλαστελίνη.

Αρκουδάκια με διάφορες τεχνικές(με τη χρήση ρολών χαρτιού, εφημερίδας και πιρουνιών).

Βρήκαμε εικόνες ζώων, τα αναγνωρίσαμε, τα ζωγραφίσαμε, τα κόψαμε και τα ταξινομήσαμε ανάλογα με την ήπειρο που ζουν.

 Ζωγραφίσαμε και κολλήσαμε στους πάγους Εσκιμώους, πολικά ζώα, ιγκλού και καγιάκ και μόλις τελειώσαμε φανταστήκαμε και διηγηθήκαμε την ιστορία τους.

Παζλ πιγκουίνοι 1

Παζλ πιγκουίνοι 2

Παζλ πολικά ζώα.

 

Πηγή:https://blogs.sch.gr/12nipglyfadas/2021/02/08/gnorimia-me-ta-polika-zoa-poliki-arkoyda-kataskeyes-gia-tin-poliki-arkoyda/

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

Καλωσορίσαμε τον τελευταίο μήνα του Χειμώνα διαβάζοντας το βιβλίο «Ο Γλεντζοφλέβαρος» της Γιολάντα Τσορώνη-Γεωργιάδη.

 

Παρατηρήσαμε πως ο μήνας Φεβρουάριος έχει λιγότερες μέρες από τους υπόλοιπους μήνες. 

Διαβάσαμε  το  μύθο του Φλεβάρη.

και τραγουδήσαμε…….το τραγούδι του Φλεβάρη.          

 

 

 

 

 

 

 

Παρατηρήσαμε πως ο μήνας Φεβρουάριος έχει λιγότερες μέρες από τους υπόλοιπους μήνες, είδαμε τον μύθο του Φλεβάρη με τον “άτακτο” Φλεβάρη με τα αδέρφια του