Αποκριάτικα παιχνιδίσματα στο νηπιαγωγείο
Ερχόμενοι πιο κοντά στις λαϊκές παραδόσεις , ήθη και έθιμα του τόπου μας, ασχοληθήκαμε και γιορτάσαμε κι εμείς, μεγάλοι και μικροί το Καρναβάλι .
Χορέψαμε το παραδοσιακό «πώς το τρίβουν το πιπέρι» (διασκευή για παιδιά),
φτιάξαμε τη μάσκα του Αρλεκίνου και θυμηθήκαμε το σχήμα ρόμβος, αλλά και τον κλόουν που χάνει συνεχώς την μπαλονένια μύτη του χρωματίζοντας μέσα σε πλαίσια, προσπαθήσαμε να τοποθετήσουμε τη μύτη στον δίδυμο αδελφό του και τα καταφέραμε !! εξασκώντας τον οπτικοκινητικό συντονισμό,
κάνοντας ερωτήσεις στους συμμαθητές μας ανακαλύψαμε τη στολή που είχαμε στο κεφάλι μας (λογικομαθηματική/αφαιρετική σκέψη),
παίξαμε τα μουσικά καπέλα και μάθαμε την έννοια της αφαίρεσης , πολλά / λίγα, περισσότερα/λιγότερα,
συναγωνιστήκαμε στην ταχύτητα και εξασκηθήκαμε στη συγκέντρωση προς έναν στόχο ακούγοντας και εφαρμόζοντας ταυτόχρονα οδηγίες ( ποιος θα αρπάξει το καπέλο ), επίσης εξασκηθήκαμε και στον στόχο καθώς μετά από καθορισμένη διαδρομή έπρεπε να ταΐσουμε τον κλόουν,
τέλος παίξαμε το Μπίνγκο της Αποκριάς εισάγοντας τις έννοιες κάθετα, οριζόντια, διαγώνια .





