Το σώμα μας …εκ των έσω!!!!!
Αυτή την εβδομάδα ασχοληθήκαμε με τα όργανα που βρίσκονται εσωτερικά στο σώμα μας και μιλήσαμε για τις σπουδαίες λειτουργίες που επιτελούν. Eστιάσαμε την προσοχή μας στην ονομασία τους και τη θέση που λαμβάνουν. Η καρδιά στο κέντρο του στήθους, τα πνευμόνια δεξιά κι αριστερά πίσω από το θώρακα, στο κάτω μέρος του θώρακα στο κενό που δημιουργείται είναι το συκώτι και το στομάχι μας, μετά το παχύ και λεπτό έντερο, τα νεφρά, η ουροδόχος κύστη.
Συζητήσαμε για τη λειτουργία της καρδιάς, για τα ερυθρά και λευκά αιμοσφαίρια(τους γιατρούς του σώματός μας). Τοποθετήσαμε τα δάκτυλά μας στα σημεία που αισθανόμαστε τον παλμό(λαιμό, καρπό και στη μέση του στήθους).Βιωματικά ακούσαμε τον χτύπο της καρδιάς.
Είδαμε εικόνες των οργάνων(καρδιά, πνεύμονες, συκώτι, νεφρά, στομάχι, έντερο).
Τα κατονομάσαμε και στη συνέχεια γράψαμε το όνομα του καθενός.
- Αναφέραμε τη σημαντική εργασία που κάνει το κυκλοφοριακό σύστημα, που με τη βοήθεια της καρδιάς, των φλεβών και των αρτηριών στέλνουν το αίμα σε ολόκληρο το σώμα.

- Το πεπτικό σύστημα από την άλλη είναι υπεύθυνο για το ταξίδι της τροφής μας από το στόμα στο στομάχι. Σκληρή δουλειά πιάνουν και το στόμα, τα δόντια, ο οισοφάγος, το στομάχι, το συκώτι, το λεπτό και το παχύ έντερο.
- Για να μπορέσουμε να πάρουμε ανάσα, μας βοηθάνε οι πνεύμονες μας .
Ακολούθως παίξαμε ένα παιχνίδι αντιστοίχισης των οργάνων στη σωστή θέση. Τα παιδιά το χάρηκαν πολύ!!
Επίσης φτιάξαμε μια μεγάλη αφίσα του ανθρώπινου σώματος με τα βασικά εσωτερικά όργανα.
Ένα παιδί ξάπλωσε σε χαρτί μέτρου και φτιάξαμε το περίγραμμά του.
Για εμπέδωση των όσων μάθαμε παρακολουθήσαμε βίντεο και παίξαμε παιχνίδια στον υπολογιστή.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Πηγές φωτογραφιών:ιστολόγιο νηπιαγωγείου Αγίου Λουκά













