Αξιολόγηση Σ.Μ.

“Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο”

κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 34 του ν. 4692/2020 “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις”. 

Στα πλαίσια της Aξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας, ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου μας  αποφάσισε να υλοποιήσει ένα Σχέδιο Δράσης με τίτλο “Επιμόρφωση και Δράση“, από τον Θεματικό άξονα “Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις”,  της Επαγγελματικής Ανάπτυξης των Εκπαιδευτικών.

Η επιμόρφωση με επίκεντρο τη σχολική μονάδα, μπορεί να περιλαμβάνει μεγάλο φάσμα δραστηριοτήτων με
σκοπό την επίλυση ποικίλων εκπαιδευτικών, διδακτικών αλλά και διοικητικών ζητημάτων. Με
τον τρόπο αυτό επιδιώκεται ένας πιο ενεργός ρόλος του εκπαιδευτικού με τη συμβολή του στη
βελτίωση της εκπαίδευσης και δημιουργούνται ευνοϊκές προϋποθέσεις, όχι μόνο για τη σχολική
μάθηση, αλλά και για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, που εντάσσεται στη φυσική της εστία, τη
σχολική μονάδα, η οποία αποτελεί τον εργασιακό χώρο του εκπαιδευτικού.
Ως εκ τούτου, μέσα από την υλοποίηση ενδοσχολικών επιμορφωτικών δράσεων σε συνεργασία με
διάφορους φορείς στοχεύουμε, τόσο στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, όσο και
στην ανάπτυξη του σχολείου. Οι εκπαιδευτικοί θα υποστηριχτούν στο εκπαιδευτικό τους έργο, καθώς οι
επιμορφωτικές δράσεις θα σχετίζονται με τα επιστημονικά τους ενδιαφέροντα και την βελτίωση της
εκπαιδευτικής διαδικασίας. Το σχολείο αποκτά για τους εκπαιδευτικούς τριπλή διάσταση: αποτελεί χώρο
εργασίας, εστία επιμόρφωσης και αφετηρία για προσπάθειες βελτίωσης του σχολείου”.

                         ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ

  1. 3/11/2021: “Ατυχήματα στο σχολείο. Παροχή πρώτων βοηθειών“, σε συνεργασία με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό.
  2. 12/11/2021: “Δουλεύοντας την τάξη ως ομάδα“, σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχικής Υγείας.
  3.  8/12/2021: “Ψηφιακά εργαλεία στο Νηπιαγωγείο” σε συνεργασία με την Επιμορφώτρια Β’ Επιπέδου κ. Τσιγγγίδου Σουλτάνα.
  4. 19-1-2022: “Ζώντας και Μαθαίνοντας μαζί. Ευαισθητοποίηση, Πρόληψη ψυχικών διαταραχών και Ενδυνάμωση της Ψυχικής ανθεκτικότητας στις σχολικές κοινότητες“, από την Εταιρεία Κοινωνικής Ψυχιατρικής
  5. 22-2-2022: “Εκπαίδευση μαθητών με Διαταραχή του Φάσματος του Αυτισμού: Καλές Πρακτικές για την αποτελεσματική συμπερίληψή τους στο Νηπιαγωγείο“, από την κ. Μητρουλάκη Σ. από το ΚΕΔΑΣΥ Έβρου

Photo Collage Maker 5G9bEz

6. 24-2-2022: “Η ελληνική ως δεύτερη ξένη γλώσσα” από το Εργαστήριο Γλωσσολογίας του Παν/μίου Θεσσαλίας

7. 22-3-2022: “Αξιοποίηση της κοινότητας e twinning στην υλοποίηση συνεργατικών έργων”, από την Προϊσταμένη Παναγιωτίδου Ε.

8. Απρίλιος 2022: “Η ψυχοεκπαιδευτική αξιολόγηση στην προσχολική εκπαίδευση”

 

Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)



Λήψη αρχείου