Η Χριστουγεννιάτικη Γιορτή μας
Tα προνήπια και τα νήπια του Νηπιαγωγείου μας με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό παρουσίασαν την παράσταση: “Η βαρυστομαχιά του Αϊ-Βασίλη”.
Ο Αϊ-Βασίλης έφαγε πολλά γλυκά και βαρυστομάχιασε! Ήρθαν γιατροί, μα μάταια προσπάθησαν να τον κάνουν καλά. Τη λύση την βρήκαν τα παιδιά, που με την αγάπη τους τον κάνανε καλά!
“… η αγάπη θαύματα μπορεί να κάνει και τον πόνο όλων μας από τις καρδιές να γιάνει!”
Και του χρόνου!!













