Ευχαριστίες για δωρεά βιβλίων

Το Νηπιαγωγείο μας θα ήθελε να ευχαριστήσει την Ιερά Μονή του Αγίου Γερασίμου και τη γερόντισσα Κασσιανή, για τη γενναιόδωρη προσφορά καινούριων βιβλίων για τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας. Η δωρεά εμπλούτισε με χριστουγεννιάτικα παραμύθια τη βιβλιοθήκη μας, δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία μέσα από την ανάγνωσή τους, να ταξιδέψουν σε νέους κόσμους και να αποκτήσουν νέα ερεθίσματα.

IMG f9cc3856a9993ad83ecda7662084d7fa V