Επίσκεψη Διατροφολόγου στο νηπιαγωγείο μας

Με μεγάλη χαρά υποδεχθήκαμε την κα Ελένη Σολωμού, κλινική διαιτολόγο – διατροφολόγο, η οποία μίλησε στα παιδιά για τη σημασία της υγιεινής διατροφής στην ανάπτυξη, τη δύναμη και την υγεία του σώματος τους. Η επίσκεψη οργανώθηκε στο πλαίσιο των δράσεων που πραγματοποιεί το Νηπιαγωγείο μας για την υγιεινή διατροφή.

Μέσα από μία διαδραστική παρουσίαση τα παιδιά έμαθαν τις ομάδες τροφίμων, ποια τρόφιμα μας δίνουν ενέργεια, γιατί είναι σημαντικό να τρώμε φρούτα και λαχανικά και πως μπορούμε να τρώμε πιο σωστά κάθε μέρα για να έχουμε γερό σώμα και καλή διάθεση. Στη συνέχεια τα παιδιά παίξανε “υγιεινά” ομαδικά παιχνίδια με την κα Σολωμού μαθαίνοντας έτσι με βιωματικό τρόπο για την υγιεινή διατροφή. Στο τέλος της επίσκεψής της ως αναμνηστικό δώρο, τα παιδιά της έφτιαξαν μια ομαδική αφίσα γράφοντας πάνω: “Ένα φρούτο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα!”.

Ευχαριστούμε πολύ την κα Ελένη Σολωμού για την ενδιαφέρουσα παρουσίασή της και τις πολύτιμες συμβουλές της, ήταν μια μέρα γεμάτη γνώσεις!

Anonymo schedio 37Anonymo schedio 36Anonymo schedio 35Anonymo schedio 34