Επίσκεψη στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Αργοστολίου
Στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο Δημοτικό ,τα νήπια με τις νηπιαγωγούς επισκέφτηκαν το 1ο Δημοτικό σχολέιο Αργοστολίου,που θα φοιτήσουν τη νέα σχολική χρονιά:2026-27.Μας υποδέχτηκε η διευθύντρια του σχολείου και γνωρίσαμε την δασκάλα Α΄τάξης καθώς και τα παιδιά ,που μερικά ήταν μαθητές μας.
Εντοπίσαμε διάφορες και ομοιότητες με το χώρο του νηπιαγωγείου,τα παιδιά της Α΄τάξης μας μίλησαν για τα μαθήματα που κάνουν καθημερινά,τα βιβλία τους, τις δασκάλες και τους δασκάλους που έχουν.Τέλος τους χαρίσαμε το δέντρο της Φιλίας ,όπου κάθε παιδί έγραψε το όνομά του πάνω σε φύλλο.Η δασκάλα μας χάρισε μολύβια και χρωματιστές γόμες !

