Διαδικασία ηλεκτρονικής δικαιολόγησης απουσιών μαθητών

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Για τη δικαιολόγηση απουσιών μαθητών, παρακαλούμε να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:

1. Συμπληρώστε την αίτηση δικαιολόγησης απουσιών με τα στοιχεία του μαθητή και τις ημερομηνίες απουσίας. (κατεβάστε το έντυπο πατώντας εδώ)
2. Συμπληρώστε Υπεύθυνη Δήλωση μέσω της επίσημης υπηρεσίας του gov.gr (https://dilosi.services.gov.gr). Στο κείμενο της δήλωσης αναφέρετε ότι είστε ο/η κηδεμόνας του μαθητή και ότι οι απουσίες οφείλονται σε συγκεκριμένο λόγο (π.χ. ασθένεια, οικογενειακοί λόγοι κ.λπ.). (στο τέλος του άρθρου υπάρχει το σχετικό κείμενο)
3. Εάν υπάρχει ιατρική βεβαίωση, επισυνάψτε τη μαζί με την αίτηση και την υπεύθυνη δήλωση.
4. Κατεβάστε το αρχείο PDF της υπεύθυνης δήλωσης (υπογεγραμμένο ηλεκτρονικά μέσω gov.gr).
5. Αποστείλετε την αίτηση, την υπεύθυνη δήλωση και, εφόσον υπάρχει, την ιατρική βεβαίωση στο σχολείο:
– είτε ηλεκτρονικά (στο email του σχολείου 1gymskyd@sch.gr),
– είτε έντυπα στο γραφείο της Διεύθυνσης.

📌 Προθεσμία: Οι απουσίες μπορούν να δικαιολογηθούν μόνο εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την επιστροφή του μαθητή στο σχολείο.

⚠️ Σημαντικό:
Η διαδικασία αυτή αντικαθιστά τη δικαιολόγηση με φυσική παρουσία μόνο όταν αντικειμενικοί λόγοι δεν το επιτρέπουν (π.χ. ασθένεια, απομάκρυνση από τον τόπο κατοικίας κ.λπ.). Σε κάθε περίπτωση, απαιτείται τηλεφωνική επικοινωνία με το σχολείο (στο 2381089354) για την ενημέρωση και περιγραφή των αιτιών των απουσιών.

Κείμενο Υπεύθυνης Δήλωσης (για χρήση στο gov.gr. Παρακαλούμε αντιγράψτε το κείμενο και επικολλήστε το στο αντίστοιχο πεδίο της υπεύθυνης  δήλωσης στο gov.gr. Συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία που ζητούνται)

Δηλώνω υπεύθυνα ότι είμαι ο/η γονέας – κηδεμόνας του/της μαθητή/μαθήτριας (ονοματεπώνυμο μαθητή), ο/η οποίος/οποία φοιτά στην τάξη ………., τμήμα ………. του ………. Γυμνασίου.

Δηλώνω ότι ο/η ανωτέρω μαθητής/μαθήτρια απουσίασε από το σχολείο από ……/……/20…… έως ……/……/20…… για τον εξής λόγο: (σύντομη περιγραφή λόγου – π.χ. ασθένεια, οικογενειακοί λόγοι, κ.λπ.).

Τα παραπάνω στοιχεία είναι αληθή και ακριβή και υποβάλλονται για τη δικαιολόγηση των απουσιών του/της μαθητή/μαθήτριας σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Πρόγραμμα Πέμπτης 25 Σεπτεμβρίου 2025 – Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Αγαπητοί Γονείς και παιδιά, καλησπέρα.

Αναφορικά με την αυριανή ημέρα, ως Ημέρα Αθλητισμού, σας ενημερώνουμε ότι έχουν σχεδιαστεί αθλοπαιδιές για τους μαθητές μας, οι οποίες θα αναπτυχθούν στο χώρου του Δημοτικού Σταδίου Σκύδρας. Οι μαθητές θα προσέλθουν στο Γυμνάσιο Σκύδρας στις 8:10, θα πάρουν παρουσίες, και συνοδεία καθηγητών θα μεταβούν στο γήπεδο όπου οι μαθητές θα εμπλακούν σε αθλητικές δραστηριότητες που έχουν επιλέξει οι ίδιοι τους.

Οι δραστηριότητες στο γήπεδο αναμένεται να ολοκληρωθούν μετά τις 12:00.

Οι μαθητές θα επιστρέψουν στο σχολείο και υπολογίζεται να σχολάσουν περίπου στις 12:30

Προτείνεται για αύριο ενδυματολογικά η αθλητική περιβολή.

Οι μαθητές να προσέλθουν χωρίς σχολικές τσάντες

Καλή συνέχεια στην ημέρα σας.

ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΚΥΔΡΑΣ

Αγιασμός και Έναρξη Σχολικού Έτους 2025-26

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες καλησπέρα σας!

Επικοινωνούμε μαζί σας, για να σας ενημερώσουμε ότι την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 θα χτυπήσει και πάλι το κουδούνι του Γυμνασίου Σκύδρας για το σχολικό έτος 2025 – 2026! Ο εναρκτήριος Αγιασμός θα ξεκινήσεις στις 09:30 π.μ., οπότε θα περιμένουμε τους μαθητές μας στις 09:00 π.μ.. Μετά το πέρας του Αγιασμού και της τελετής έναρξης της νέας χρονιάς οι μαθητές θα παραλάβουν, κατά τάξη και τμήμα τα σχολικά βιβλία τους, όπως και το πρόγραμμα διδασκαλίας της πρώτης ημέρας (Παρασκευής 12ης/09/2025).

Μετά την ολοκλήρωση της ανωτέρω διανομής και όλων των σχετικών διαδικασιών τακτοποίησης σε τμήματα, οι μαθητές θα αποχωρήσουν από τις εγκαταστάσεις του Γυμνασίου, το αργότερο στις 11:00 π.μ..

Οι μαθητές που θα μετακινηθούν με λεωφορεία, θα πρέπει δυστυχώς να φτάσουν νωρίς το πρωί και να αποχωρήσουν το μεσημέρι- όπως καθημερινά για το μάθημα – διότι το ΚΤΕΛ αδυνατεί να δρομολογήσει έκτακτα δρομολόγια εξυπηρέτησης των μαθητών. Σας ευχόμαστε καλή και ευλογημένη χρονιά με υγεία, φωτισμό και προκοπή, με την ελπίδα η νέα χρονιά να είναι ευτυχισμένη και παραγωγική για ολόκληρη την οικογένεια του Γυμνασίου Σκύδρας.

Εκ μέρους του Γυμνασίου Σκύδρας και του Συλλόγου Διδασκόντων,

Ο Διευθυντής,

Σάρμας Παναγιώτης.

Αποτελέσματα επαναληπτικών εξετάσεων Σεπτεμβρίου 2025

ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΥΔΡΑΣ ΠΕΛΛΑΣ
ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ 42 ΣΚΥΔΡΑ 58500
Τηλέφωνο: 2381089354
Fax: 2381082343 Email: mail@1gym-skydr.pel.sch.gr
Σχολικό έτος 2024-2025
Ημ/νία 04/09/2025
Μαθητές/τριες της Α τάξης που προάγονται στην Β τάξη
Τάξη Εγγραφής: Α
Εξεταστική περίοδος: Επαναληπτικές εξετάσεις
Α/Α ΑΜ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Αιτιολογία αποτελέσματος
1 2062 ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ
2 2066 ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ
Μαθητές/τριες της Β τάξης που προάγονται στην Γ τάξη
Τάξη Εγγραφής: Β
Εξεταστική περίοδος: Επαναληπτικές εξετάσεις
Α/Α ΑΜ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Αιτιολογία αποτελέσματος
1 1880 ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ
2 1901 ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ
3 1971 ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ
Μαθητές/τριες της Γ τάξης που απολύονται
Τάξη Εγγραφής: Γ
Εξεταστική περίοδος: Επαναληπτικές εξετάσεις
Α/Α ΑΜ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Αιτιολογία αποτελέσματος
1 1792 ΑΠΟΛΥΕΤΑΙ
2 1807 ΑΠΟΛΥΕΤΑΙ

ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2025 Γ’ ΤΑΞΗ

Γ’ ΤΑΞΗ

 

Αρχαία Ελληνική Γλώσσα

ΕΝΟΤΗΤΑ 1

Η Ελένη και η καταστροφή της Τροίας (Ἡρόδοτος, Ἱστορίη 2.120 [διασκευή])

Α. Κείμενο

 

ΕΝΟΤΗΤΑ 2

Γ1. Γραμματική: Παραθετικά επιθέτων και επιρρημάτων

 

ΕΝΟΤΗΤΑ 4

Τα πλεονεκτήματα της ειρήνης (Ἰσοκράτης, Περί εἰρήνης 19-21)

Α. Κείμενο

 

ΕΝΟΤΗΤΑ 6

Η μουσική εξημερώνει (Πολύβιος, Ἱστορίαι 4.20.4-21.1)

Α. Κείμενο

Γ. Γραμματική: Ο αόριστος β΄

 

ΕΝΟΤΗΤΑ 8

Ένα παράδειγμα σεβασμού προς τους γονείς (Λυκοῦργος, Κατά Λεωκράτους 95-96)

Α. Κείμενο

Γ. Σύνταξη: Το ποιητικό αίτιο και η παθητική σύνταξη

 

ΕΝΟΤΗΤΑ 9

Οι νόμοι επισκέπτονται τον Σωκράτη στη φυλακή (Πλάτων, Κρίτων 50a-c)

Α. Κείμενο

Γ. Σύνταξη: Οι δευτερεύουσες προτάσεις της α.ε. – Είδη ονοματικών δευτερευουσών προτάσεων της α.ε.

 

ΕΝΟΤΗΤΑ 10

Γ. Σύνταξη: Οι επιρρηματικές δευτερεύουσες προτάσεις (μέρος α΄)

ΕΝΟΤΗΤΑ 11

Γ. Σύνταξη: Οι επιρρηματικές δευτερεύουσες προτάσεις (μέρος β΄)

 

Ιστορία

  1. Η εποχή του Διαφωτισμού. (σελ. 11-13 : Το κίνημα του Διαφωτισμού. Διαφωτισμός και πολιτική. Διαφωτισμός και θρησκεία. Διαφωτισμός και εκπαίδευση. Διαφωτισμός και οικονομικός φιλελευθερισμός. Η Εγκυκλοπαίδεια.)
  2. Η αμερικανική επανάσταση (σελ. 14-15)
  3. Η έκρηξη και η εξέλιξη της γαλλικής επανάστασης (1789-1794). (σελ. 16: η 1η παράγραφος)
  4. Ο ελληνισμός από τα μέσα του 18ου αι. έως τις αρχές του 19ου αι. (σελ. 23-25: Οικονομικοί και κοινωνικοί μετασχηματισμοί. Ο Νεοελληνικός Διαφωτισμός)
  5. Η Φιλική Εταιρεία και η κήρυξη της ελληνικής επανάστασης στις παραδουνάβιες ηγεμονίες. (σελ.28-29)
  6. Η εξέλιξη της ελληνικής επανάστασης (1821 – 1827). (σελ. 30: Η ευνοϊκή συγκυρία)
  7. Πρώτες προσπάθειες των επαναστατημένων Ελλήνων για συγκρότηση κράτους. (σελ. 33-34: Η Α΄ Εθνοσυνέλευση. Η Β΄ Εθνοσυνέλευση. Ο εμφύλιος πόλεμος. Η Γ΄ Εθνοσυνέλευση)
  8. Ελληνική επανάσταση και Ευρώπη. (σελ. 36-37: Το κίνημα του φιλελληνισμού. Προς την ίδρυση ανεξάρτητου ελληνικού κράτους (1826-1830))
  9. Η ωρίμανση της βιομηχανικής επανάστασης. (σελ.41: Το φαινόμενο βιομηχανική επανάσταση. σελ. 43: Οικονομικός φιλελευθερισμός και καπιταλισμός)
  10. Κοινωνικές και πολιτικές διαστάσεις της βιομηχανικής επανάστασης. (σελ. 44-45)
  11. Ο Ι. Καποδίστριας ως κυβερνήτης της Ελλάδας (1828-1831). Η ολοκλήρωση της ελληνικής επανάστασης (1829). (σελ. 55-56)
  12. Από την άφιξη του Όθωνα (1833) έως την 3η Σεπτεμβρίου 1843. (σελ. 57-58)
  13. Από την 3η Σεπτεμβρίου 1843 έως την έξωση του Όθωνα (1862). (σελ. 59-60)
  14. Από την έξωση του Όθωνα (1862) έως το κίνημα στο Γουδί (1909). (σελ. 61-63)
  15. Το κίνημα στο Γουδί (1909). (σελ. 82-83)
  16. Ο Ελευθέριος Βενιζέλος πρωθυπουργός: η βενιζελική πολιτική της περιόδου 1910-1912. (σελ. 84)
  17. Οι βαλκανικοί πόλεμοι (1912 – 1913). (σελ. 85-86)
  18. Η Ελλάδα και τα Βαλκάνια αμέσως μετά τους βαλκανικούς πολέμους. (σελ. 87-88)
  19. Τα αίτια, η έκρηξη και τα μέτωπα του Α΄ Παγκόσμιου πολέμου. (σελ. 89-90 : Τα αίτια. Τα αντίπαλα στρατόπεδα. Η αφορμή.)
  20. Η λήξη του Α΄ Παγκόσμιου πολέμου και οι μεταπολεμικές ρυθμίσεις. (σελ. 97-98: Η συνθήκη του Νεϊγύ. Η συνθήκη των Σεβρών )

 

ΠΡΟΣΟΧΗ !!!

Στην εξεταστέα ύλη περιλαμβάνονται οι εικόνες, οι χάρτες και οι πηγές

 

Φυσική

1.1 Γνωριμία με την ηλεκτρική δύναμη

1.2 Το ηλεκτρικό φορτίο

1.3 Το ηλεκτρικό φορτίο στο εσωτερικό του ατόμου

1.4 Τρόποι ηλέκτρισης και η μικροσκοπική ερμηνεία

1.5 Νόμος του Coulomb (χωρίς ασκήσεις που να στηρίζονται στη μαθηματική σχέση)

 

2.1 Το ηλεκτρικό ρεύμα

2.2 Ηλεκτρικό κύκλωμα

2.3 Ηλεκτρικά δίπολα (υποενότητες «Αντίσταση του διπόλου» και «Νόμος του Ohm»)

2.5 Εφαρμογές αρχών διατήρησης στη μελέτη απλών ηλεκτρικών κυκλωμάτων (υποενότητες «Σύνδεση αντιστατών», «Σύνδεση δύο αντιστατών σε σειρά», «Παράλληλη σύνδεση αντιστατών»).

 

3.6 Ενέργεια και ισχύς του ηλεκτρικού ρεύματος

 

4.2 Μεγέθη που χαρακτηρίζουν μια ταλάντωση («Για να περιγράψουμε μια ταλάντωση… έως …και πλάτος της ταλάντωσης»)

 

5.3 Χαρακτηριστικά μεγέθη του κύματος (πρώτη υποενότητα μέχρι την εξίσωση u= λf, χωρίς απόδειξη).

 

7.1 Ανάκλαση του φωτός (εκτός του ένθετου: «Ανάκλαση και αρχή του ελαχίστου χρόνου»)

 

  • Διάθλαση του φωτός (υποενότητα «Το φως μέσα στην ύλη: διάθλαση»).

 

Αγγλικά

ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ – THINK TEEN STUDENT’S BOOK

3RD GRADE OF JUNIOR HIGH SCHOOL.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ 1-4

 

ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ – THINK TEEN 3RD GRADE OF JOUNIOR HIGH SCHOOL:

WORKBOOK, UNITS 1-4.

ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2025 Β’ ΤΑΞΗ

Β’ ΤΑΞΗ

 

Ιστορία

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ: ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΑΙΩΝΕΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ (330-717)
I. Η ΜΕΤΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΡΩΜΑΪΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
1. Από τη Ρώμη στη Νέα Ρώμη

  1. ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
    1. Ο Ιουστινιανός και το έργο του
    2. Ο Ηράκλειος και η δυναστεία του (610-717): Εσωτερική μεταρρύθμιση και αγώνας επιβίωσης

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ: ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΚΜΗΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ (717-1025)
I. ΠΑΓΙΩΣΗ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ Μ. ΑΣΙΑ

1. Η διαμόρφωση της μεσαιωνικής ελληνικής βυζαντινής αυτοκρατορίας
2. Η μεταβατική εποχή: Οι έριδες για τη λατρεία των εικόνων

  1. Η διάδοση του Χριστιανισμού στους Μοραβούς και τους Βουλγάρους
    5. Η Βυζαντινή Εποποιία. Επικοί αγώνες και επέκταση της Αυτοκρατορίας
    6. Η ίδρυση, η εξέλιξη και ο εκχριστιανισμός του Ρωσικού Κράτους

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ: ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ (1025-1453)
I. Η ΕΞΑΣΘΕΝΗΣΗ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΜΕ ΤΗ ΔΥΣΗ

1. Η κρίση και οι απώλειες της αυτοκρατορίας κατά τον 11ο αιώνα (1025-1081)
2. Οι Κομνηνοί και η μερική αναδιοργάνωση της αυτοκρατορίας
3. Η ενετική οικονομική διείσδυση και το σχίσμα των Εκκλησιών
II. 01 ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ 01 ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
1. Οι σταυροφορίες και η πρώτη άλωση της Πόλης
2. Η περίοδος της Λατινοκρατίας και τα ελληνικά κράτη

III. ΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ
1. Εξάπλωση των Τούρκων και τελευταίες προσπάθειες για ανάσχεσή τους
2. Η Άλωση της Πόλης

ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2025 Α’ ΤΑΞΗ

Α’ ΤΑΞΗ

 

Αρχαία Ελληνική Γλώσσα

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

1η (σελίδες 8)

2η   Α, Γ

3η   Α, Β, Γ

4η   Α, Β1, Β2, Γ

5η   Β2, Γ

6η   Α, Β1, Β2, Γ

7η   Α, Β1, Γ

11η Γ

 

Αρχαία Ελληνικά Κείμενα από μετάφραση

Ομηρικά έπη: Οδύσσεια

Ραψωδία α à στίχοι 1-25, στίχοι 26-108, στίχοι 361-497

Ραψωδία ε à στίχοι 165-251

Ραψωδία ι à στίχοι 240-512, στίχοι 513-630

 

Ιστορία

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

  1. Ο Κυκλαδικός πολιτισμός σελ.21-22
  2. Ο Μινωικός πολιτισμός σελ.23,24,25 μέχρι και τη γραφή
  3. Μινωική θρησκεία σελ.26
  4. Ο Μυκηναϊκός κόσμος σελ.29-32
  5. Μυκηναϊκή θρησκεία σελ.33 μόνο την 1η και 2η παράγραφο

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3

1.Η πολιτισμική αναγέννηση σελ.40-41

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4

  1. Αποικιακή εξάπλωση σελ.43-44
  2. Η πόλη-κράτος και η εξέλιξη του πολιτεύματος σελ.45 (μόνο τη δημιουργία πόλης –κράτους)
  3. Η Σπάρτη σελ.48
  4. Αθήνα: από τη βασιλεία στην αριστοκρατία σελ.50-51
  5. Αθήνα: πορεία προς τη δημοκρατία σελ.52-53
  6. Πέρσες και Έλληνες: το φυλλάδιο και στη σελ.62 τις συνέπειες
  7. Η Τέχνη: το φυλλάδιο (κάτοψη αρχαϊκού ναού- κιονόκρανα) και σελ.66 Μελανόμορφη-Ερυθρόμορφη τεχνική

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

  1. Η Συμμαχία της Δήλου- Η Συμμαχία όργανο της Αθηναϊκής ηγεμονίας (μόνο την παράγραφο «Η οργάνωση της συμμαχίας») σελ.69
  2. Η λειτουργία του πολιτεύματος σελ.73-74 (μόνο «Οι λειτουργίες»)
  3. Η συγκρότηση της αθηναϊκής κοινωνίας σελ.75 (μόνο «Αθηναίοι πολίτες, Μέτοικοι, Δούλοι»)
  4. Η διαδικασία της μόρφωσης σελ.80 (μόνο «Οι γιορτές»)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6

  1. Τα αίτια του Πελοποννησιακού πολέμου σελ.83
  2. Η εκστρατεία στη Σικελία σελ.87,88 (μόνο συνθηκολόγηση, τέλος πολέμου και αποτελέσματα πολέμου)

 

Εικόνες: σελίδες 21,22,24,26,27,30,41,66,67

Ενδεικτικές Πηγές: σελ.43 («Σιωπηλό εμπόριο»), σελ.49 («Λακωνισμός»), («Τι απάντησε η Γοργώ») και («Η ζωή στη Σπάρτη»), σελ.52 («Ο Σόλων και οι νόμοι»), σελ.53 («Οστρακισμός»), σελ.75 («Ο θεσμός της δουλείας είναι δίκαιος»)

 

Φυσική

Φύλλα εργασίας

  1. Μετρήσεις μήκους – Η μέση τιμή
  2. Μετρήσεις χρόνου – Η ακρίβεια
  3. Μετρήσεις μάζας – Τα διαγράμματα
  4. Μετρήσεις θερμοκρασίας – Η βαθμονόμηση
  5. Από τη θερμότητα στη θερμοκρασία – Η θερμική ισορροπία
  6. Το ηλεκτρικό βραχυκύκλωμα – Κίνδυνοι και “Ασφάλεια”

 

Βιολογία

ΒΙΟΛ  Α Τάξης  –  Όλες οι Εικόνες που περιέχονται στις παρακάτω σελίδες αποτελούν Εξεταστέα ΥΛΗ.

Κεφ. 1     1.2 :  Σελ. 21-23

Κεφ. 2     Εισαγωγή (σελ 38),  2.1 (σελ 39-40),  2.3 (σελ 44 μόνο),  2.4 (σελ 45, 46, 48-51)

Κεφ. 3     Εισαγωγή, 3.1, 3.2 (σελ 60-61),  3.4 (σελ 65-69, 71, 72)

 

Πρόγραμμα Επαναληπτικών Εξετάσεων Σεπτεμβρίου 2025

Γυμνάσιο Σκύδρας Σχολικό Έτος: 2025-26
Πρόγραμμα Εξετάσεων Σεπτεμβρίου 2025
Α’ τάξη
Ημερομηνία Ώρα Μάθημα
Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2025 08:30- 10:30 Βιολογία
Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2025 08:30- 11:30 Αρχαία Ελληνική Γλώσσα – Αρχαία Ελληνικά Κείμενα από Μετάφραση
Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2025 08:30- 10:30 Φυσική – Ιστορία
Β’ τάξη
Ημερομηνία Ώρα Μάθημα
Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2025 08:30- 10:30 Ιστορία
Γ’ τάξη
Ημερομηνία Ώρα Μάθημα
Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2025 08:30- 10:30 Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2025 08:30- 10:30 Φυσική – Ιστορία
Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2025 08:30- 10:30 Αγγλικά

Διάκριση του Γυμνασίου Σκύδρας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό «Schoolscape: Γλωσσικά Μηνύματα στο Σχολικό Τοπίο»

Με ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια, το Γυμνάσιο Σκύδρας ανακοινώνει τη συμμετοχή και τη βράβευσή του με Έπαινο στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό Schoolscape: «Γλωσσικά» μηνύματα στο σχολικό τοπίο, που διοργάνωσαν η επιστημονική ένωση «Νέα Παιδεία», το Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ, και το Ιόνιο Πανεπιστήμιο.

Ο διαγωνισμός είχε ως στόχο την παρατήρηση, καταγραφή και ανάλυση των γλωσσικών μηνυμάτων που υπάρχουν στο σχολικό περιβάλλον – από αφίσες και πινακίδες έως graffiti και καλλιτεχνικές δημιουργίες – αναδεικνύοντας τη σημασία της γλώσσας στην καθημερινή σχολική ζωή και στον τρόπο με τον οποίο αυτή αντανακλά κοινωνικές και πολιτισμικές ταυτότητες.

Η ομάδα του σχολείου μας αποτελούμενη από μαθητές και μαθήτριες του Β4 τμήματος, παρουσίασε με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα τη δική της προσέγγιση στο θέμα, αποσπώντας έπαινο για την ποιότητα και την πρωτοτυπία του έργου της.

🎓 Οι συμμετέχοντες μαθητές και μαθήτριες του Β4 τμήματος ήταν οι εξής:
Μαρία Μπαχάρη, Σάρα Μπίτσα, Μαρία Μπισίρη, Αντονέλλα Ντίντα, Μίριον Ντότσι, Ελσαΐντα Νόνη, Ελευθερία Ξυλουρίδου, Σταυρούλα Παπαδοπούλου, Κωνσταντίνος Παπαϊωάννου, Βασιλική Παπάζογλου, Γεώργιος Παρασκευάς, Ραφαηλία Αγάπη Πολυχρονιάδου, Νεκταρία Ποτουρίδου, Δήμος Πράππας, Χαρίκλεια Ραφαέλα Σαββάκη, Καλλιόπη Σάββα, Δημήτριος Σαπίδης, Ραφαηλία Σολομωνίδου, Παρασκευή Στεργίου, Νικολέττα-Θεανώ Τσακίρη και Βαγγέλης Χατζηγιαννίδης.

👩‍🏫 Υπεύθυνη εκπαιδευτικός και συντονίστρια της δράσης ήταν η καθηγήτρια Γεωργία Σταυριανίδου, η οποία στήριξε με αφοσίωση και έμπνευση την προσπάθεια της ομάδας.

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν, για το πάθος, τη συνεργασία και τη δημιουργικότητά τους. Η διάκριση αυτή αποτελεί μια σημαντική αναγνώριση της προσπάθειας, της ευαισθησίας και της ερευνητικής τους ματιάς, και είναι ένα φωτεινό παράδειγμα του πώς το σχολείο μπορεί να αποτελέσει χώρο έκφρασης, σκέψης και διαλόγου.

Περισσότερες πληροφορίες για τον διαγωνισμό καθώς και τα αποτελέσματα είναι διαθέσιμα στην επίσημη ιστοσελίδα των διοργανωτών (https://neapaideia-glossa.gr/contests/9/)

Παρακολουθήστε το βίντεο της συμμετοχής μας που απέσπασε τον έπαινο.

🏅 Μπράβο παιδιά! Μας κάνατε περήφανους!

Η Διεύθυνση του Γυμνασίου Σκύδρας

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ. σχολ. έτους 2025-26

Αγαπητοί γονείς, κηδεμόνες και μαθητές/-τριες

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 30-06-2025 και ώρα 07:00 έως και την Τρίτη 08-07-2025 και ώρα 23:59, όσοι/ες επιθυμούν να εγγραφούν στην Α’ Τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. και ημερήσιων Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος για το σχολικό έτος 2025-2026.

Την αίτηση εγγραφής σε Λύκειο πρέπει να τη συμπληρώσουν αυτή τη χρονική περίοδο και οι μαθητές/-τριες που έχουν παραπεμφθεί στις επαναληπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου

Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής «e-εγγραφές», στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://e-eggrafes.minedu.gov.gr

ή μέσω της διαδικτυακής πύλης

https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio,

συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ & ΕΜΠΡΟΘΕΣΜΑ!

Σας ενημερώνουμε ότι το Γυμνάσιο Σκύδρας θα είναι σε λειτουργία τη Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025 από τις 8:30 μέχρι 13:00  για την επίλυση τυχών προβλημάτων με τα στοιχεία κηδεμόνα ή/και μαθητή καθώς και τη Δευτέρα 7 Ιουλίου 2025 τις ίδιες ώρες.

Τηλέφωνο επικοινωνίας 2381089354

email: 1gymskyd@sch.gr

Από τη Διεύθυνση του Γυμνάσιου Σκύδρας