2023-2024
Επίσημη ιστοσελίδα του σχολείου:
https://1epal-dionys.att.sch.gr/
Ιστότοπος για την Επαγγελματική Εκπαίδευση στην Ανατολική Αττική
Webex – εξ αποστάσεως Εξ αποστάσεως εκτάκτως
Προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τη συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές
εξετάσεις των Σχολών Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.–ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ακαδημαϊκού έτους 2022-2023.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A81%CE%9D%CE%9946%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-546?inline=true
Το ΕΠΑΛ Διονύσου ενημερώνει γονείς και μαθητές/γριές πως από ο φετινό σχολικό έτος 2021-22 πρόκειται να εφαρμοστεί στις προαγωγικές εξετάσεις του Ιουνίου ο θεσμός της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για τους μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης ΕΠΑΛ. Όπως αναφέρεται στα σχετικά ΦΕΚ 4380 Β’/22-09-2021 και 5197 Β’/10-11-2021 καθοριζονται τα «Γραπτώς Εξεταζόμενα» μαθήματα στις προαγωγικές εξετάσεις των ΕΠΑ.Λ. στο πλαίσιο της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, της εξεταστέας ύλης και του τρόπου αξιολόγησης αυτών βάσει του άρθρου 9 του ν. 4692/2020 (Α’ 111)
τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα για την Α΄ τάξη είναι:
και για την Β΄ τάξη:
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΜΕΑ
ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΤΟΜΕΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΤΟΜΕΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΠΡΟΝΟΙΑΣ – ΕΥΕΞΙΑΣ
Αυτός ο τρόπος αξιολόγησης περιλαμβάνει τέσσερα θέματα δομής πανελληνίων εξετάσεων, δηλαδή ένα Α θέμα κλειστού τύπου (ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και Σ-Λ), ένα θέμα Β τύπου με πολλαπλής επιλογής ερωτήματα κρίσεως με αιτιολόγηση της απάντησης, ένα θέμα Γ ως απλή άσκηση και ένα θέμα Δ ως πρόβλημα σύνθετο και πολυσυνδυαστικό. Τα θέματα Α και Γ επιλέγονται από τους διδάσκοντες το κάθε μάθημα ενώ τα θέματα Β και Δ, που ομολογουμένως είναι και τα πιο απαιτητικά, προέρχονται με τυχαία κλήρωση μέσα από την ΤΘΔΔ.
Επομένως γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι αυτός ο τρόπος αξιολόγησης αυξάνει κατακόρυφα τον βαθμό δυσκολίας των προαγωγικών εξετάσεων και καθιστά σε μεγάλο βαθμό αμφίβολη την προαγωγή, εάν δεν έχει προηγηθεί κατανόηση των αντικειμένων, επιμελής μελέτη και εμβάθυνση. Για μία τράπεζα θεμάτων η οποία εμπλουτίζεται συνεχώς με δεκάδες θέματα, ο μόνος τρόπος προσέγγισης είναι η σε βάθος γνώση του αντικειμένου και η καλλιέργεια της κριτικής και συνδυαστικής σκέψης, κάτι που συγκαταλέγεται και στους στόχους εφαρμογής της τράπεζας αυτής, αφού όντας αδύνατον κάποιος να επεξεργαστεί και να αποστηθίσει τις λύσεις σε χιλιάδες θέματα, ο μόνος τρόπος να αντεπεξέλθει είναι να αναπτύξει τις απαραίτητες δεξιότητες, να αφομοιώσει την ύλη και να μπορεί να αυτενεργεί μπροστά σε νέα κάθε φορά θέματα.
Μεταξύ των 41 έργων που διακρίθηκαν, σε Πανελλήνιο επίπεδο, ήταν και αυτό
του 1ου ΕΠΑΛ Διονύσου «ΖΗΝΩΝ» στην κατηγορία της Κλιματικής Αλλαγής (Συνέχιση έργου από τον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό)
με το έργο : Αυτοματισμοί για προστασία πεζών και αυτοκινήτων από πλημμύρες
Συγκεκριμένα η ανακοίνωση ….
Αποτελέσματα αξιολόγησης έργων του 3ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών
Η Οργανωτική επιτροπή του Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών https://openedtech.ellak.gr/ ανακοινώνει τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των έργων του 3ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών που πραγματοποιήθηκε την σχολική χρονιά 2020-2021.
Ο κύριος στόχος του διαγωνισμού είναι ο διαμοιρασμός της γνώσης ανάμεσα στους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τα σχολεία και ευρύτερα στην κοινωνία.
Εκατοντάδες μαθητές και μαθήτριες από όλη την Ελλάδα, παρά του περιορισμούς λόγω της πανδημίας, συμμετείχαν στον 3ο Διαγωνισμό με την πολύτιμη στήριξη των εκπαιδευτικών τους και πειραματίστηκαν μαθαίνοντας με Ανοιχτές Τεχνολογίες. Στον 3ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών δήλωσαν συμμετοχή πάνω από 1000 μαθητές και 160 εκπαιδευτικοί με 128 ομαδες από όλες τις περιφέρειες της χώρας και σε 95 ομάδες μαθητών που συνέχισαν στην δεύτερη φάση του διαγωνισμού, χορηγήθηκε ο εξοπλισμός για να υλοποιήσουν το έργο τους.
Στο https://openedtech.ellak.gr μπορείτε να δείτε όλα τα έργα που υλοποίησαν οι μαθητές και τα διαθέτουν με ελεύθερες άδειες χρήσης ώστε να χρησιμοποιούνται ως εκπαιδευτικό υλικό από όλα τα σχολεία.
Όλα τα έργα των ομάδων που ολοκληρώθηκαν ήταν εξαιρετικά. Τα 41 έργα που διακρίθηκαν, ξεχώρισαν για την ιδέα, την υλοποίησή της, τις αναλυτικές οδηγίες κατασκευής-χρήσης και διδασκαλίας που δίνουν την δυνατότητα να είναι επαναχρησιμοποιήσιμα τα έργα και από άλλα σχολεία.
Η Οργανωτική Επιτροπή ευχαριστεί θερμά όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στον Διαγωνισμό. Ιδιαιτέρως αναγνωρίζει τη δημιουργικότητά τους, αλλά και την συμβολή τους στο να δημιουργηθεί μια ευρύτερη κοινότητα με πρωταρχικό μέλημα την ελεύθερη πρόσβαση στη γνώση.
Η Οργανωτική Επιτροπή ευχαριστεί το Ίδρυμα Ωνάση, που με την οικονομική του συμβολή, χορηγήθηκε ο απαραίτητος εξοπλισμός ανοιχτών τεχνολογιών σε πάνω από 90 ομάδες μαθητών από όλη την Ελλάδα.
Πολλά συγχαρητήρια και από εμάς, στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για την συμμετοχή και την διάκριση.
Με εκτίμηση,
ο Σύλλογος Διδασκόντων
Οι γονείς/κηδεμόνες των ανηλίκων μαθητών/τριών και οι ενήλικοι μαθητές/τριες που φοιτούν σε
δημόσιες εκπαιδευτικές δομές πρωτοβάθμιας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα edupass.gov.gr, η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr – ΕΨΠ) και, αφού επιλέξουν την κατηγορία «Πρόσβαση σε χώρους Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης/Ειδικής Αγωγής» και,
ακολούθως
την κατηγορία «Δήλωση Self Test Μαθητών/τριών – Έκδοση Σχολικής Κάρτας για COVID-19»,
στη συνέχεια αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. (taxisnet), σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α’ 184), και ακολουθούν τη διαδικασία υποβολής του αποτελέσματος, σύμφωνα με τη οριζόμενα στο άρθρο 4 της υπό στοιχεία 124068/ΓΔ4/1.10.2021 κοινής απόφασης των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων, Υγείας και Επικρατείας (Β’ 4558).
Σκοπός της πλατφόρμας είναι ο έλεγχος της συνδρομής των νόμιμων προϋποθέσεων για τη δυνατότητα της φυσικής παρουσίας και συμμετοχής στην εκπαιδευτική διαδικασία στις ανωτέρω εκπαιδευτικές δομές στο πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων προστασίας κατά της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.