ένα blogs του 1ου ΕΠΑΛ Διονύσου – "Ζήνων"






         Ιστότοπος για την Επαγγελματική Εκπαίδευση στην Ανατολική Αττική

5 Δεκεμβρίου 2021

Τράπεζα Θεμάτων

Το ΕΠΑΛ Διονύσου ενημερώνει γονείς και μαθητές/γριές πως από ο φετινό σχολικό έτος 2021-22 πρόκειται να εφαρμοστεί στις προαγωγικές εξετάσεις του Ιουνίου ο θεσμός της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για τους μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης ΕΠΑΛ. Όπως αναφέρεται στα σχετικά ΦΕΚ 4380 Β’/22-09-2021 και 5197 Β’/10-11-2021 καθοριζονται τα «Γραπτώς Εξεταζόμενα» μαθήματα στις προαγωγικές εξετάσεις των ΕΠΑ.Λ. στο πλαίσιο της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, της εξεταστέας ύλης και του τρόπου αξιολόγησης αυτών βάσει του άρθρου 9 του ν. 4692/2020 (Α’ 111)

τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα για την Α΄ τάξη είναι:

  • ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΑΛΓΕΒΡΑ (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ)
  • ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ)
  • ΦΥΣΙΚΗ (ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ)
  • ΧΗΜΕΙΑ (ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ)
  • ΑΓΓΛΙΚΑ

 

και για την Β΄ τάξη:

 

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

  • ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
  • ΑΛΓΕΒΡΑ (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ)
  • ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ)
  • ΦΥΣΙΚΗ (ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ)

 

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΜΕΑ

ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

  • ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ

 

ΤΟΜΕΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ

  • ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΑΣΟΜΕΝΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
  • ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
  • ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ

 

ΤΟΜΕΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ

  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ
  • ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΝΤΟΧΗ ΥΛΙΚΩΝ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ

 

ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

  • ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
  • ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
  • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

 

ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΠΡΟΝΟΙΑΣ – ΕΥΕΞΙΑΣ

  • ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ Ι
  • ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Αυτός ο τρόπος αξιολόγησης περιλαμβάνει τέσσερα θέματα δομής πανελληνίων εξετάσεων, δηλαδή ένα Α θέμα κλειστού τύπου (ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και Σ-Λ), ένα θέμα Β τύπου με πολλαπλής επιλογής ερωτήματα κρίσεως με αιτιολόγηση της απάντησης, ένα θέμα Γ ως απλή άσκηση και ένα θέμα Δ ως πρόβλημα σύνθετο και πολυσυνδυαστικό. Τα θέματα Α και Γ επιλέγονται από τους διδάσκοντες το κάθε μάθημα ενώ τα θέματα Β και Δ, που ομολογουμένως είναι και τα πιο απαιτητικά, προέρχονται με τυχαία κλήρωση μέσα από την ΤΘΔΔ.

Επομένως γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι αυτός ο τρόπος αξιολόγησης αυξάνει κατακόρυφα τον βαθμό δυσκολίας των προαγωγικών εξετάσεων και καθιστά σε μεγάλο βαθμό αμφίβολη την προαγωγή, εάν δεν έχει προηγηθεί κατανόηση των αντικειμένων, επιμελής μελέτη και εμβάθυνση. Για μία τράπεζα θεμάτων η οποία εμπλουτίζεται συνεχώς με δεκάδες θέματα, ο μόνος τρόπος προσέγγισης είναι η σε βάθος γνώση του αντικειμένου και η καλλιέργεια της κριτικής και συνδυαστικής σκέψης, κάτι που συγκαταλέγεται και στους στόχους εφαρμογής της τράπεζας αυτής, αφού όντας αδύνατον κάποιος να επεξεργαστεί και να αποστηθίσει τις λύσεις σε χιλιάδες θέματα, ο μόνος τρόπος να αντεπεξέλθει είναι να αναπτύξει τις απαραίτητες δεξιότητες, να αφομοιώσει την ύλη και να μπορεί να αυτενεργεί μπροστά σε νέα κάθε φορά θέματα.

© 2024 ένα blogs του 1ου ΕΠΑΛ Διονύσου – "Ζήνων"   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση