ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ: Συμπερίληψη-αλληλοσεβασμός-διαφορετικότητα
ΤΙΤΛΟΣ: Μήπως κοροϊδεύω και εγώ τους φίλους μου;
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: Δεξιότητες επικοινωνίας, δεξιότητες συνεργασίας, χρήση τεχνολογίας.
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΖΩΗΣ: Υπευθυνότητα, κοινωνικές δεξιότητες, αυτομέριμνα.
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΝΟΥ: Στρατηγική σκέψη, αναστοχασμός.
Μέσα από την συγκεκριμένη θεματική οι μαθητές/τριες γνώρισαν πως θα αναγνωρίζουν τα συναισθήματά τους. Έμαθαν να διακρίνουν τα χαρακτηριστικά του bullying (λεκτικό – σωματικό). Εμπειρικά, μέσα από παραδείγματα της καθημερινής τους ζωής, συζήτησαν στην τάξη για το συναίσθημα του θυμού και πως οι ίδιοι/ίδιες το εκφράζουν. Γνώρισαν διάφορες τεχνικές διαχείρισης αυτού( π.χ. φράουλα – κερί) και πως μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν όταν στο περιβάλλον τους συμβαίνει σχολικός εκφοβισμός. Εργαζόμενοι σε ομάδες δημιούργησαν διαλόγους μεταξύ «δασκάλου και μαθητή» επιλέγοντας δυο προβλήματα εκφοβισμού (λεκτικό-σωματικό), μπαίνοντας κάθε φορά στη θέση δασκάλου ή μαθητή. Επίσης έκαναν δραματοποίηση των διαλόγων τους στον αύλειο χώρο του σχολείου και τέλος συμπλήρωσαν ερωτηματολόγιο αυτοαξιολόγησης.