ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ” Το αγόρι, ο τυφλοπόντικας, η αλεπού και το άλογο”
Οι μαθήτριες και οι μαθητές των Δ΄-Ε΄και Στ΄τάξεων είχαν την ευκαιρία, στα μαθήματα των Εικαστικών και της Θεατρικής αγωγής μαζί με την εκπαιδευτικό Σωτηρία Κίτσιου, να παρακολουθήσουν την αξιόλογη αυτή ταινία εμπνευσμένη από το βιβλίο του Charlie Mackesy.
Στη συνέχεια κάναμε την αρχή των δραστηριοτήτων ονομάζοντας τα συναισθήματα που μας δημιουργήθηκαν και καταγράφοντας αυτά στον πίνακα της τάξης.
Σταθήκαμε ιδιαίτερα σε κάποια σημεία που έκαναν εντύπωση στα παιδιά και ήθελαν να τα συζητήσουν περισσότερο.
Ασχοληθήκαμε με διάφορες πτυχές και προεκτάσεις με αφορμή την ταινία:
φιλία, συνεργασία, αυτοπεποίθηση, αυτοεκτίμηση, φόβοι, ανασφάλειες, “δάσκαλοι της ζωής”, σημασία των αξιών στη ζωή…
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με διαδραστικά αντικείμενα, ψηφιακά παζλ και άλλο υλικό .
Δείτε τις δραστηριότητές μας εδώ:
ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ-ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ
Σε επόμενη φάση-κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και μιλώντας για την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθηση, τα παιδιά των Α΄και Β΄τάξεων, δημιούργησαν ένα φύλλο εργασίας με την εικόνα του εαυτού τους και τριγύρω έγραψαν και ζωγράφισαν πράγματα στα οποία είναι καλοί.
Με αναφορά σε στοιχεία της προσωπικότητας και του χαρακτήρα τους ή οτιδήποτε άλλο κάνουν καλά. Ειδικότερα στην Α΄ τάξη πολύ συχνά καλούνταν οι μικροί μαθητές και μαθήτριες να πουν κάτι για το οποίο είναι υπερήφανοι για τον εαυτό τους. Κάτι για το οποίο μέσα στη μέρα ένιωθαν ότι αξίζει να πουν “Μπράβο” οι ίδιοι στον εαυτό τους. Στόχος της συγκεκριμένης δραστηριότητας ήταν η τόνωση της εμπιστοσύνης στον εαυτό τους και η μεγαλύτερη αυτοεκτίμηση.