Με αφορμή μια εικόνα τι μπορείς να κάνεις; Πάρα πολλά τελικά: να σκεφτείς, να νιώσεις, να δημιουργήσεις, να μοιραστείς.
Εμείς, τα παιδιά των Γ’ & Ε’ τάξεων με την εκπαιδευτικό Σωτηρία Κίτσιου, στο μάθημα των εικαστικών και της θεατρικής αγωγής , κάναμε πράξη αυτό που λένε: “Μία εικόνα… χίλιες λέξεις! “Και μάλλον έχουν δίκαιο!«… και χίλιες σκέψεις» θα συμπληρώναμε εμείς!
Αφορμή γι’ αυτή μας τη δραστηριότητα στάθηκε μια εικόνα:
Μια πεταλούδα με ανοιχτά τα φτερά της βρίσκεται στο κέντρο 2 περιοχών και παίζει το ρόλο γέφυρας που ενώνει 2 ομάδες ανθρώπων, οι οποίες προσπαθούν να προσεγγίσουν η μία την άλλη.
1.Συζητήσαμε αρχικά για τη σημασία της λέξης «γέφυρα», τι σημαίνει για τα παιδιά στην κυριολεξία, αλλά και μεταφορικά.
2.Σταθήκαμε στο συμβολισμό που βλέπουν τα παιδιά στη συγκεκριμένη εικόνα. Η πεταλούδα, ευαίσθητο, αδύναμο πλάσμα, με εξαιρετικά μικρή διάρκεια ζωής, που παράλληλα συμβολίζει την αναγέννηση και τη μετατροπή από κάμπια σε πανέμορφη πεταλούδα, μπορεί να αποτελέσει συνδετικό κρίκο και να στηρίξει, να συνδέσει, να βοηθήσει…