cropped εικόνα Viber 2024 06 18 12 59 12 787

Μήνας: Ιούνιος 2026 Σελίδα 2 από 5

Καλοκαιρινά Εργαστήρια στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ωραιοκάστρου

Paroysiash1 1

Η τελευταία ημέρα της σχολικής χρονιάς ήταν γεμάτη χαμόγελα, δημιουργία, παιχνίδι και όμορφες στιγμές για τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας!

Στο πλαίσιο των Καλοκαιρινών Εργαστηρίων, τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε μια σειρά από διασκεδαστικές και βιωματικές δραστηριότητες. Στο συναρπαστικό «Ahoy Pirates: Το Χαμένο Σεντούκι», ένωσαν τις δυνάμεις τους σε ένα ξεχωριστό κυνήγι θησαυρού γεμάτο γρίφους, συνεργασία και περιπέτεια. Στο «The Summer Dance», χόρεψαν, εκφράστηκαν και διασκέδασαν μέσα από μουσικοκινητικές και διαδραστικές ασκήσεις, ενώ στο «Ρουκ Ζουκ Challenge» δοκίμασαν τις γνώσεις, τη φαντασία και την ομαδικότητά τους μέσα από ένα παιχνίδι γεμάτο γέλιο και ζωντάνια.

Παράλληλα, στην αίθουσα Πληροφορικής πραγματοποιήθηκε το «Summer Movie Time», όπου οι μαθητές απόλαυσαν μια ευχάριστη κινηματογραφική εμπειρία, χαλαρώνοντας και ταξιδεύοντας μέσα από τον κόσμο της οθόνης.

Φυσικά, όπως σε κάθε διάλειμμα της σχολικής χρονιάς, έτσι και σήμερα οι αυλές του σχολείου γέμισαν με μουσικές κάθε είδους, χορό και κέφι. Μαθητές και εκπαιδευτικοί μοιράστηκαν όμορφες στιγμές, αποχαιρετώντας μια ακόμη δημιουργική και γεμάτη εμπειρίες σχολική χρονιά.

Ευχόμαστε σε όλους ένα ξέγνοιαστο, χαρούμενο και ασφαλές καλοκαίρι, γεμάτο παιχνίδι, ξεκούραση και όμορφες αναμνήσεις!

Καλό καλοκαίρι! ☀️🏖️🌊🌴

Δράση «Χτίζουμε Γέφυρες» – Μια ξεχωριστή ημέρα παιχνιδιού και συνεργασίας

 

Paroysiash1

Την Τετάρτη 11 Ιουνίου, στο πλαίσιο της δράσης «Χτίζουμε Γέφυρες», οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α2 είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν μια όμορφη και χαρούμενη εμπειρία με τους γονείς τους, την εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής, τις δασκάλες της τάξης. Η παρουσία των μαθητριών της ΣΤ΄ τάξης έδωσε έναν ιδιαίτερο τόνο στη δράση, καθώς με τη συμμετοχή και τη θετική τους διάθεση συνέβαλαν στη δημιουργία ενός κλίματος αποδοχής, συνεργασίας και χαράς.

Η αυλή του σχολείου γέμισε χαμόγελα, κέφι και ζωντάνια, καθώς μικροί και μεγάλοι συμμετείχαν σε αγαπημένα παιχνίδια, όπως το κυνηγητό, το σχοινάκι, το μαντηλάκι και τα μήλα. Μέσα από το παιχνίδι, τη συνεργασία και τη σωματική δραστηριότητα, όλοι είχαν την ευκαιρία να επικοινωνήσουν, να αλληλεπιδράσουν και να δημιουργήσουν όμορφες αναμνήσεις.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή μας και συμμετείχαν με ενθουσιασμό στη δράση. Η παρουσία τους ενίσχυσε τους δεσμούς της σχολικής κοινότητας και απέδειξε για ακόμη μία φορά τη σημασία της συνεργασίας οικογένειας και σχολείου.

Ως σχολείο και ως εκπαιδευτικοί, ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές, τις μαθήτριες και τις οικογένειές τους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και δημιουργικό καλοκαίρι, γεμάτο υγεία, χαρά και όμορφες στιγμές!

Καλό καλοκαίρι! 🌞🏖️

Επιμόρφωση: ΔΕΠ-Υ στο Δημοτικό Σχολείο

IMG cd5d6a7da77cf39c41f05fde4c880121 V

Η Α΄ τάξη στο Μελισσοκομικό Πάρκο BEE GARDEN!

Οι μαθητές/τριες της Α’ τάξης μαζί με τις εκπαιδευτικούς τους Καραογλάνη Ανατολή και Δροσινάκη Αναστασία,  είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία κατά την επίσκεψή τους στο Μελισσοκομικό Πάρκο BEE GARDEN. Μέσα από ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και βιωματικές δραστηριότητες, γνώρισαν τον θαυμαστό κόσμο της μέλισσας και έμαθαν πολλά για τη ζωή της, την οργάνωση της κυψέλης, την παραγωγή του μελιού και τη σημαντική συμβολή των μελισσών στο περιβάλλον.

Με μεγάλο ενθουσιασμό φόρεσαν τις ειδικές μελισσοκομικές στολές και ήρθαν σε επαφή με τον τρόπο εργασίας των μελισσοκόμων, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις με ασφάλεια και χαρά.

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με μια δημιουργική δραστηριότητα, κατά την οποία τα παιδιά κατασκεύασαν με καλουπάκια τα δικά τους κεράκια από φυσικό κερί μέλισσας. Αφού το κερί πάγωσε, πήραν τις δημιουργίες τους μαζί τους ως όμορφο αναμνηστικό της ημέρας.

Ήταν μια μοναδική εμπειρία γεμάτη μάθηση, δημιουργία και όμορφες εικόνες που θα μείνουν αξέχαστες στους μικρούς μας μαθητές.

Θάλασσα SOS – Χωρίς Πλαστικά

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ Δημοτικού μαζί με τις εκπαιδευτικούς Καραογλάνη Ανατολή, Δροσινάκη Αναστασία, Κίσσιου Βαλεντίνη και Κωδωνίδου Έλενα,  συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων με θέμα «Θάλασσα SOS – Χωρίς Πλαστικά». Μέσα από ποικίλες δραστηριότητες γνώρισαν τον όμορφο κόσμο της θάλασσας και έμαθαν πόσο σημαντικό είναι να την προστατεύουμε.

Αρχικά μιλήσαμε για τη θάλασσα, τα ζώα που ζουν σε αυτήν και τη σημασία της για τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Τα παιδιά είδαν εικόνες και βίντεο και συζήτησαν για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν τα θαλάσσια ζώα εξαιτίας των πλαστικών απορριμμάτων.

Στη συνέχεια, μέσα από παιχνίδια, ομαδικές δραστηριότητες και κατασκευές, οι μικροί μαθητές κατανόησαν πόσο βλαβερά είναι τα πλαστικά για τη θάλασσα. Δημιούργησαν ζωγραφιές και αφίσες με μηνύματα για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και πρότειναν τρόπους με τους οποίους μπορούμε όλοι να μειώσουμε τη χρήση πλαστικού στην καθημερινότητά μας.

Στο πλαίσιο του προγράμματος πραγματοποιήσαμε και μια εκπαιδευτική επίσκεψη στο Πλανητάριο, όπου τα παιδιά παρακολούθησαν την προβολή «Ο Μαγεμένος Ύφαλος» και γνώρισαν μέσα από μια εντυπωσιακή εμπειρία τον μαγικό κόσμο του βυθού και τα θαλάσσια πλάσματα που χρειάζονται την προστασία μας.

Επίσης, είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας την ομάδα Game Travellers, η οποία παρουσίασε στους μαθητές το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Σώστε τις Φάλαινες». Μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες και παιχνίδια, τα παιδιά έμαθαν περισσότερα για τις φάλαινες και για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν από τη ρύπανση των θαλασσών.

Με αφορμή όσα μάθαμε, οι μαθητές δημιούργησαν και το δικό τους  ψηφιακό παραμύθι για τη θάλασσα μέσα από την πλατφόρμα του storyjumper, δίνοντας φωνή στα θαλάσσια ζώα και στέλνοντας το μήνυμα ότι όλοι μπορούμε να βοηθήσουμε να σωθούν οι θάλασσες από τα πλαστικά. Book titled ‘’Read this book made on StoryJumper

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων ολοκληρώθηκαν με την παρουσίαση των εργασιών των παιδιών και με ένα σημαντικό μήνυμα:
Η θάλασσα μάς χρειάζεται! Όλοι μαζί μπορούμε να τη διατηρήσουμε καθαρή και όμορφη.

Τέλος, αφού έγινε συζήτηση γύρω από την ανακύκλωση τα παιδιά βγήκαν έξω από το σχολείο στους κάδους ανακύκλωσης της γειτονιάς και πέταξαν σε αυτούς ανακυκλώσιμα υλικά.

Οι μικροί μαθητές της Α’ Δημοτικού έγιναν μικροί «προστάτες της θάλασσας» και μας υπενθυμίζουν ότι η φροντίδα του περιβάλλοντος είναι ευθύνη όλων μας.

Σελίδα 2 από 5

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση