Χριστουγεννιάτικη Γιορτή
Οι Α’, Β, και Γ’ τάξεις του σχολείου μας, καθώς και οι μαθητές του Ειδικού Δημοτικού, παρουσίασαν στο Πνευματικό Κέντρο της πόλης μας, τη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας. Η μάγισσα Φρικαντέλα, τα ξωτικά και οι καλικάντζαροι ήταν οι βασικοί ρόλοι που υποδύθηκαν οι μικροί μας μαθητές. Η απόδοση των ρόλων, η μουσική και ο χορός ήταν καταπληκτικά και εντυπωσίασαν όλους τους θεατές. Συγχαρητήρια στους μικρούς μας ηθοποιούς, στις εκπαιδευτικούς του Ειδικού Δημοτικού και στις δασκάλες των τάξεων κ. Μπάκα Ελευθερία, κ. Αντωνοπούλου Χρυσούλα, κ. Ψιλογιάννη Κωνσταντίνα, στη θεατρολόγο μας κ. Δήμου Μαρία και στη γυμνάστριά μας κ. Κρανιά Αθανασία για τις υπέροχες χορογραφίες. Επίσης να συγχαρούμε τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης και την καθηγήτρια των Γαλλικών κ. Λίλιαν Γαζή για τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια που μας είπαν οι μαθητές στα Γαλλικά. Χρόνια Πολλά σε όλους!!!! Ευτυχισμένο και δημιουργικό το 2018!!!!









































































