Την Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017 και την Πέμπτη στις 15, οι μαθητές του σχολείου μας σε συνεργασία με τους μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου και με τους εκπαιδευτικούς μας, διοργάνωσαν γιορτές για τη λήξη του σχολικού έτους.
Συγκεκριμένα την Τετάρτη το βράδυ, τα παιδιά όλων των τάξεων του σχολείου μας και του Ειδικού Σχολείου οργάνωσαν παράσταση με θέμα “Η γοργόνα ταξιδεύει τον μικρό Αλέξανδρο”, το οποίο περιείχε παρουσιάσεις, αφηγήσεις, παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια από όλα τα διαμερίσματα της Ελλάδας. Η παράσταση έγινε στο προαύλιο του σχολείου μας με μεγάλη επιτυχία και ακολούθησε μπουφές υπό τη διοργάνωση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας και συναυλία από τον κ.Σούφρα και την παρέα του!!
Την επόμενη μέρα το πρωί , οι μαθητές της έκτης τάξης του σχολείου μας, οργάνωσαν αποχαιρετιστήρια γιορτή στο Πνευματικό Κέντρο της πόλης , όπου έκαναν παρουσίαση και αφήγηση των καλύτερων στιγμών τους μέσα στα έξι χρόνια που πέρασαν στο Δημοτικό σχολείο μας, μοίρασαν ανθοδέσμες στους δασκάλους τους και πραγματικά μας συγκίνησαν ιδιαίτερα! Καλή σταδιοδρομία σε όλους τους μαθητές της έκτης!!
Στη συνέχεια δόθηκαν στο σχολείο οι τίτλοι σπουδών στους γονείς των μαθητών και ακολούθησε το καθιερωμένο καλοκαιρινό μπουγέλο στο προαύλιο του σχολείου! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!
