“Άσκηση σεισμού”

Την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκε  στο σχολείο μας άσκηση σεισμού. Οι μαθητές όλων των τάξεων,άφού έκαναν ό,τι έπρεπε μέσα στις αίθουσες, εκκένωσαν τον χώρο του κτιρίου σύμφωνα με το σχέδιο εκκένωσης και συγκεντρώθηκαν στον προβλεπόμενο χώρο. Στη συνέχεια έγινε μια μικρή συζήτηση για τυχόν λάθη και παραλείψεις από τον Δ/ντή κ. Φουσέκη Νικόλαο. Ευχόμαστε να μείνουμε μόνο στην άσκηση και ποτέ να μη χρειαστεί να γίνει εκκένωση για πραγματικό σεισμό.

SEISM 1

SEISM 2

SEISM 3

SEISM 4

 

“4η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού”

Μια πλούσια σε δράσεις ήταν για τους μαθητές του σχολείου μας και του Ειδικού Δημοτικού  η 4η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, στις 2 Οκτωβρίου. Το σύνθημα της φετινής χρονιάς ήταν Αθλούμαι – Χαρά – Ζω το Μέλλον. Μέσα από διάφορα κινητικά παιχνίδια, αθλοπαιδιές, εικαστικές δημιουργίες και προβολές DVD, οι μαθητές μας διασκέδασαν αλλά και έμαθαν ότι η δια βίου άθληση μόνο θετικά μπορεί να επηρεάσει τη ζωή μας. Συγχαρητήρια στα παιδιά για τον ενθουσιασμό  και τη συμμετοχή τους, καθώς και στους γυμναστές μας κ. Δ/ντή Φουσέκη Νικόλαο, κ. Κρανιά Αθανασία  και στη γυμνάστρια του Ειδικού κ. Σιμιτσοπούλου Σύλβια για τα τόσα ωραία παιχνίδια που ετοίμασαν. Ευχόμαστε τα παιδιά να υιοθετήσουν το σύνθημα Αθλούμαι – Χαρά – Ζω το Μέλλον για όλη τους τη ζωή.

20171002_084647 - Αντίγραφο - Αντίγραφο

 

 

 

 

20171002_085153 - Αντίγραφο - Αντίγραφο

 

 

 

 

20171002_085758 - Αντίγραφο (2)

 

 

 

 

20171002_101438 - Αντίγραφο - Αντίγραφο

 

 

 

 

20171002_101510 - Αντίγραφο

 

 

 

 

IMG-e89279cf5e3e0971feab7ecb9958333f-V

 

 

 

 

20171002_125736

 

 

 

 

20171002_125817

 

 

 

 

 

20171002_125827

 

 

 

 

20171002_125916

 

 

 

 

 

 

 

20171002_130935

 

 

 

 

IMG-bffa4f13064146288c15f734bc1a35ed-V

 

 

 

 

 

IMG-c6ebd8b09965a8a8365281a805dc72f3-V

 

“Ημέρα Ευρωπαϊκών Γλωσσών”

Στις 26 Σεπτεμβρίου, Ημέρα Ευρωπαϊκών Γλωσσών, η ΣΤ’ τάξη του σχολείου μας γιόρτασε την Πολυγλωσσία και συμμετείχε στη Θεματική Δράση “Παροιμίες” στα Αγγλικά, Γαλλικά και  Ελληνικά με τις εκπαιδευτικούς κυρίες Λίλιαν Γαζή και Νίκη Σαββανή. Συγχαρητήρια στους μαθητές και στις εκπαιδευτικούς.

20170925_120753

20170925_120811

20170925_120830

20170925_120835

“Ημέρα χωρίς Αυτοκίνητο”

Την Παρασκευή  22 Σεπτεμβρίου, στα πλαίσια των εκδηλώσεων για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας, που οργάνωσε ο Δήμος Δελφών, οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν στη δράση “Ημέρα χωρίς Αυτοκίνητο”. Περπατώντας μέσα από το εμπορικό κέντρο της πόλης, έφτασαν στην πλατεία Κεχαγιά, όπου τους υποδέχτηκε και τους μίλησε ο δήμαρχος κ. Παναγιωτόπουλος και άλλα στελέχη. Στη συνέχεια κατηφορίζοντας την οδό Γιαγτζή, έκαναν στάση στην πλατεία Ησαϊα. Εκεί ενημερώθηκαν για τη μέτρηση της αέριας ρύπανσης από την Κινητή Ερευνητική Μονάδα Κυκλοφορίας – Περιβάλλοντος και Οδοστρωμάτων του Ι.Μ.Ε.Τ.

IMG-c110d20c66253f368e0a6f610a158a64-V

IMG-d517edad6f74a2453e477e5647206888-V

IMG-eb75803d856d2c9caa6f32385ff44b24-V

 

Αγιασμός για τη σχολική χρονιά 2017-2018

Πρώτο κουδούνι για τη νέα σχολική χρονιά! Ο προαύλιος χώρος γέμισε με παλιά και νέα πρόσωπα. Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του 1ου Δημοτικού και του Ειδικού Σχολείου παρακολούθησαν την τελετή του Αγιασμού, η οποία τελέστηκε από τον πατέρα Δημήτριο Βλασίου. Με την παρουσία τους μας τίμησαν, εκτός από τους γονείς, ο κ. Θεοφάνης Ηλίας και ο κ. Παναγιωτόπουλος Χαράλαμπος, ως εκπρόσωποι του Δήμου. Καλωσορίζουμε τα πρωτάκια και ευχόμαστε μια καλή και δημιουργική χρονιά σ’όλους!!!

 

IMG_2501

IMG_2502

IMG_2503

Γιορτές λήξης σχολικής χρονιάς

Την Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017 και την Πέμπτη στις 15, οι μαθητές του σχολείου μας σε συνεργασία με τους μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου και με τους εκπαιδευτικούς μας, διοργάνωσαν γιορτές για τη λήξη του σχολικού έτους.

Συγκεκριμένα την Τετάρτη το βράδυ, τα παιδιά όλων των τάξεων του σχολείου μας και του Ειδικού Σχολείου οργάνωσαν παράσταση με θέμα “Η γοργόνα ταξιδεύει τον μικρό Αλέξανδρο”, το οποίο περιείχε παρουσιάσεις, αφηγήσεις, παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια από όλα τα διαμερίσματα της Ελλάδας. Η παράσταση έγινε στο προαύλιο του σχολείου μας με μεγάλη επιτυχία και ακολούθησε μπουφές υπό τη διοργάνωση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας και συναυλία από τον κ.Σούφρα και την παρέα του!!

Την επόμενη μέρα το πρωί , οι μαθητές της έκτης τάξης του σχολείου μας, οργάνωσαν αποχαιρετιστήρια γιορτή στο Πνευματικό Κέντρο της πόλης , όπου έκαναν παρουσίαση και αφήγηση των καλύτερων στιγμών τους μέσα στα έξι χρόνια που πέρασαν στο Δημοτικό σχολείο μας, μοίρασαν ανθοδέσμες στους δασκάλους τους και πραγματικά μας συγκίνησαν ιδιαίτερα! Καλή σταδιοδρομία σε όλους τους μαθητές της έκτης!!

Στη συνέχεια δόθηκαν στο σχολείο οι τίτλοι σπουδών στους γονείς των μαθητών και ακολούθησε το καθιερωμένο καλοκαιρινό μπουγέλο στο προαύλιο του σχολείου! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!

20170614_225202 20170614_230151 image-0-02-05-1ae7ac664a050db71976ff81c5eab4671a11f0535a26255084b230d151760595-V image-0-02-05-3f8d3ca955857b849be289c7de969e5bd22e19e1ebb78f5cc0d95759653a31ce-V image-0-02-05-006eb2e7dedc6751928990eeb6367a555588da42a7e3d77dfe314f2f326d9560-V - Αντίγραφο image-0-02-05-7efe72ac2467c9dc55bcc127bc9f1dc2a93e253cd74065e4841e3ab26e35e4a4-V image-0-02-05-096c03c8006848da39da2ef38c6217cdd46430ad5bde7ce583733760555cdecf-V image-0-02-05-249a0978cdee113c86ee95bbe4fbfa27a32f015f3e812cdf80f0771edb3570b4-V image-0-02-05-4042ef6ed011138c55d531355a188fd72fff28d6c86d0728cbeb117fc4982930-V image-0-02-05-7464b9993c182dabe51005219022fabf4bdf3341e51ce69872ea328dddb43870-V image-0-02-05-b63c345c8233691a5223e834877de90830abd5122495688f94ef0f780b0873a9-V image-0-02-05-ff20e66ab795207383a45a3423571fe2755b0b00b71994ccdd29cf715ad8f13a-V 20170614_205342 20170614_205449 20170614_214913 20170615_105309 20170615_105651 20170615_110617 20170615_110914 20170615_110955

Βραδιά γλεντιού στις “Αριστογεύσεις”

Μία υπέροχη αποχαιρετιστήρια μουσική βραδιά πέρασαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας στην κοσμική ταβέρνα “Αριστογεύσεις”. Σύσσωμο το εκπαιδευτικό προσωπικό ( και όχι μόνο ), διασκέδασαν με την ψυχή τους πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς. Φαγητό, ποτό, μουσική, χορός και άφθονο κέφι υπήρχε καθ’ όλη τη διάρκεια της βραδιάς. Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Ντόσκουρη, τον κ. Τόκα και τον μουσικό του σχολείου μας κ. Χατζή για την υπέροχη μουσική βραδιά που μας χάρισαν. Πάντα τέτοια να έχουμε!!! Καλό Καλοκαίρι σ’όλους μας!!!

 

20170620_222815
Η όρεξη για φαγητό δε λείπει…

 

20170621_001026
…..αλλά ούτε και για χορό!!!!

20170621_001038

20170621_001328

image-0-02-05-289f22f5b664c19f7d2c1aa9d1fe28c843e2463e8cd5e5d316a1227e7cca5450-V
Οι μουσικοί μας!!!

image-0-02-05-b49032928ef03cd080796fdfeabd85db4d97b5667f2e22e3ce1ef757ee631b7f-V

 

Επίσκεψη στο Αστυνομικό Τμήμα

Οι μαθητές της Α΄ τάξης του σχολείου μας με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών Χ.Αντωνοπούλου και Κ.Ψιλογιάννη, επισκέφτηκαν τη Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017 το Αστυνομικό Τμήμα Τροχαίας της πόλης μας.

Εκεί, παρέδωσαν πάρα πολλά πλαστικά καπάκια που είχαν συγκεντρώσει στο σχολείο για την αγορά αναπηρικού αμαξιδίου. Η αστυνομικός κα.Ιουλία τους ξενάγησε στους διάφορους χώρους του Τμήματος Τροχαίας, τους μίλησε για το ρόλο της Αστυνομίας στην τοπική κοινωνία, καθώς και για την οδική ασφάλεια.

Οι μικροί μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για όσα άκουσαν και είδαν! Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους στο Τμήμα για την ευγένειά τους, την ανεκτικότητα και τη φιλοξενία τους!

WP_20170612_001

WP_20170612_002

WP_20170612_004

Πάρτυ γενεθλίων στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο

Την Παρασκευή 9 Ιουνίου 2017, οι μαθητές της Α΄ (πρώτης) τάξης του σχολείου μας γιόρτασαν τα γενέθλια της Λουκίας, μαθήτριας του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου. Τα παιδιά, μαζί με τη δασκάλα τους προσκαλέστηκαν στο χώρο του Ειδικού Σχολείου, όπου έφτιαξαν στη Λουκία ζωγραφιές , κεράστηκαν τούρτα και αναψυκτικό, έπαιξαν με μπαλόνια και χόρεψαν. Ευχαριστούμε πολύ τις εκπαιδευτικούς του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου για την πρόσκληση!

image-0-02-04-24a9ce02929e7961908623ef12117cf9da8b73c98cbf32c97445042e7f42ce88-V

image-0-02-04-18099cf9355251005a35f4adcf3df893f256e9216eefe39c73d5cb31152f9afc-V

image-0-02-04-7355310e02a39a3e1a217ec271398bbc0ed97c5a6b75fe08c1312ce8733ad578-V

Ξενόγλωσση παράσταση

Την Τετάρτη 31 Μαΐου 2017, γιορτάσαμε τις ξένες γλώσσες με τους μαθητές των Γ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας στο Πνευματικό Κέντρο Άμφισσας.

Οι μαθητές με τις καθηγήτριες των Αγγλικών κυρία Νίκη Σαββανή και των Γαλλικών κυρία Λίλιαν Γαζή, μας παρουσίασαν τα σύμβολα της Βρετανίας και της Γαλλίας και μας διασκέδασαν με δύο μύθους του Αισώπου “Ο λαγός και η χελώνα” και “Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας”.

Η παράσταση άνοιξε με ποπ χορογραφία από τα κορίτσια της έκτης τάξης που επιμελήθηκε η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής κυρία Άννα Αγαπητού και έκλεισε με γαλλικά και αγγλικά τραγούδια από όλα τα παιδιά της έκτης τάξης.

Συγχαρητήρια στους μαθητές για την όμορφη αυτή ξενόγλωσση παράσταση!

pixlr_20170606114009859

pixlr_20170611175509472

pixlr_20170611175036156

pixlr_20170611175935625

pixlr_20170611180411243

pixlr_20170611180710180

pixlr_20170611181316457

pixlr_20170611181539569