Φέτος, στις 31 Οκτωβρίου, όπως και κάθε χρονιά, οι μαθητές της Ε’ τάξης, μιλώντας αγγλικά, παρουσίασαν στους συμμαθητές τους το Χαλλουήν, τα έθιμα και τους μύθους που το συνοδεύουν. Ντύθηκαν με στολές, διηγήθηκαν παραμύθια, μοίρασαν γλυκά και έπαιξαν παραδοσιακά παιχνίδια, απολαμβάνοντας αυτή την ολοένα και πιο δημοφιλή γιορτή. Συγχαρητήρια στους μαθητές και στην καθηγήτρια των Αγγλικών κ Σαββανή Νίκη. Και του χρόνου!!!!






