Ξενόγλωσση Θεατρική Παράσταση

Την Πέμπτη 29 Μαρτίου, στο Πνευματικό Κέντρο της πόλης μας, δόθηκε η ξενόγλωσση θεατρική παράσταση “Τα Καινούρια Ρούχα Του Αυτοκράτορα”,του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Οι μαθητές της Δ1′ τάξης του Σχολείου μας με τις δασκάλες τους κ. Νίκη Σαββανή, καθηγήτρια Αγγλικών και την κ. Αθανασία Κρανιά, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής , ζωντάνεψαν τη μαγεία των κλασικών παραμυθιών κι έπαιξαν θέατρο αξιοποιώντας το βιβλίο Αγγλικών. Πολλά συγχαρητήρια στους μικρούς μας ηθοποιούς που απέδωσαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους ρόλους τους!!!! Πολλά επίσης συγχαρητήρια και στις καθηγήτριες γι’αυτή τους την πρωτοβουλία!!!!!

 

 

 

Οι μαθητές της Α’τάξης φαντάζονται….
….. και ζωγραφίζουν τον αυτοκράτορα!!!!!

 

 

 

 

 

Γιορτή για την 25η Μαρτίου

Και φέτος, όπως και κάθε χρόνο, οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του Σχολείου μας και οι μαθητές του Ειδικού Δημοτικού, τίμησαν την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821. Ποιήματα, τραγούδια και θεατρικά, αποδόθηκαν από τους μαθητές με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Τη γιορτή μας τίμησαν με την παρουσία τους ο Σχολικός Σύμβουλος της 1ης περιφέρειας κ. Σάρρας Σπυρίδων, η κ. Καστανά Αθηνά, ο Σύλλογος Γονέων και φυσικά οι γονείς. Τους ευχαριστούμε θερμά. Συγχαρητήρια στους μαθητές του Ειδικού Σχολείου και στις εκπαιδευτικούς, στους μαθητές της ΣΤ’ τάξης και στη δασκάλα τους κ. Γρηγορίου Ελένη, καθώς και στον μουσικό μας κ. Χατζή Ιωάννη. Μπράβο σε όλους!!!!!!!

 

 

 

 

 

Γιορτή νεραντζιού

Τα τελευταία χρόνια στο σχολείο μας καθιερώσαμε τη γιορτή νεραντζιού. Επειδή υπάρχουν πολλά νεράντζια στον χώρο του σχολείου, οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης, τα μαζεύουν και τα κάνουν γλυκό νεραντζάκι, το οποίο απολαμβάνουμε όλοι, μικροί και μεγάλοι. Έτσι και φέτος μαθητές, δάσκαλοι, τα παιδιά και οι μαθητές του Ειδικού και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων απολαύσαμε το υπέροχο γλύκισμα. Ευχαριστούμε πολύ τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης γι’ αυτή τους  την ενέργεια, καθώς και το Σύλλογο Γονέων για την παρουσία τους στην εκδήλωση και την προσφορά τους σε πιατάκια, κουταλάκια κτλ. Πάντα τέτοιες γλυκές στιγμές να έχουμε!!!!!!

 

 

 

 

Αποκριάτικες εκδηλώσεις

Στις 16 Φεβρουαρίου, όλοι οι μαθητές του σχολείου μας και οι μαθητές του Ειδικού Δημοτικού, συμμετείχαν σε καρναβαλικές δράσεις. Η κάθε τάξη έκανε τη δική της αποκριάτικη στολή, με υλικά που υπήρχαν στο σχολείο, και την παρουσίασε σ΄όλους τους μαθητές. Επίσης, η γυμνάστριά μας κ. Αθανασία Κρανιά, ετοίμασε παραδοσιακά αποκριάτικα παιχνίδια, η καθηγήτρια των Αγγλικών κ. Σαββανή Νίκη το παιχνίδι “ψάρεμα με μήλα”, και όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί χόρεψαν τους αποκριάτικους χορούς “τα κουκιά”, “το λεμονάκι”, “το Χαραλάμπη” κ.ά. Τέλος οι μαθήτριες της ΣΤ’ ΄τάξης έπλεξαν το γαϊτανάκι. Καλή Σαρακοστή σ’όλους!!!!!!!

Επίσκεψη στη Χάρμαινα

Στις 6 Φεβρουαρίου οι μαθητές των Β’ και Γ’ τάξεων του σχολείου μας μαζί με τις δασκάλες τους κ. Αντωνοπούλου Χρυσούλα, κ. Ψιλογιάννη Κωνσταντίνα και τη γυμνάστριά μας κ. Κρανιά Αθανασία, επισκέφτηκαν τον παραδοσιακό οικισμό  “Χάρμαινα”. Εκεί είδαν την Πινακοθήκη του Σπύρου Παπαλουκά και ξεναγήθηκαν από τον κ. Καλλία. Στη συνέχεια πήγαν στα βυρσοδεψεία, όπου ο κ. Μερινόπουλος Σπύρος τους έδειξε τη διαδικασία επεξεργασίας του δέρματος.Η επίσκεψη τελείωσε με εικαστικές δημιουργίες. Οι μαθητές με την πολύτιμη βοήθεια της γυμνάστριάς μας κ. Αθανασίας Κρανιά, κατασκεύασαν μάσκες με βασικό υλικό το δέρμα. Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον κ. Καλλία και τον κ. Μερινόπουλο για τις πολύτιμες πληροφορίες που μας έδωσαν.

 

 

 

 

 

Επίσκεψη στο Δημαρχείο

Στις 7 Δεκεμβρίου οι μαθητές της Γ’ τάξης του σχολείου μας μαζί με τη δασκάλα τους κ. Ψιλογιάννη Κωνσταντίνα, επισκέφτηκαν το Δημαρχείο της πόλης μας. Εκεί ο δήμαρχος κος Παναγιωτόπουλος Αθανάσιος, ξενάγησε τους μικρούς μας μαθητές στους χώρους του Δημαρχείου και στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου. Τους μίλησε για την ιστορία του, την ανακαίνιση που έγινε και έλυσε όλες τις απορίες των μικρών μας μαθητών. Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Δήμαρχο για τις πληροφορίες που μας έδωσε, καθώς επίσης και για τον χρόνο που μας  διέθεσε.

 

 

Σκι στον Παρνασσό

Στις 6 Φεβρουαρίου οι μαθητές των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων του σχολείου μας, επισκέφτηκαν το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού. Η Ελληνική Ομοσπονδία Χειμερινών Αθλημάτων οργάνωσε την “Πανελλήνια Ημέρα Χιονιού 2018 – Διεκδίκηση Χιονονιφάδας”. Έτσι, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να κάνουν μαθήματα σκι και να έρθουν σε επαφή μ’αυτό το σπορ. Οι εκπαιδευτές ήταν έμπειροι και οι μαθητές μας το χάρηκαν πάρα πολύ. Ευχαριστούμε την ΕΟΧΑ Αμφίκλειας για την πολύ καλή οργάνωση, καθώς και την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας για τη δωρεάν μετακίνηση.

         

 

 

 

Τσικνοπέμπτη

Την Τσικνοπέμπτη, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων έψησε σουβλάκια για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, καθώς και για τους μαθητές και τις εκπαιδευτικούς του Ειδικού Δημοτικού. Τσίκνα, μουσική, χορός και φαγητό ήταν σε αφθονία. Όλοι, μικροί και μεγάλοι, χόρεψαν, τραγούδησαν, έφαγαν και πέρασαν μία υπέροχη Τσικνοπέμπτη. Οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης έπλεξαν το παραδοσιακό γαϊτανάκι. Επίσης, οι χοροί “Πώς το τρίβουν το πιπέρι” και “τα κουκιά” είχαν την τιμητική τους. Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την προσφορά τους. Και του χρόνου!!! Καλές Αποκριές!!!

Κοπή Βασιλόπιτας

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας, όπως πέρυσι έτσι και φέτος, μας προσέφερε τις βασιλόπιτες.  Έτσι στις 23 /1 όλες οι τάξεις, καθώς και οι εκπαιδευτικοί,έκοψαν την καθιερωμένη βασιλόπιτα. Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο για την προσφορά τους, καθώς επίσης και για τα δώρα που προσφέρθηκαν στους τυχερούς που βρήκαν το φλουρί. Να’ ναι καλά και πάντα τέτοια!!!!!!