Παράλληλα με το πρόγραμμα Erasmus+ ”Πράσινες σχολικές δράσεις για ένα βιώσιμο μέλλον” έχουμε δημιουργήσει και ένα πρόγραμμα etwinning με τον ίδιο τίτλο, με σκοπό να υποστηριχθεί με ακόμα καλύτερο τρόπο η συνεργασία μας με τους εταίρους Ισπανούς μαθητές/τριες.
Η δομή του e-twinning προγράμματος ακολουθεί αρκετές δράσεις, τις οποίες υποχρεούται να παρουσιάσει το σχολείο μας, κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος erasmus+.
Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, οι μαθητές/τριες του Γ2 τμήματος επισκέφθηκαν την Κουνδούρειο Δημοτική Βιβλιοθήκη, με σκοπό τον στολισμό του Χριστουγεννιάτικου δέντρου.
Μας υποδέχτηκε η κ. Ειρήνη Δραγασάκη, βιβλιοθηκονόμος της βιβλιοθήκης.
Η κ. Εργίνα Καναβάκη μας διάβασε ένα χριστουγεννιάτικο λογοτεχνικό απόσπασμα.
Τα στολίδια μας, αποφασίσαμε να φτιαχτούν από σελίδες βιβλίου. Επαναχρησιμοποίηση δηλαδή, αφού στο σχολείο μας τη φετινή σχολική χρονιά υλοποιούμε το πρόγραμμα erasmus ”Πράσινες σχολικές δράσεις για ένα βιώσιμο μέλλον”.
Ευχαριστούμε πολύ το προσωπικό της βιβλιοθήκης για αυτή την όμορφη δράση! Και του χρόνου!
Για μια ακόμη χρονιά το σχολείο μας συνεχίζει να προσφέρει στην Ημέρα Αγάπης. Όπως εδώ και πολλά χρόνια, έτσι και φέτος, οι εκπαιδευτικοί και τα παιδιά του σχολείου συνεισέφεραν στο να κατασκευαστούν όμορφες δημιουργίες για το μεγάλο φιλανθρωπικό γεγονός της πόλης μας.
Οι εκπαιδευτικοί κ. Πάτρα-Αικατερίνη Φαρσάρη και κ. Ράνια Αφεντούλη επιμελήθηκαν τις δημιουργίες, στην κατασκευή των οποίων βοήθησαν εκπαιδευτικοί, μαθητές/τριες του σχολείου και ως εκπρόσωπος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, η κ. Ιωάννα Στουπά.
Για το σκοπό αυτό η χριστουγεννιάτικη Ταξιδιάρικη Βιβλιοθήκη άνοιξε τις πόρτες της, το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου και φιλοξένησε παιδιά των Δ, Ε, και ΣΤ τάξεων, που ολοκλήρωσαν κάποιες από τις κατασκευές, ενώ παράλληλα, κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών, στο μάθημα των εικαστικών, οι μαθητές/τριες Δ’, Ε, Στ’ τάξεων προσέφεραν τη βοήθειά τους.
Σας περιμένουμε όλους και όλες να στηρίξετε την προσπάθεια συγκέντρωσης χρημάτων για τα παιδιά της πόλης μας.
Με αφορμή την παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (3 Δεκεμβρίου), πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας βιωματικές δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών, με απώτερο σκοπό την ίση αντιμετώπιση και το σεβασμό στη διαφορετικότητα.
Οι μαθητές παρακολούθησαν βίντεο με θέμα την αναπηρία, μοιράστηκαν τις σκέψεις τους και γνώρισαν τους τρόπους καθημερινής εξυπηρέτησης ατόμων με κάθε είδους μορφή αναπηρίας, καθώς και τους τρόπους επικοινωνίας τους. Μέσα από τις βιωματικές δράσεις μπήκαν στη θέση ανθρώπων χωρίς όραση και στη θέση ανθρώπων με κινητικές δυσκολίες, κατανοώντας πως η παραίτηση δεν είναι λύση.
Την επιμέλεια των δράσεων είχαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου: Τσώτσος Νίκος, Μαλτίδης Ανέστης, Λιανουδάκη Σοφία, Ράνια Αφεντούλη.
Στο πλαίσιο της δημοτικής πλατφόρμας για την επιβράβευση της ανακύκλωσης Followgreenhttps://followgreen.gr/agiosnikolaoscrete, ο Δήμος μας διοργανώνει για τη σχολική χρονιά 2023-2024 Σχολικό Μαραθώνιο «Πάμε Ανακύκλωση», σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου, την Creta Recycling και την ΑΦΗΣ Α.Ε.
Ο σκοπός είναι η ενεργή συμμετοχή της μαθητικής κοινότητας στην διαδικασία της ανακύκλωσης σε χαρτί, πλαστικό, αλουμίνιο, μπαταρίες.
Η ενημέρωση από τον Δήμο έγινε την Πέμπτη 30/11/2023 σε ειδική συνάντηση με τα σχολεία.
Η παράδοση των κάδων στο σχολείο μας έγινε την Παρασκευή 1/12/2023, με την επίσημη παρουσία του Δημάρχου κ. Α. Ζερβού, του Αντιδημάρχου καθαριότητας κ. Γ.Βάρδα, της Προϊσταμένης τμήματος καθαριότητας κ. Μ.Δεμέτζου, του εκπροσώπου της εταιρείας followgreen, κ. Π.Λεβέντη και της εταιρείας creta recycling, κ. Θ.Λαγουδάκη.
Σχετικό δημοσίευμα μπορείτε να δείτε στο παρακάτω link:
H επίσημη ανακοίνωση της τελικής κατάταξης των σχολείων θα γίνει με τη λήξη του μαραθωνίου. Όλα τα σχολεία θα επιβραβευθούν για τη συμμετοχή τους σε ειδική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί από τον Δήμο.
Η επίδοση των σχολείων μετριέται σε πόντους:
1) ανάλογα με τα κιλά ανακυκλώσιμων υλικών που συγκεντρώνει κάθε σχολείο:
2) ανάλογα με τις δωρεές πόντων προς το σχολείο από φίλους, γονείς/κηδεμόνες/ εκπαιδευτικούς που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα followgreen με email και κωδικό επιλέγοντας ΕΙΣΟΔΟΣ/ΕΓΓΡΑΦΗ.
Ένα πολύ όμορφο τραγούδι δημιούργησε η εκπαιδευτικός του Δ1, κ. Σοφία Λιανουδάκη μαζί με τους μαθητές/τριες, για τη βοήθεια που μπορούμε να προσφέρουμε στο περιβάλλον, όταν είμαστε όλοι μαζί ενωμένοι! Οι μαθητές/τριες είναι ιδιαιτέρως ευαισθητοποιημένοι με την παράλληλη υλοποίηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος erasmus+ ”Πράσινες σχολικές δράσεις για ένα βιώσιμο μέλλον”.
Η ηχογράφηση του τραγουδιού έγινε μαζί με την εκπαιδευτικό μουσικής, κ. Πάτρα-Αικατερίνη Φαρσάρη.
Μπράβο στα παιδιά και στις εκπαιδευτικούς!
Όλοι μαζί στη γη
Στίχοι : Σοφία Λιανουδάκη
Μουσική: Sebastian Yatra, Dos Oruguitas (from Encanto)
Υπάρχουμε όλοι πάνω στη γή,
κάποιοι που ζούμε καλή ζωή,
άλλοι που ζούνε με δυσκολίες,
με πείνα και με φτώχια, πολέμους και θυσίες. (2)
Υπάρχουν κάποιοι σ’ αυτή τη γη,
που είν’ από άλλους πιο τυχεροί.
Μέσα στη φύση, ήρεμα ζούνε,
δίχως τις συνέπειες απ’ τα λάθη να αντηχούνε. (2)
Έφτασε η ώρα, που όλοι μαζί στη γη,
έγχρωμοι μα και οι λευκοί, πλούσιοι και φτωχοί,
να βρουν το βήμα για μια καινούρια αρχή,
έχουμε χρέος, το περιβάλλον ζητά βοήθεια!!!
Έφτασε η ώρα, που όλοι μαζί στη γη,
έγχρωμοι μα και οι λευκοί, πλούσιοι και φτωχοί,
να βρουν το βήμα για μια καινούρια αρχή,
έχουμε χρέος, το περιβάλλον ζητά βοήθεια!!!
Οοο οοο οοο οοο
Υπάρχουν κάποιοι σε αυτή τη γη,
που τη μολύνουν χωρίς γιατί,
χωρίς συνείδηση, χωρίς ντροπή,
μα ως εδώ, πια φτάνει, σταμάτα την καταστροφή. (2)
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την κ. Άννα Χανιωτάκη, η οποία εκ μέρους του Αντιρατσιστικού Φεστιβάλ Αγίου Νικολάου, μας επισκέφτηκε, με σκοπό τη δωρεά, προς τη Σχολική μας βιβλιοθήκη, του βιβλίου: ”Το μαγικό μολύβι της Μαλάλα”, Συγγραφέας: Malala Yousafzai, Εκδόσεις Πατάκη, Αθήνα, 2022
Το βιβλίο αυτό και πολλά άλλα βιβλία με θέμα τον ρατσισμό, είχαν εκτεθεί στο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ Αγίου Νικολάου, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 21/10/2023 στην πόλη μας.
Το βιβλίο παρέλαβε η Διευθύντρια του σχολείου, κ. Μουσουράκη Μαρία και η εκπαιδευτικός-μέλος της ομάδας Σχολικής βιβλιοθήκης, κ. Πασιαλή Κυριακή.
Ακολούθησε παρουσίαση και ανάγνωση του βιβλίου στη Γ’ τάξη, από την εκπαιδευτικό, κ. Γωνιωτάκη Φωτεινή.
Ευχόμαστε να υπάρξουν και στο μέλλον ευκαιρίες για την διενέργεια ανάλογων όμορφων πράξεων. Η αλλαγή στάσεων και αντιλήψεων ξεκινάει από τα παιδιά μας!
Πατήστε στο link και αφιερώστε 1 λεπτό για να ψηφίσετε 3 ισπανικά λογότυπα, τα οποία θα συνδυαστούν με τα δικά μας, για τη δημιουργία του τελικού λογότυπού του προγράμματος ERASMUS+ ”Πράσινες σχολικές δράσεις για ένα βιώσιμο μέλλον” το οποίο πραγματοποιεί φέτος το σχολείο μας.
Το σχολείο της Ισπανίας διενεργεί την ίδια ψηφοφορία με τα αντίστοιχα δικά μας λογότυπα.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.