«Πάμε Ανακύκλωση» για 3η χρονιά
Ο Δήμος Αγίου Νικολάου, μέσω της δημοτικής πλατφόρμας επιβράβευσης ανακύκλωσης Followgreen (https://followgreen.gr/agiosnikolaoscrete), υλοποιεί για τη σχολική χρονιά 2025–2026 και για 3η συνεχή χρονιά, τη δράση «Πάμε Ανακύκλωση» στα Νηπιαγωγεία, στα Δημοτικά, στα Γυμνάσια και στα Λύκεια του Δήμου.
Το σχολείο μας συμμετέχει για άλλη μία χρονιά, συγκεντρώνοντας σε ειδικούς χάρτινους κάδους τα εξής υλικά: χαρτί, πλαστικό, αλουμίνιο και μπαταρίες.
Στόχος της δράσης είναι οι “πρωταγωνιστές” της σχολικής κοινότητας να βιώσουν έμπρακτα την αξία της σωστής ανακύκλωσης, ώστε το μήνυμα της ορθής διαλογής των απορριμμάτων να μεταφερθεί και στα νοικοκυριά της πόλης. Η πρωτοβουλία τελεί υπό την αιγίδα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου και υλοποιείται σε συνεργασία με την RecyclingProject.
Την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου, η Recycling Project, ξεκίνησε να διανέμει στα συμμετέχοντα σχολεία τον απαραίτητο εξοπλισμό (χάρτινους κάδους), καθώς και σακούλες συλλογής και τεχνικές οδηγίες με όλες τις λεπτομέρειες συμμετοχής.
Κάνουμε την προσπάθειά μας σαν σχολείο για το καλό του περιβάλλοντος, αναμένοντας ταυτόχρονα και την επιβράβευση συμμετοχής στο τέλος της σχολικής χρονιάς , σε ειδική εκδήλωση.
Η συμμετοχή του σχολείου στο πρόγραμμα γίνεται στο πλαίσιο συμμετοχής στο Δίκτυο Οικολογικών Σχολείων.







































































