Eπίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων
Το τριήμερο 24-26 Νοεμβρίου 7 μαθητές και 2 μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας παρέα με 22 μαθητές της ΣΤ’ τάξης του Δ.Σ. ‘’Χαρίσιος Μεγδάνης’’ ταξίδεψαν την Αθήνα. Η αφορμή για την εκδρομή αυτή ήταν η επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων, όπου τα παιδιά ξεναγήθηκαν από τους υπεύθυνους, έμαθαν πράγματα για την ιστορία του […]




