Επίσκεψη στην πόλη της Σιάτιστας
Την Τρίτη 31 Οκτωβρίου, οι μαθητές της Γ’ και Δ΄τάξης του σχολείου μας, επισκέφθηκαν την πόλη της Σιάτιστας με σκοπό να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα «Τα χρώματα της Σιάτιστας». Πρώτος σταθμός μας το αρχοντικό της Πούλκως. Περιηγηθήκαμε στους χώρους του αρχοντικού και μαγευτήκαμε από την αρχιτεκτονική, την καλλιτεχνία, τα χρώματα και την ομορφιά τους. Εικόνες του […]




