Εκδήλωση για την Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού
Τη Δευτέρα, 15 Μαΐου 2023 η ιστορικός κ. Κατσόγιαννη- Τριανταφύλλου Έφη μίλησε στους μαθητές μας για την Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου στις 19 Μαΐου 1919 και την ανακήρυξη της από τη Βουλή των Ελλήνων ως ημέρα μνήμης. Η κ. Έφη με παιγνιώδη τρόπο συζήτησε και ενημέρωσε τους μαθητές μας για τις ρίζες των παππούδων […]




