Γιορτή της Μητέρας
Την Παρασκευή 12 Μαΐου 2023, με μια ξεχωριστή και ιδιαίτερα συγκινητική εκδήλωση η δασκάλα κ. Ελευθερία Γιώτα και οι μαθητές της Α΄τάξης τίμησαν τη «μαμά» και το σημαντικό ρόλο που παίζει στη ζωή μας. Χρόνια πολλά σε όλους τις μανούλες!




