Οι δράσεις της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Μείωσης Αποβλήτων που εστιάζουν στο τρίπτυχο της μείωσης, επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης ειδών και αποβλήτων βρήκαν αποδέκτες τα παιδιά με τις ενημερώσεις που πραγματοποιήθηκαν στο 19 Δημοτικό Σχολείο. Οι μαθητές των Δ΄, Ε΄και ΣΤ΄ τάξεων συμμετείχαν ενεργά στις δράσεις με ενδιαφέρον.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΤΟ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΟΖΑΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ (Video)
