Αρχική » Χωρίς κατηγορία » Γιατί να γίνουμε εθελοντές αιμοδότες

Γιατί να γίνουμε εθελοντές αιμοδότες

Η κυρία Λούκα Αλεξάνδρα, ιατρός – βιοπαθολόγος, υπεύθυνη του Κ.Υ. Κοζάνης μαζί με την κα Θεοδωρίδου Αρτέμιδα, νοσηλεύτρια του Κ.Υ. Κοζάνης υλοποιώντας το πρόγραμμα για την προαγωγή της εθελοντικής αιμοδοσίας ήρθαν στο σχολείο και εισηγήθηκαν του θέματος με ένα απλό και κατανοητό λόγο στους μαθητές. Επίσης προβάλαν βίντεο, το οποίο ήταν  προσαρμοσμένο στην ηλικία των παιδιών.