“Κοιτώ δεξιά – κοιτώ αριστερά”
Με τον τίτλο αυτόν η εκπαιδευτικός Βηθλεέμ Κιουρκτζόγλου υλοποίησε το πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής με τους μαθητές της (Β΄τάξη).
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με της επίσκεψη της τάξης (αλλά και των τάξεων Α΄ και Γ΄) στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής του νομού Κοζάνης.

