Η ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ
Όλα τα άνθη χαρωπά, με τη δροσιά λουσμένα,
Στης άνοιξης την αγκαλιά ανθίζουν ένα, ένα.
Μα κάθε τι, το πιο μικρό, τη μυρωδιά χαρίζει
Εις την καλή μητέρα του, όπου γι’ αυτό φροντίζει,
Και όταν την πρωτομαγιά γιορτάζει τ’ όνομά της
Η άνοιξη, γιορτάζουνε μαζί και τα παιδιά της.
Γεώργιος Δροσίνης
Η ΣΤ’ τάξη του 19ου Δημοτικού Σχολείου Κοζάνης επισκέφτηκε σήμερα, Τρίτη 8 Μαΐου το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο της πόλης μας για να συνεργαστούν με τους μαθητές του δημιουργώντας όμορφες κάρτες για τη γιορτή της μητέρας που την τιμούμε πάντα την 2η Κυριακή του Μάη.
