Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης πήραν φέτος μια σπουδαία πρωτοβουλία. Αντιλαμβανόμενοι την ανάγκη όλων των παιδιών, μικρών και μεγάλων, για κίνηση , για παιχνίδι, ιδιαίτερα την ώρα του διαλείμματος, αποφάσισαν να σχεδιάσουν επιδαπέδια παιχνίδια στην αυλή.
Έψαξαν , λοιπόν, στο διαδίκτυο για ιδέες, συζήτησαν μεταξύ τους και αποφάσισαν να ζωγραφίσουν το κουτσό, το τουίστερ, γραμμές ριγέ για άλματα, γραμμές ευθείες, τεθλασμένες και κυκλικές για κάθε λογής …διαδρομές και άλλα πολλά. Στόχος τους να δώσουν στους συμμαθητές τους την ευκαιρία να παίξουν, να τρέξουν, να κινηθούν, να περάσουν την ώρα του διαλείμματος ευχάριστα – και όχι μόνο αυτήν.
Μπήκαν , λοιπόν, στην αποθήκη του σχολείου, βρήκαν μπογιές και πινέλα, εργάστηκαν ομαδικά και το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό. Η αυλή μας μεταμορφώθηκε. Αφού τελείωσαν τις εργασίες, έδειξαν στους μικρούς συμμαθητές τους της Α΄ τάξης πώς παίζονται όλα αυτά τα παιχνίδια, ολοκληρώνοντας έτσι το πρόγραμμα «Βοήθα με να σε βοηθώ, ν’ ανεβούμε το …σχολειό», πρόγραμμα που εκπονήθηκε στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.
Υπεύθυνη προγράμματος: Δουλγεράκη Σταματούλα