6ο Νηπιαγωγείο Ναυπλίου

Φτάσε όπου δεν μπορείς! Ν. Καζαντζάκης

Φθινοπωρινά φύλλα pop art

Κάτω από: Pop Art,Τέχνη,Φθινόπωρο,Χρώματα6ο Νηπιαγωγείο Ναυπλίου στις 16:05 στις 24 Νοεμβρίου 2017  Με ετικέτα , , , ,

Φθινοπωρινά φύλλα με τη χρήση στένσιλ και την τεχνική του μπατίκ

Φθινοπωρινά φύλλα ζωγραφισμένα με τη χρήση στένσιλ και λαδοπαστέλ. Μπατίκ με την εφαρμογή μαύρης τέμπερας

.

Σαλιγκάρια πουαντιγιέ

Ο πουαντιγισμός είναι καλλιτεχνικό ρεύμα που ξεκίνησε στη Γαλλία  τον 19ο  αιώνα. Η λέξη πουαντιγισμός (στα γαλλικά pointillisme) προέρχεται από τη γαλλική λέξη«point» που σημαίνει τελεία.Εισηγητής του υπήρξε ο Γάλλος ζωγράφος, Georges Seurat, 1859-91. Τα χρώματα δεν αναμειγνύονται στην παλέτα, αλλά τοποθετούνται μεμονωμένα, κουκίδα κουκίδα, και απευθείας πάνω στον καμβά. Το αποτέλεσμα είναι να συγχωνεύονται οι λεπτομέρειες των χρωμάτων ως σύνολο με τη βοήθεια του εγκεφάλου και όχι της όρασης, όταν κοιτά κανείς τον πίνακα από απόσταση. (Πηγή: ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ)

Η δική μας Guernica

Ζωγραφική, χαρτοκοπτική, χαρτοκολλητική και κολλάζ επίπεδο και ανάγλυφο σε ομαδική αφίσα.

Η Guernica είναι το διασημότερο ίσως έργο του Πάμπλο Πικάσο.

Αυτός ο τεράστιος καμβάς (3,54×7,82μ.) περιγράφει την απανθρωπιά, τη βιαιότητα και την απόγνωση του πολέμου.  Ο Πικάσο εμπνεύστηκε το έργο, όταν στις 26 Απριλίου 1937, στα πλαίσια του Ισπανικού εμφύλιου πολέμου, Γερμανοί πιλότοι της αεροπορίας των εθνικιστών, βομβάρδισαν την κωμόπολη Γκερνίκα της Χώρας των Βάσκων. Στο βομβαρδισμό εκείνο σκοτώθηκαν 1.650 άνθρωποι και ισοπεδώθηκε το 70% της πόλης με 32 τόνους εκρηκτικά.

Ο Πικάσο απέφυγε να ζωγραφίσει αεροπλάνα, βόμβες ή ερείπια. Οι κυρίαρχες μορφές του έργου είναι ένας ταύρος και ένα πληγωμένο άλογο με διαμελισμένα κορμιά και τέσσερις γυναίκες που ουρλιάζουν, κρατώντας νεκρά μωρά. Αρχικά ο Πικάσο πειραματίστηκε με χρώμα, αλλά τελικά κατέληξε στο άσπρο-μαύρο και αποχρώσεις του γκρι, καθώς θεώρησε ότι έτσι δίνει μεγαλύτερη ένταση στο θέμα. Πολλές φορές μετακίνησε φιγούρες και μορφές πριν καταλήξει στην οριστική τους θέση. Η αφαίρεση του χρώματος αποτελεί διακοπή της σχέσης του ανθρώπου με τον κόσμο: όταν διακόπτεται,δεν υπάρχει πια η φύση ή η ζωή.

Λέγεται πως όταν οι Γερμανοί εισήλθαν στο Παρίσι, κατά τον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο, στην προσπάθειά τους να βρουν καλλιτεχνικούς θησαυρούς και να τους κατασχέσουν, ένας Γερμανός αξιωματικός έδειξε σε φωτογραφία τον πίνακα «Γκερνίκα» στον ίδιο τον Πικάσο που είχε προσαχθεί ρωτώντας τον:

Αυτόν τον πίνακα εσείς τον κάνατε;

Κι εκείνος απάντησε με θάρρος: Όχι, Εσείς!        

(Πηγή:ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ)

Η δική μας Guernica έχει διαφορετική σημειολογία. Τα σύμβολα του θανάτου και της καταστροφής καλύφθηκαν από τα παιδιά με φωτεινά και χαρούμενα χρώματα. Από αυτά θα αναγεννηθεί η ζωή, η συνέχεια, ο πολιτισμός. Το καλό θα βρει τη θέση του στις καρδιές των ανθρώπων, που σοκαρισμένοι από τα δεινά που προκαλεί ένας πόλεμος, θα αναζητήσουν διψασμένα τη χαμένη ελπίδα και τη χαμένη ειρήνη.

Ζωγραφική, χαρτοκοπτική, χαρτοκολλητική και κολλάζ επίπεδο και ανάγλυφο σε ομαδική αφίσα.

Ζωγραφική, χαρτοκοπτική, χαρτοκολλητική και κολλάζ επίπεδο και ανάγλυφο σε ομαδική αφίσα.

Φθινοπωρινά δέντρα με τύπωμα παλάμης και πουαντιγισμό με τύπωμα δαχτύλων

Ο πουαντιγισμός είναι καλλιτεχνικό ρεύμα που ξεκίνησε στη Γαλλία  τον 19ο  αιώνα. Η λέξη πουαντιγισμός (στα γαλλικά pointillisme) προέρχεται από τη γαλλική λέξη«point» που σημαίνει τελεία.Εισηγητής του υπήρξε ο Γάλλος ζωγράφος, Georges Seurat, 1859-91. Τα χρώματα δεν αναμειγνύονται στην παλέτα, αλλά τοποθετούνται μεμονωμένα, κουκίδα κουκίδα, και απευθείας πάνω στον καμβά. Το αποτέλεσμα είναι να συγχωνεύονται οι λεπτομέρειες των χρωμάτων ως σύνολο με τη βοήθεια του εγκεφάλου και όχι της όρασης, όταν κοιτά κανείς τον πίνακα από απόσταση. (Πηγή: ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ)

Δέντρα με τύπωμα παλάμης και πουαντιγισμό με τύπωμα δαχτύλων.

Δέντρα με τύπωμα παλάμης και πουαντιγισμό με τύπωμα δαχτύλων.

Δέντρα με τύπωμα παλάμης και πουαντιγισμό με τύπωμα δαχτύλων.

Δέντρα με τύπωμα παλάμης και πουαντιγισμό με τύπωμα δαχτύλων.

Το περιστέρι της Ειρήνης (εικαστική παρέμβαση πάνω στο γνωστό έργο του Pablo Picasso)

 

Φθινόπωρο μέσα από τα μάτια μεγάλων ζωγράφων

Κάτω από: Μουσείο,Πολιτισμός,Τέχνη6ο Νηπιαγωγείο Ναυπλίου στις 22:00 στις 30 Σεπτεμβρίου 2017  Με ετικέτα , , ,

 

Wassily Kandinsky- Autumn in Murnau (1908)

Wassily Kandinsky- Autumn in Murnau (1908)

 

Vincent van Gogh-Red Vineyards at Arles (1888)

Vincent van Gogh-Red Vineyards at Arles (1888)

 

Vincent van Gogh- Olive Picking (1889)

Vincent van Gogh- Olive Picking (1889)

 

Vincent van Gogh- Avenue of Poplars at Sunset (1884)

Vincent van Gogh- Avenue of Poplars at Sunset (1884)

 

Vincent van Gogh- Evening, The End of the Day (1889)

Vincent van Gogh- Evening, The End of the Day (1889)

 

Vincent van Gogh- Harvest at La Crau, with Montmajour in the Background - (1888)

Vincent van Gogh- Harvest at La Crau, with Montmajour in the Background – (1888)

 

Paul Gauguin - Autumn Landscape (1877)

Paul Gauguin – Autumn Landscape (1877)

 

Paul Gauguin- By the Stream Autumn (1885)

Paul Gauguin- By the Stream Autumn (1885)

 

Pierre Bonnard-Autumn The Fruit Pickers (1912)

Pierre Bonnard-Autumn The Fruit Pickers (1912)

 

Martiros Saryan- Autumn flowers and fruits (1939)

Martiros Saryan- Autumn flowers and fruits (1939)

 

Henri Martin-The Arbour in Autumn

Henri Martin-The Arbour in Autumn

 

Gustave Courbet- The Forest in Autumn (1841)

Gustave Courbet- The Forest in Autumn (1841)

 

Francisco Goya - Autumn or The Grape Harvest (1786-1787)

Francisco Goya – Autumn or The Grape Harvest (1786-1787)

 

George Lance -Fruit ('The Autumn Gift') 1834

George Lance -Fruit (“The Autumn Gift”) 1834

 

Giuseppe Arcimboldo - Autumn (1572)

Giuseppe Arcimboldo – Autumn (1572)

 

Des Brophy-Dancing Queens

Des Brophy-Dancing Queens

 

Des Brophy - Dancing Queens

Des Brophy – Dancing Queens

 

Cornelis Vreedenburgh-Coesweerd In Laren In The Autumn

Cornelis Vreedenburgh-Coesweerd In Laren In The Autumn

 

Barbara Flowers - Under the White Umbrella

Barbara Flowers – Under the White Umbrella

 

Botero-Bowl of fruit

Botero-Bowl of fruit

 

Claude Monet-Autumn Effect at Argenteuil (1873)

Claude Monet-Autumn Effect at Argenteuil (1873)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μαθαίνω το αρχικό γράμμα του ονόματός μου με την τεχνική Zentangle

Κάτω από: Γράμματα,Φθινόπωρο6ο Νηπιαγωγείο Ναυπλίου στις 20:25 στις 30 Σεπτεμβρίου 2017  Με ετικέτα ,

Η ιδέα λήφθηκε από το ιστολόγιο της συναδέλφου Τάνιας Μάνεση

https://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2016/08/zentangle.html

Επίσκεψη στο Κ.Π.Ε. Ν.Κίου – Όταν οι πηγές της Αργολίδας αναβλύζουν μύθους

Λίμνη Λέρνη, Μύλοι Αργολίδας

Λίμνη Λέρνη, Μύλοι Αργολίδας

Λίμνη Λέρνη, Μύλοι Αργολίδας

Λίμνη Λέρνη, Μύλοι Αργολίδας

Λίμνη Λέρνη, Μύλοι Αργολίδας

Λίμνη Λέρνη, Μύλοι Αργολίδας

Μύλοι Αργολίδας

Μύλοι Αργολίδας

Μύλοι Αργολίδας

Μύλοι Αργολίδας

Μύλοι Αργολίδας

Μύλοι Αργολίδας

Μύλοι Αργολίδας

Μύλοι Αργολίδας

Μύλοι Αργολίδας

Λίμνη Λέρνη, Μύλοι Αργολίδας

Λόφος Ποντίνος Μύλοι Αργολίδας

Λόφος Ποντίνος Μύλοι Αργολίδας

Μύλοι Αργολίδας

Μύλοι Αργολίδας

 

Μύλοι Αργολίδας
Μύλοι Αργολίδας

Ενετικό Πυροβολείο

Ενετικό Πυροβολείο

Ενετικό Πυροβολείο

Μύλοι Αργολίδας

Διαβάστε το παρακάτω άρθρο, πριν στείλετε το παιδί σας στο Νηπιαγωγείο!

  • Δείξτε ενδιαφέρον για οτιδήποτε φέρνει μαζί του από το σχολείο (και φυσικά μην το πετάξετε ποτέ!). Ακόμη κι αν δεν καταλαβαίνετε τι ακριβώς είναι αυτό που κρατάτε στα χέρια σας, το παιδί σίγουρα δούλεψε σκληρά και νιώθει υπερήφανο για το δημιούργημά του.
  • Μη ρωτάτε πως αποδίδουν τα υπόλοιπα παιδιά. Αν το παιδί σας τα πηγαίνει καλά σε κάτι, μην ρωτάτε αν και ο φίλος του το κάνει αυτό. Πρόκειται για απόρρητο προσωπικό δεδομένο. Επίσης, μη ρωτάτε, αν το παιδί σας είναι το εξυπνότερο στην τάξη. Η νηπιαγωγός συγκρίνει την πρόοδο του κάθε παιδιού με τον εαυτό του και όχι με τους άλλους.
  • Τα ρούχα του σχολείου να είναι ρούχα για παιχνίδι. Στο νηπιαγωγείο τα παιδιά θέλουμε να είναι χαρούμενα και δημιουργικά, γεγονός που μερικές φορές σημαίνει και “λερωμένα”! Κανείς δεν θα σας κρίνει, αν το παιδί σας δεν είναι ντυμένο με τα καλά του.
  • Τα “πολυάσχολα” νήπια συχνά περιμένουν μέχρι το τελευταίο λεπτό για να πάνε στην τουαλέτα! Ζώνες και επιπλέον κουμπιά, μπορεί να είναι ωραία, αλλά δημιουργούν δυσκολίες και “ατυχήματα”.
  • Η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά! Όταν στέλνετε το παιδί στο σχολείο βρώμικο, αυτό το επηρεάζει αρνητικά για δυο λόγους. Καταρχήν για την υγεία του και κατά δεύτερον, γιατί κανένα παιδί δεν θα θέλει να παίξει μαζί του. Αν υπάρχει κάποια πιο συγκεκριμένη αδυναμία του παιδιού σχετικά με το μπάνιο, την οποία δεν μπορείτε να διαχειριστείτε, συζητήστε το με τη νηπιαγωγό.
  • Αποχαιρετισμοί. Ένα φιλί, μια αγκαλιά και ένα “Να περάσεις μια υπέροχη μέρα”, είναι όλα όσα χρειάζονται. Με εξαίρεση την αρχή της σχολικής χρονιάς, όπου το παιδί προσαρμόζεται, μην χρονοτριβείτε. Είναι καλύτερα να κάνετε μια καθαρή και γρήγορη αποχώρηση, ακόμη κι αν το παιδί κλαίει. Σιγά σιγά θα αντιληφθεί τι συμβαίνει και θα αποκτήσει τον έλεγχο της κατάστασης.
  • Ψείρες! Μπορεί να συμβεί στον καθένα. Μη νιώθετε άσχημα. Ενημερώστε τη νηπιαγωγό, ώστε να αποφευχθεί η εξάπλωση.
  •  Δείξτε κατανόηση και στα άλλα παιδιά όπως δείχνετε και στο δικό σας. Γνωρίζετε πως τα παιδιά περνούν δύσκολες φάσεις και οι οικογένειες τους αντιμετωπίζουν άγχος, που μερικές φορές  τους οδηγεί σε σπασμωδικές κινήσεις. Αν κάποιο παιδί είναι επιθετικό, έχετε την πίστη ότι η νηπιαγωγός θα κρατήσει το δικό σας ασφαλές και θα κάνει ό,τι είναι δυνατό για να βελτιώσει την κατάσταση.
  • Αν το δικό σας παιδί είναι επιθετικό. Μπορεί να σας φαίνεται αδιανόητο ότι το “αγγελούδι” σας μπορεί να έχει αυτή τη συμπεριφορά, αλλά έχετε πίστη στα λόγια της νηπιαγωγού και μην αμφισβητείτε τα συμβάντα. Πολλές φορές τα παιδιά αντιδρούν διαφορετικά στο σχολείο σε σχέση με το σπίτι, γιατί είναι τελείως διαφορετικές οι συνθήκες. Συνεργαστείτε!
  • Αν σας πει η νηπιαγωγός ότι το παιδί σας θα είχε όφελος, εάν περνούσε από μια περαιτέρω αξιολόγηση, σε κάποιο τομέα των αναπτυξιακών του δεξιοτήτων, αυτό είναι κάτι που δεν λέγεται επιπόλαια. Οι νηπιαγωγοί βλέπουν το παιδί σας όχι μόνο όπως είναι τώρα, αλλά όπως θα είναι στο Δημοτικό Σχολείο. Επιθυμούν να του προσφέρουν οποιαδήποτε βοήθεια το συντομότερο δυνατό, οπότε δείξτε εμπιστοσύνη. Δεν είναι κάτι κακό, κάτι που να σας κάνει να ντρέπεστε. Πολλά παιδιά λαμβάνουν βοήθεια από λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές κλπ. προκειμένου να βοηθηθούν.
  • Αν υπάρχει κάτι που απασχολεί εσάς ή το παιδί σας, πείτε το. Όχι όμως ενώπιον όλων των γονέων και των παιδιών, την ώρα της αποχώρησης. Επιδιώξετε την κατ΄ιδίαν συνάντηση με τη νηπιαγωγό και μιλήστε γι’αυτό που σας απασχολεί. Και η νηπιαγωγός επιθυμεί όπως κι εσείς, το παιδί σας να είναι χαρούμενο και είναι πρόθυμη να δώσει συμβουλές ή λύση σε κάποιο πρόβλημα.
  • Τα τυποποιημένα κρουασάν, το σοκολατούχο γάλα και τα μπισκότα δεν είναι γεύμα, είναι ένας μικρός μπουφές επιδορπίων!
  • Δώστε προσοχή στις ανακοινώσεις, που υπάρχουν στην είσοδο του σχολείου ή σε σημειώματα μέσα στην τσάντα του παιδιού. Μπορεί να περιέχουν νέα σχετικά με διάφορες δράσεις της τάξης, όπου μπορεί να ζητείται η συμμετοχή σας, κι αν δεν δώσετε προσοχή, τότε τις συνέπειες τις υπομένει άθελα του το ίδιο το παιδί.
  •  Συνέπεια στην ώρα. Το παιδί χάνει ένα κομμάτι από την καθημερινή ρουτίνα του σχολείου, αν συνεχώς καθυστερεί και έρχεται σε δύσκολη θέση απέναντι στους συμμαθητές και τη νηπιαγωγό του. Ενώ στην αποχώρηση, είναι δύσκολο να διαχειριστεί τους λόγους για τους οποίους φεύγει πάντα τελευταίο από το σχολείο.
  •  Το άρρωστο παιδί πρέπει να μένει στο σπίτι του. Στο σχολείο δεν θα μπορεί να ανταπεξέλθει, αφού δεν θα νιώθει καλά και ταυτόχρονα ενδέχεται να προκαλέσει επιδημία. Οποιαδήποτε μορφή αντιβίωσης ή φαρμακευτικής αγωγής ΔΕΝ θα δοθεί στο σχολείο από τη νηπιαγωγό.
  • Μην αποκρύπτετε σημαντικές πληροφορίες. Μιλήστε στη νηπιαγωγό εμπιστευτικά, για οποιαδήποτε αλλαγή στη ζωή του παιδιού π.χ. διαζύγιο, νέο μωρό, αλλά και οτιδήποτε αφορά το ιατρικό του ιστορικό, προκειμένου να γνωρίσει καλύτερα τις ανάγκες και τις αδυναμίες του και να δουλέψει πάνω σ΄αυτές.
  •  Όχι απουσίες χωρίς σοβαρό λόγο. Περιστασιακά μια μέρα εκτός σχολείου δεν είναι και σπουδαία υπόθεση. Αν όμως αυτό γίνεται συχνά τότε το παιδί λαμβάνει ένα εσφαλμένο μήνυμα. Το σχολείο είναι σημαντικό και αυτό επιβεβαιώνεται με την παρουσία. Μια παρουσία που πρέπει να είναι αδιαπραγμάτευτη.
  • Ατυχήματα συμβαίνουν. Η νηπιαγωγός κάνει ό,τι μπορεί προκειμένου να μην συμβεί το παραμικρό μέσα στη σχολική μέρα, αλλά υπάρχει η πιθανότητα, λόγω του μεγάλου αριθμού των παιδιών, να μη δει κάτι κάποια στιγμή. Είναι αναπόφευκτο, γι’αυτό δείξετε κατανόηση.
  •  Ενισχύστε τις γνώσεις  που μεταφέρει το παιδί από το σχολείο με επιπλέον δραστηριότητες, στις οποίες μπορεί να συμμετέχει όλη η οικογένεια. Έτσι το βοηθάτε να εμπεδώσει τις νέες γνώσεις και τελικά να ενισχύσει τη δυναμική της ομάδας στην τάξη.
  • Παιχνίδια από το σπίτι. Τα παιχνίδια αυτά δημιουργούν εντάσεις, διότι  τις περισσότερες φορές τα παιδιά δεν θέλουν να τα μοιραστούν με τους άλλους, αλλά από την άλλη, θέλουν να τα παρουσιάσουν σε όλους! Επίσης, κατά έναν περίεργο λόγο, πάντα τα παιχνίδια αυτά καταλήγουν σπασμένα!
  • Ακολουθήστε τους κανόνες που το παιδί έχει μάθει στο σχολείο, και αντικειμενικά ισχύουν, για να τους ακολουθήσει κι αυτό. Με το να αμφισβητείτε τη σημαντικότητά τους, το σχολείο χάνει την αξιοπιστία του και το παιδί βρίσκεται μπροστά σε διλήμματα που δυσκολεύεται να διαχειριστεί.
  • Δεν μπορούν όλα τα παιδιά να συμπαθήσουν τη δασκάλα τους αμέσως (προφανώς ούτε και εσείς!). Χρειάζεται χρόνος για να χτιστεί η εμπιστοσύνη και ο αμοιβαίος σεβασμός. Υποστηρίξτε τη νηπιαγωγό και αποφύγετε τις όποιες ενστάσεις σας μπροστά στο παιδί. Γίνετε το σωστό παράδειγμα στη δημιουργία ισορροπημένων σχέσεων.
  •  Γραφή και ανάγνωση. Το παιδί θα αναπτύξει  όλες τις κινητικοαισθητικές, αντιληπτικές, μνημονικές, γλωσσικές και μεταγλωσσικές ικανότητες, που το καθιστούν έτοιμο να εκπαιδευτεί αβίαστα και αποτελεσματικά, χωρίς να δυσκολευτεί ή να πιεστεί ή να απογοητευτεί στην εκμάθηση της γραφής και της ανάγνωσης, ένα χρόνο αργότερα στην Α΄ Δημοτικού.

 

 

 

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

 

 

 

Πηγή: www.meleniro.gr 

Επόμενη Σελίδα: »